307
| Nikos Libertas / SOOC

ΔΕΗ: Δωρεάν πάγιο και εκπτώσεις λόγω κορονοϊού

Protagon Team Protagon Team 23 Μαρτίου 2020, 13:25
|Nikos Libertas / SOOC

ΔΕΗ: Δωρεάν πάγιο και εκπτώσεις λόγω κορονοϊού

Protagon Team Protagon Team 23 Μαρτίου 2020, 13:25

Πρωτοβουλίες για την ελάφρυνση των πελατών κατά την περίοδο της κρίσης με τον κορονοϊό έλαβε η ΔΕΗ, με την επιχείρηση να ανακοινώνει εκπτώσεις ειδικά για νοικοκυριά χαμηλής κατανάλωσης.

Παράλληλα, η εταιρεία καλεί τους πελάτες της να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους είτε από το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ στον αριθμό 11770 ή μέσα από την ιστοσελίδα www.dei.gr.

Ειδικότερα, από την Πέμπτη 26 Μαρτίου 2020 και για το επόμενο τρίμηνο η ΔΕΗ προσφέρει:

– Δωρεάν πάγιο για όλους τους πελάτες χαμηλής τάσης.

– Eκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες κατηγορίας Β’ & Γ’ (ηλικιωμένοι άνω των 70 ετών, άτομα σε μηχανική υποστήριξη, που δεν εντάσσονται στο ΚΟΤ). Οι ευάλωτοι πελάτες-δικαιούχοι του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου συνεχίζουν να τιμολογούνται με τα ειδικά προνομιακά τιμολόγια και μεγάλες εκπτώσεις.

– Εκπτωση 5 ευρώ για όλους τους πελάτες e-bill, παλαιούς και νέους. Η εταιρεία συμβουλεύει όλους τους καταναλωτές να εγγραφούν από το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή τους στην υπηρεσία e-bill.

– Εκπτωση 8% για νοικοκυριά και επιχειρήσεις χαμηλής τάσης με κατανάλωση πάνω από 2.000 KWh (κιλοβατώρες), ώστε να μην επιβαρυνθούν από τις υψηλές καταναλώσεις για όσο διάστημα παραμείνουν στο σπίτι με τις οικογένειές τους.

Η ΔΕΗ έχει ήδη προβεί σε σειρά παρεμβάσεων για την εξυπηρέτηση των πελατών της από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 και την ιστοσελίδα της www.dei.gr, ώστε να βοηθήσει τους πελάτες της να παραμείνουν στο σπίτι. Συγκεκριμένα:

– Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο καθημερινά από τις 7:00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.

– Οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν από το 11770 για όλες τις συναλλαγές τους (νέα συμβόλαια, αλλαγές στοιχείων, διακανονισμοί κ.λπ.).

– Στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr/epayment όλοι οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια με όλες τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες.

– Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 θα μπορεί, σε περίπτωση που ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής υπερβαίνει τα 3 λεπτά, να καλεί όσους πελάτες το επιθυμούν, ώστε να βελτιωθεί η διαδικασία εξυπηρέτησής τους.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...