Στον κόσμο της κυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα οι δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι βλέπουν αυξήσεις στους μισθούς τους, οι υπόλοιποι βλέπουν μια κυρία να λέει ότι επέστρεψε η αξιοπρέπεια, και η Εφη Αχτσιόγλου καταγγέλλει ότι τις πρωτοβουλίες της στα εργασιακά πολλοί δεν τους δίνουν αξία –το πιάσατε το υπονοούμενο, έτσι;
Αυτό είναι γενικά το μήνυμα του νέου «ήταν δίκαιο και έγινε πράξη» τηλεοπτικού σποτ του Μαξίμου που αναρτήθηκε την Τετάρτη στους επίσημους λογαριασμούς του Πρωθυπουργού της χώρας στα social media.
Το βίντεο βέβαια, ξεκινάει κάπως γκραν γκινιόλ: με κρέατα και μηχανές του κιμά –άλλο υπονοούμενο αυτό, ότι πια επί κυβέρνησης Τσίπρα οι εργαζόμενοι δεν είναι κρέατα κλπ.
«Η κυβέρνηση υλοποιεί τη δέσμευσή της για την ενίσχυση της διαπραγματευτικής δύναμης των εργαζομένων» ήταν ο τίτλος του νέου σποτ, που συνεχίζει την σχετική καμπάνια (το τελευταίο «ήταν δίκαιο και έγινε πράξη» είχε μεταδοθεί στις 6 Σεπτεμβρίου και ήταν για τη Νησιωτική Πολιτική, ενώ το προτελευταίο είχε ημερομηνία 12 Αυγούστου και θέμα τον Πολιτισμό -μετά βέβαια η υπουργός Πολιτισμού εκπαραθυρώθηκε).
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News