• Η αμήχανη στιγμή που ολόκληρος Γεραπετρίτης παίρνει εντολές από τον Νατσιό και κατεβάζει έργο τέχνης με την ελληνική σημαία

    Στην αμήχανη θέση να δείχνει ότι υπακούει σε άτομα σαν τον Δημήτρη Νατσιό, τον επικεφαλής του ακροδεξιού μορφώματος «Νίκη», βρέθηκε ξαφνικά η κυβέρνηση μετά και τη μάλλον σπασμωδική αντίδραση του υπουργού Εξωτερικών Γιώργου Γεραπετρίτη να διατάξει να κατεβεί από το προξενείο της Νέας Υόρκης έργο της εικαστικού Γεωργίας (Τζώρτζια) Λάλε, με την ελληνική σημαία.

     

    Ολα ξεκίνησαν την περασμένη Κυριακή όταν ο κ. Νατσιός, στην ομιλία του για τον Προϋπολογισμό, έδειξε στην Ολομέλεια μια φωτοτυπία με μια ελληνική σημαία με ροζ χρώματα, καταγγέλλοντας προσβολή εθνικού συμβόλου από την ελληνική προξενική αρχή στη Νέα Υόρκη και άλλα τέτοια.

     

    Βέβαια, όλα είχαν ξεκινήσει λίγο νωρίτερα –ο κ. Νατσιός δεν το ανακάλυψε μόνος του, δεν φτάνουν τα ραντάρ του βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης ως την αμερικανική μητρόπολη.

     

    Το θέμα το είχε αναδείξει πρώτος ο γνωστός και μη εξαιρετέος Αντώνης Διαματάρης, εκδότης του «Εθνικού Κήρυκα» και για ένα φεγγάρι υφυπουργός Εξωτερικών με αρμοδιότητα τον Απόδημο Ελληνισμό (ήταν η πρώτη παραίτηση μέλους της κυβέρνησης της ΝΔ το 2019, καθότι είχαν προκύψει κάτι θεματάκια με το βιογραφικό του).

     

    Ο κ. Διαματάρης, ο οποίος λέει πως συνδέεται και με προσωπική φιλία με την οικογένεια Μητσοτάκη, είχε με σχόλιο του στηλιτεύσει την πρωτοβουλία του γενικού πρόξενου της Ελλάδας στη Νέα Υόρκη Κωνσταντίνου Κωνσταντίνου να διοργανώσει την έκθεση έργων της κυρίας Λάλε και κυρίως να φιλοξενήσει το συγκεκριμένο έκθεμα στον χώρο του προξενείου στο Μανχάταν.

     

    Το σχόλιο του κ. Διαματάρη ήταν το εξής:

     

    «Ο σημερινός γενικός πρόξενος φαίνεται να έχει μια μεγαλύτερη έφεση στη φιλοξενία εκθέσεων στους χώρους του Προξενείου, από ό,τι συνήθως έχουν οι γενικοί πρόξενοι. Χωρίς κατ’ ανάγκη αυτό να είναι αρνητικό. Ωστόσο, η βασική αποστολή του γενικού προξένου δεν είναι βέβαια οι εκθέσεις έργων τέχνης, αλλά η εξυπηρέτηση της Ομογένειας που, δυστυχώς, όλο και περισσότερο χωλαίνει, όπως αποδεικνύεται από τα παράπονα που δεχόμαστε. Τις τελευταίες ημέρες έχουμε δεχτεί διαμαρτυρίες από αναγνώστες μας για μια έκθεση που θα γίνει εντός των ημερών στο Προξενείο και που προσβάλλει την ελληνική σημαία. Μεταξύ άλλων, είναι βαμμένη ροζ. Καλή και χρυσή η τέχνη, αλλά με ορισμένα εθνικά σύμβολα δεν παίζεις. Πώς να το κάνουμε. Ή τουλάχιστον δεν παίζεις στο κτίριο του Γενικού Προξενείου της Ελλάδας με το θέμα της σημαίας μας. Απορώ πώς του ξέφυγε αυτό του γενικού προξένου».

