743
Το ελληνικό τμήμα της Taxibeat θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και την εδραίωση της εταιρικής εικόνας στη Λατινική Αμερική | taxibeat.gr

Και επίσημα στον γερμανικό όμιλο Daimler το Taxibeat!

Protagon Team Protagon Team 16 Φεβρουαρίου 2017, 17:16
Το ελληνικό τμήμα της Taxibeat θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και την εδραίωση της εταιρικής εικόνας στη Λατινική Αμερική
|taxibeat.gr

Και επίσημα στον γερμανικό όμιλο Daimler το Taxibeat!

Protagon Team Protagon Team 16 Φεβρουαρίου 2017, 17:16

Το Taxibeat ξεκίνησε τη λειτουργία του στην Ελλάδα πριν από περίπου έξι χρόνια, σε μία αγορά για την οποία οι δημιουργοί του γνώριζαν ελάχιστα, και όμως κατάφερε να θεωρείται από τα πλέον πετυχημένα παραδείγματα startups, με ρυθμό ανάπτυξης που για το 2016 έφτασε το 180%! Πώς, όμως, η ιδέα για ταξί από το κινητό βρέθηκε, τελικά, στο «μικροσκόπιο» του γερμανικού κολοσσού Daimler Benz; Ο οποίος τελικά δεν δίστασε να πληρώσει 40 εκατ. ευρώ για να αγοράσει αυτήν την ελληνική υπηρεσία;

Ισως μία από τις απαντήσεις να βρίσκεται στο ότι κατάφερε να μην χάσει τον προσανατολισμό του. Κατάφερε να διατηρήσει σταθερά ποσοστά ανάπτυξης, πετυχαίνοντας μέχρι σήμερα συνολική χρηματοδότηση 7,5 εκατ. ευρώ, ενώ οι εγγεγραμμένοι χρήστες του υπολογίζονται πλέον σε περισσότερους από 800.000. Με όλα αυτά τα ενθαρρυντικά ως βάση, το Taxibeat αποφάσισε πολύ γρήγορα να κάνει το επόμενο βήμα και να δοκιμάσει την τύχη του και εκτός συνόρων. Tο «πείραμα» πέτυχε στη Λίμα, την πρωτεύουσα του Περού, όπου θεωρήθηκε κορυφαίος παίκτης της αγοράς, ενώ επεκτάθηκε και σε δύο ακόμη πόλεις, στο Κούσκο και την Αρεκίπα.

Για όσους (λίγους) δεν γνωρίζουν την εφαρμογή, προσφέρει υπηρεσίες άμεσης πρόσβασης σε ταξί, συνδέοντας χιλιάδες επιβάτες με διαθέσιμους επαγγελματίες οδηγούς σε κοντινή απόσταση, 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες τον χρόνο, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση. Ξεφεύγοντας από το κλασικό έργο των ταξί, τους τελευταίους η εταιρεία ανέλαβε και την «πόρτα-πόρτα» αποστολή αντικειμένων εντός πόλης, είτε με ταξί είτε με ποδήλατο, μέσω της υπηρεσίας Taxibeat Boxi.

Επιβεβαιώνοντας τις φήμες για ενδιαφέρον του γερμανικού ομίλου αυτοκίνησης Daimler από το περασμένο φθινόπωρο, η θυγατρική της εταιρεία, mytaxi, ανακοίνωσε την Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου ότι εξαγόρασε την ελληνική startup. Με αυτή τη συμφωνία, το δίκτυο των επαγγελματιών οδηγών της διευρύνεται κατά 108.000 μέλη ενώ βάσει της συμφωνίας των δύο πλευρών, δεν θα δημοσιευθούν οι λεπτομέρειες της εξαγοράς.

Η επιχειρηματική δραστηριότητα του Taxibeat στη Λίμα και στην Λατινική Αμερική θα συνεχίσει να λειτουργεί ανεξάρτητα από την ευρωπαϊκή μονάδα, με την ομάδα να παραμένει στην Αθήνα. Το ελληνικό τμήμα της Taxibeat θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και την εδραίωση της εταιρικής εικόνας στη Λατινική Αμερική, αποτελώντας πόλο έλξης νέων ταλέντων από τον κλάδο της τεχνολογίας.

