359
Από την πολιτκή εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη, στις 15/1/2017 | ΤΟΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ / Intimenews

Ωρα αποφάσεων: Οι Θεσσαλονικείς έρμαια του στρεβλού μοντέλου του ΟΑΣΘ, για μία ακόμη φορά

Protagon Team Protagon Team 20 Ιουλίου 2017, 20:39
Από την πολιτκή εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη, στις 15/1/2017
|ΤΟΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ / Intimenews

Ωρα αποφάσεων: Οι Θεσσαλονικείς έρμαια του στρεβλού μοντέλου του ΟΑΣΘ, για μία ακόμη φορά

Protagon Team Protagon Team 20 Ιουλίου 2017, 20:39

«Η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ επέλεξε το παρωχημένο και απολύτως αναποτελεσματικό μοντέλο της κρατικοποίησης του ΟΑΣΘ, που παραπέμπεται για εφαρμογή για το 2019», θεωρεί η Ωρα αποφάσεων.

Αυτό το έπραξε η κυβέρνηση θέλοντας να δείξει ότι μετά την επέλαση των σκληρών μέτρων ιδιωτικοποίησης της κρατικής περιουσίας, η οποία παραδόθηκε στους δανειστές για 100 χρόνια, διατηρεί ψήγματα της «αριστερής» ιδεολογίας της, επισημαίνει η Ωρα Αποφάσεων.

«Επιλογή που είναι σε βάρος της Θεσσαλονίκης, των κατοίκων της και της οικονομίας της. Επιλογή που έγινε χωρίς να κληθεί να καταθέσει την άποψη του ο δήμαρχος της πόλης. Η σχετική ψηφοφορία στη Βουλή, αποκάλυψε για πολλοστή φορά την έλλειψη ολοκληρωμένης πρότασης από τα κόμματα της Αντιπολίτευσης και ιδιαίτερα η ΔΗΣΥ  δεν έχασε την ευκαιρία να δείξει για μία ακόμη φορά την ιδεολογικοπολιτική της συγγένεια με τον ΣΥΡΙΖΑ, αποδεχόμενη επί της ουσίας μια παλαιού τύπου κρατικοποίηση χωρίς αναφορά στο κόστος αλλά και στις προδιαγραφές των υπηρεσιών προς τους πολίτες», υπογραμμίζει η πολιτική κίνηση.

Η Ωρα Αποφάσεων επιμένει στις απόψεις της που έχουν εκφραστεί από την 18/5/2017 για μια συνολική, λειτουργική και σύγχρονη λύση του συγκοινωνιακού προβλήματος της Θεσσαλονίκης.

Παρατίθεται αυτούσια η Ανακοίνωσή της, της 18ης Μαΐου 2017, για το ζήτημα των Αστικών Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης:

«Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Τολμηρή παρέμβαση της Ωρας Αποφάσεων

Η πόλη της Θεσσαλονίκης κατέληξε να διαθέτει μόνο μια επιλογή μέσου μεταφοράς: τα σημερινά λεωφορεία.

 Το μοντέλο της μίας μόνο ιδιωτικής εταιρίας, επιδοτούμενης από το κράτος, που αναλαμβάνει χωρίς ανταγωνισμό, μονοπωλιακά, τις δημόσιες συγκοινωνίες, πρέπει να κλείσει τον κύκλο του σύντομα – αλλά και ομαλά, για να σταματήσει η ταλαιπωρία των πολιτών της Θεσσαλονίκης.

 Ο σχεδιασμός των αστικών συγκοινωνιών της πόλης θα πρέπει να γίνει από την αρχή, με επίκεντρο το Μετρό, το οποίο θα συμπληρώνεται από τα δύο νέα μέσα μεταφοράς, τις ακτοπλοϊκές αστικές συγκοινωνίες και τον δυτικό αστικό σιδηρόδρομο, οι μελέτες των οποίων ήδη ολοκληρώνονται, χρηματοδοτούμενες από το ΕΣΠΑ.

Η ιδιωτική επιχείρηση των λεωφορείων, ο σημερινός ΟΑΣΘ, αν θέλει να επιβιώσει, θα πρέπει να μετεξελιχθεί μέχρι το 2021-2 από τους μετόχους του σε μια ανταγωνιστική ιδιωτική εταιρεία που θα έχει την δυνατότητα να συμμετέχει σε διαγωνισμούς για να αναλάβει, με όρους απόλυτης διαφάνειας και προδιαγραφές που εξυπηρετούν πρωτίστως το δημόσιο συμφέρον, ένα τμήμα των συγκοινωνιών της πόλης».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...