     

    Ακολούθησε το σόου του κ. Νάτσιου στη Βουλή, όπου ακούστηκαν απίστευτα πράγματα: «Στο Γενικό Προξενείο της Νέας Υόρκης παρουσιάστηκε αυτό το “κουρέλι” ως σημαία μας! Η σημαία μας φτιαγμένη με κλινοσκεπάσματα και με ροζ χρώμα. Η σημαία μας είναι γαλανόλευκη και βάφεται με κόκκινο μόνο με το αίμα των ηρώων μας»!…

     

    Και απέναντι σε αυτό το παραλήρημα –και παρά τις εξηγήσεις τόσο του κ. Κωνσταντίνου για την Τέχνη που «είναι έκφραση, η ελευθερία του ανθρώπου που εκφράζει την άποψή του», όσο και της κυρίας Λάλε– ο κ. Γεραπετρίτης τι έκανε; Διέταξε την άμεση απόσυρση του έργου!

     

    Αν αυτό δεν είναι λογοκρισία, είναι να απορείς τι άλλο μπορεί να είναι.

     

    Το έργο της κυρίας Λάλε περιλαμβανόταν στην έκθεση με τίτλο «Neighborhood Guilt» («Η Ενοχή της Γειτονιάς»). Με κεντρικό άξονα την καταγγελία του φαινομένου των γυναικοκτονιών στην Ελλάδα, της ενδοοικογενειακής βίας εις βάρος των γυναικών και της έμφυλης βίας, αναπαριστά την ελληνική σημαία φτιαγμένη από ροζ και κόκκινες λωρίδες που προέρχονται από κλινοσκεπάσματα τα οποία έδωσαν στην εικαστικό κακοποιημένες γυναίκες.

     

    Με δήλωση της στον ΑΝΤ1 η ίδια ανέφερε: «Λυπάμαι που παρερμηνεύτηκε το έργο μου: Τα θύματα γυναικοκτονίας και ενδοοικογενειακής βίας είναι ήρωες στον αγώνα για το δικαίωμα στη ζωή και την ελευθερία στην Ελλάδα και παγκοσμίως».

    Πολύ λογικά, η αντίδραση αυτή του κ. Γεραπετρίτη –ο οποίος προφανώς διείδε ένα ακόμη πρόβλημα στα δεξιά της ΝΔ και θορυβήθηκε, διότι δεν τον έχουμε για άνθρωπο που δεν γνωρίζει πόση Τέχνη παράγουν γενικά τα εθνικά σύμβολα (ας ρωτήσει τον εμβληματικό Τζάσπερ Τζονς τι αριστουργήματα έχει κάνει με την αστερόεσσα)– έδωσε την ευκαιρία ακόμα και στον αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανο Κασσελάκη, να τον επικρίνει, λέγοντας μεταξύ άλλων:

     

    «Δεν περιμένω από τον κ. Γεραπετρίτη να υποκλιθεί μπροστά στην τέχνη, αλλά τουλάχιστον ας την αφήσει στην ησυχία της».

     

    Στο ίδιο μήκος κύματος και η αντίδραση της Νέας Αριστεράς, η οποία έκρινε πως «η ακροδεξιά σχολή επιβάλλει μαύρη πολιτική στη χώρα».

    ΥΓ. Μετά από όλα αυτά, βγήκε και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης να αρχίσει τα περί ελευθερίας της Τέχνης κλπ.

     

    Ο κυβερνητικός πορτ παρόλ βγήκε στον ΣΚΑΙ και είπε ότι «προφανώς πάντοτε εμείς προστατεύουμε την ελευθερία της τέχνης και είναι κάτι το οποίο δεν νομίζω ότι μπαίνει στο τραπέζι πολιτικής αντιπαράθεσης. Υπάρχουν όμως και κάποια πράγματα τα οποία είναι πάνω από όλα, είναι ιερά, ένα από αυτά είναι η σημαία μας, το σύμβολο, είναι ιερό σύμβολο»…

     

    Και ο ίδιος συμπλήρωσε: «Νομίζω ότι η ελληνική σημαία είναι το σύμβολο του έθνους μας, μας ενώνει όλους, ανεξαρτήτως τού πού ανήκουμε και πρέπει να εξαιρείται όλων των υπολοίπων τα οποία συζητάμε».