Μέσω της εξαγοράς της Taxibeat, η mytaxi σχεδιάζει να επιταχύνει τη διεθνή επέκταση της εφαρμογής της για την κλήση και κράτηση ταξί στην Ευρώπη. Με έναν παγκόσμιο όγκο που ξεπερνά τις 10 εκατ. λήψεις (downloads), με πάνω από 100.000 εγγεγραμμένους οδηγούς και διαθεσιμότητα σε πάνω από 50 πόλεις, σε εννέα ευρωπαϊκές χώρες, το mytaxi αποτελεί τον πρόδρομο στον τομέα των εφαρμογών κλήσης και κράτησης ταξί και η Ελλάδα θα γίνει η δέκατη ευρωπαϊκή χώρα στην οποία δραστηριοποιείται.

Ο Αντριου Πίνιγκτον, διευθύνων σύμβουλος της mytaxi, δήλωσε ότι η εταιρεία είναι ιδιαίτερα χαρούμενη που καλωσορίζει την Taxibeat «ως νεότερο μέλος της οικογένειας». «Είμαστε ιδιαίτερα εντυπωσιασμένοι με την επιτυχία της Taxibeat στην Ελλάδα και πιστεύουμε ότι αποτελεί το ιδανικό ταίρι για την mytaxi», έσπευσε να προσθέσει.

Νίκος Δρανδάκης
O Νίκος Δρανδάκης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Taxibeat

Από την πλευρά του, ο Νίκος Δρανδάκης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Taxibeat, αναγνώρισε ότι η ημέρα της συμφωνίας είναι «σπουδαία» για την Taxibeat, «καθώς στη mytaxi βρήκαμε τον ιδανικό συνεργάτη για την ομάδα μας».

Η ιστορία της Taxibeat, εν συντομία

Η «διαδρομή» του Taxibeat ξεκίνησε επισήμως τον Μάρτιο του 2011 και ξεπερνώντας γρήγορα τα πρώτα λειτουργίας της εφαρμογής, κατάφερε να γίνει γρήγορα γνωστό κερδίζοντας χρήστες και συνεργαζόμενους οδηγούς.

Η επιχείρηση χρηματοδοτήθηκε αρχικά από το Openfund με ποσό που έφτανε μόλις τις 40 χιλ. ευρώ, ενώ επτά μήνες αργότερα ολοκλήρωσε ένα Angel Round 250 χιλ. ευρώ. Τον Δεκέμβριο του 2013 εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση ύψους 2,9 εκατ. ευρώ από το επενδυτικό κεφάλαιο Hummingbird Ventures, με έδρα το Λονδίνο.

Το 2014 ο κύκλος εργασιών που πραγματοποιούνταν μέσω της εφαρμογής Taxibeat ξεπερνούσε τα 29,3 εκατ. ευρώ ετησίως, ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης της υπηρεσίας άγγιζε σε μηνιαία βάση το 18%. Ετσι, τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς λάνσαρε την υπηρεσία Boxi, μια υπηρεσία για την οποία δεν επιστρατεύτηκαν μόνο τα ταξί του στόλου, αλλά και δίκυκλα οχήματα.

Οπως είχε δηλώσει πριν από περίπου έναν χρόνο ο κ. Δρανδάκης, σε εκδήλωση με αφορμή τα πέντε χρόνια του Taxibeat, «μια από τις σημαντικότερες συνεισφορές του Taxibeat στην αγορά του ταξί είναι η αλλαγή που έφερε στην εικόνα που έχουν οι πολίτες για τους οδηγούς, βοηθώντας τους να αναδείξουν την δουλειά τους, να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες και να αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες».

Σχολιάζοντας τη συμφωνία της Πέμπτης, ο διευθύνων σύμβουλός της Daimler, Κλάους Εντεμαν, επεσήμανε πως «η mytaxi αποτελεί βασική συνιστώσα της στρατηγικής μας για τον χώρο των μεταφορών».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...