462
Tο Maserati MCXtrema στο βρεγμένο σιρκουί, στην Πάρμα. Το υπεραυτοκίνητο με σήμα την τρίαινα δεν προβλέπεται για το δρόμο | Maserati

Ετοιμάζεται το πρώτο Maserati MCXtrema: Το «κτήνος» 730 ίππων στην τελική ευθεία

Tο Maserati MCXtrema στο βρεγμένο σιρκουί, στην Πάρμα. Το υπεραυτοκίνητο με σήμα την τρίαινα δεν προβλέπεται για το δρόμο
|Maserati

Ετοιμάζεται το πρώτο Maserati MCXtrema: Το «κτήνος» 730 ίππων στην τελική ευθεία

Mόλις 62 μονάδες θα παραχθούν. Όλα τα Maserati MCXtrema θα προοριστούν για χρήση πίστας. Μην περιμένετε πινακίδες κυκλοφορίας. Εκφράζει την επιτομή των όσων πρεσβεύει η μάρκα σήμερα. Μιας Maserati με τεράστιο ιστορικό βάθος, συμμετοχές κάποτε στη Φόρμουλα 1, επικά supercars απ’ τα ‘70s, χρόνια με δύσκολα οικονομικά και, αν θέλετε, μια νεότερη πορεία στη σκιά της Ferrari. Το come back όμως έχει ξεκινήσει σταθερά.

Όσον αφορά τη δημοσιογραφική αναγνώριση, είναι ενδιαφέρον ότι το βρετανικό evo ανακήρυξε το Maserati MC20 ως το ‘’evo car of the year’’ δίνοντας μια επιπλέον πιστοποίηση των δυνατοτήτων του σε μια αγορά που κυριαρχείται από Porsche, Lambo, McLaren και Ferrari – για να αναφερθούν μερικά μόνο ενδεικτικά στο νέο κύμα ακριβών αυτοκινήτων.

Αναφορικά τώρα με το Maserati MCXtrema, το Φεβρουάριο, είχε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στο Autodromo Varano de’ Melegari, στην Πάρμα, όπου οδηγήθηκε στην πίστα από τον επικεφαλής δοκιμών της Maserati, Αντρέα Μπαρτολίνι, έναν από τους πιο επιτυχημένους οδηγούς στην κατηγορία GT με τέσσερις παγκόσμιους τίτλους με το ένδοξο MC12. Ο συγκεκριμένος οδηγός εμπλέκεται στην εξέλιξη του αυτοκινήτου ήδη από τα πρώτα στάδια στον εξομοιωτή. Στο κέντρο του αμαξώματος υπάρχει ο τρίλιτρος twin-turbo V6 απόδοσης 730 ίππων, βασισμένος στο Maserati Nettuno.

Ισχύς 730 ίππων από τον τρίλιτρο V6 twin-turbo κινητήρα και αγωνιστικές προδιαγραφές φέρνουν ξανά την ιταλική εταιρεία στο προσκήνιο των exclusive συμμετοχών εύπορων ιδιοκτητών

Προφανώς το πρόγραμμα απευθύνεται σε πολύ εύπορους πελάτες (62 και το καλούπι κλείνει) που θέλουν να έχουν ένα ακραίο υπεραυτοκίνητο με το οποίο να συμμετέχουν σε αγώνες ή track days. Λογικό να τους έχει η Maserati στην αφρόκρεμα της φροντίδας της. Ακόμα και το όνομα του προγράμματος, «MCXlusiva», σ’ αυτό παραπέμπει. Συμμετέχουν παρακολουθώντας τα στάδια εξέλιξής του, υπάρχει εξατομικεμένη εμπειρία και οι πελάτες μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα από μία παλέτα επιλογών που δημιουργήθηκαν από το σχεδιαστικό κέντρο της εταιρείας, το Maserati Centro Stile: Tech Beast, Corse, Speed Beast.

Υπάρχουν δύο επιλογές για το χρώμα των τροχών, μαύρο ματ ή Grigio Corsa Bright, και τρεις εκδόσεις για τα καθίσματα: μπλε, μαύρο ή το κλασικό «χρώμα του πάγου», το Ice. Όχι και τόσο αγωνιστικό το τελευταίο αλλά, σύμφωνοι, γούστα είναι αυτό και ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.

Επιπρόσθετα, η παραλλαγή BEASTspoke είναι αφιερωμένη στους ακόμα πιο απατητικούς, οι οποίοι μπορούν να επιλέξουν το δικό τους αριθμό που θα προστεθεί στο αμάξωμα ή να διαλέξουν το χρώμα που θέλουν σε λεπτομέρεια του τιμονιού

Κερασάκι στην τούρτα η μικρή πλακέτα με την ένδειξη «One of 62» στο εσωτερικό του κόκπιτ, στην οποία, επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα να χαραχθεί το όνομα του πελάτη ή ό,τι άλλο θελήσει, έτσι, για την αίσθηση τού ακόμα πιο ξεχωριστού. Καλορίζικο στους τυχερούς και μακριά από στούκες και άλλα καταστροφικά, όπως το πρόσφατο ατύχημα με το μαύρο Maserati MC20 στον Κηφισό. Φτου!

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...