     

    ΥΓ2. Η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη τον άδειασε τον κ. Γεραπετρίτη πάντως. Μιλώντας στον Real FM είπε ότι «η τέχνη δεν πρέπει να λογοκρίνεται».

  • Απίστευτα πράγματα στη Βουλή: Βουλευτής προειδοποιεί για «πύλες της κολάσεως», «καλικάντζαρους» και «ξύλο της χρονιάς»!

    Κανονικά δεν είναι να ασχολείσαι με τους τύπους που έχει εκλέξει στη Βουλή η «Νίκη», αλλά επειδή καθώς φαίνεται παράγουν πολιτική και τους ακούει και η κυβέρνηση, ας σταθούμε σε ένα άλλο τραγελαφικό που ειπώθηκε στη Βουλή –αυτή τη φορά κατά τη διάρκεια της συζήτησης για το νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας για το Ασφαλιστικό.

     

    Πρωταγωνιστής εδώ είναι ο Νίκος Παπαδόπουλος, βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης, ο οποίος αφού αναγνώρισε ότι αυτά που θα πει είναι άσχετα με το υπό συζήτηση νομοσχέδιο, προχώρησε σε ένα απίστευτο λογύδριο, λέγοντας, εν όψει των Χριστουγέννων, πως ανοίγουν οι «πύλες της κολάσεως» και βγαίνουν καλικάντζαροι και δαίμονες για να επιτεθούν στον λαό του Θεού.

     

    Ο ίδιος δήλωσε γιατρός. Και αποκάλυψε στην Εθνική Αντιπροσωπεία πως «στις άγιες ημέρες που εισερχόμαστε θέλει πραγματικά μεγάλη προσοχή. Γίνονται και ακούγονται τα χειρότερα. Θυμάμαι ως νεαρός ιατρός που εφημέρευα στο ΑΧΕΠΑ βλέπαμε τα χειρότερα, θα επιβεβαιώσουν αντίστοιχα και άλλοι ιατροί συνάδελφοι. Το τι ξύλο έπεφτε αυτές τις ημέρες αγάπης στις οικογένειες. Οι άνδρες χτυπούσαν τις γυναίκες, οι γυναίκες τους άνδρες, τα παιδιά τους γονείς και οι γονείς τα παιδιά. Για αυτό βγήκε ξέρετε και “το ξύλο της χρονιάς”», είπε μεταξύ άλλων από το ιερό βήμα της Βουλής ο συγκεκριμένος βουλευτής.

     

    «Οι παλαιότεροι, οι γονείς και οι παππούδες μας, έλεγαν ότι τις ημέρες αυτές ανοίγουν οι πύλες της κολάσεως και βγαίνουν τα δαιμόνια που πειράζουν τον λαό του Θεού. Τους έλεγαν μάλιστα και καλικάντζαρους», εξήγησε στη συνέχεια, για όσους είχαν απορία.

     

    Φυσικά, ο κ. Παπαδόπουλος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο –διαχρονικό darling των ψηφοφόρων αυτού του μορφώματος– σημειώνοντας πως «ο μακαριστός θα έλεγε μάλιστα ότι τα απύλωτα στόματα ανοίγουν και ξερνούν δηλητήριο» –για να προσθέσει ότι τα «απύλωτα στόματα» είναι (ποια άλλα;) τα ΜΜΕ.

     

    Τέλος πάντων, αν δεν μας πιστεύετε, υπάρχει και σχετικό ντοκουμέντο.

     

    [απολαύστε –πολύ– υπεύθυνα]




text
  • Αρχισε και τις μαντινάδες ο Μητσοτάκης. Ο Κασσελάκης θα απαντήσει με οπερέτα


    2 Ιουνίου 2024, 23:40