394
|

Βιασμός ταξιτζή: Tι είπε στην ανακρίτρια για τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις ο διευθυντής της πλατφόρμας

Protagon Team Protagon Team 29 Νοεμβρίου 2018, 12:06

Βιασμός ταξιτζή: Tι είπε στην ανακρίτρια για τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις ο διευθυντής της πλατφόρμας

Protagon Team Protagon Team 29 Νοεμβρίου 2018, 12:06

Στα ερωτήματα της ανακρίτριας για την πρωτοφανή υπόθεση βιασμού 24χρονου ταξιτζή από τον 29χρονο ηθοποιό Γιώργο Καρκά (ο οποίος βρίσκεται προφυλακισμένος στις φυλακές Τριπόλεως), κλήθηκε να απαντήσει ο διευθυντής της πλατφόρμας μέσω της οποίας κλείστηκε η κούρσα της 13ης Νοεμβρίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 29χρονος είχε διαγραφεί παλαιότερα από το μητρώο πελατών της πλατφόρµας εξαιτίας παραπόνων από συνεργαζόµενους µε την υπηρεσία οδηγούς. Ο διευθυντής της πλατφόρµας, ωστόσο, διευκρίνισε στην κατάθεσή του ότι η εταιρεία δεν είχε γίνει ποτέ αποδέκτης καταγγελιών για σεξουαλική παρενόχληση, ή κάποιο άλλο αντίστοιχο επεισόδιο.

Επιβεβαίωσε πάντως ότι, πριν από έναν χρόνο και συγκεκριμένα τον Μάρτιο του 2107, ο εν λόγω πελάτης είχε καλέσει οδηγό να ανέβει στο σπίτι του προκειμένου να πληρωθεί.

Σύμφωνα με την κατάθεση, στις 11 Μαρτίου του 2017 έγινε κλήση ταξί από κατοικία στην Αθήνα, χωρίς να δηλωθεί ο προορισµός.

Ο οδηγός έφτασε στο σηµείο στις 6.18 το πρωί, αλλά ο πελάτης τον έβαλε στην αναμονή για περισσότερα από 20 λεπτά µε το ταξίµετρο να γράφει.

«Σε επικοινωνία της εταιρείας µε τον οδηγό, εκείνος ανέφερε πως έπειτα από την αρχική επικοινωνία µε τον πελάτη για την αναµονή και την έναρξη του ταξιµέτρου, ενώ το ρολόι έγραφε 9 ευρώ, ο οδηγός καλούσε τον επιβάτη και ο επιβάτης τού το έκλεινε. Στη συνέχεια, ο επιβάτης φέρεται να τον πήρε τηλέφωνο και να του είπε “αν θέλεις να πληρωθείς, έλα σπίτι µου, χτύπα το κουδούνι και ανέβα στον πέµπτο, γιατί από την κάρτα δεν θα τα πάρεις”», ανέφερε μεταξύ  άλλων ο διευθυντής.

Οση ώρα περίμενε ο οδηγός, συμπλήρωσε, «είχε πάρει και άλλες φορές τηλέφωνο ο επιβάτης και του έλεγε “κατεβαίνω” και του αναβόσβηνε τα φώτα». Ο ηθοποιός επικοινώνησε μάλιστα και µε την πλατφόρµα µέσω του live chat και φέρεται να επιβεβαίωσε ότι ζήτησε από τον οδηγό να ξεκινήσει το ταξίµετρο τη χρέωση.

Οσο για το περιστατικό της 13ης Νοεμβρίου, o διευθυντής επιβεβαίωσε κατά την κατάθεσή του στην ανακρίτρια ότι ο 24χρονος οδηγός του ταξί είχε προσπαθήσει να επικοινωνήσει με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας χωρίς επιτυχία.

Τελικά άφησε ηχητικό μήνυμα στο οποίο ανέφερε τα εξής: «Καλησπέρα, πήρα κλήση από πελάτη σας, ο κύριος µου έριξε κάτι µέσα στο αυτοκίνητο, ζαλίστηκα, µε αποτέλεσµα να χάσω τις αισθήσεις µου, δεν έχω πληρωθεί από τον κύριο, είναι στην Αστυνοµία, έχω τα στοιχεία του, σας παρακαλώ να επικοινωνήσετε το συντοµότερο δυνατόν µαζί µου διότι σας είχα πάρει την ίδια ηµέρα διότι επρόκειτο για κλέφτη και προφανώς και δεν απάντησε κανένας. Ευχαριστώ πολύ».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...