259
O αμερικανός πρόεδρος δεν πτοήθηκε από τις αντιδράσεις των υπερμάχων της προστασίας των προσωπικών δεδομένων | REUTERS/Carlos Barria

Με υπογραφή Τραμπ η ακύρωση προστασίας προσωπικών δεδομένων στο Internet

Protagon Team Protagon Team 4 Απριλίου 2017, 21:35
O αμερικανός πρόεδρος δεν πτοήθηκε από τις αντιδράσεις των υπερμάχων της προστασίας των προσωπικών δεδομένων
|REUTERS/Carlos Barria

Με υπογραφή Τραμπ η ακύρωση προστασίας προσωπικών δεδομένων στο Internet

Protagon Team Protagon Team 4 Απριλίου 2017, 21:35

Ο Ντόναλντ Τραμπ έβαλε την υπογραφή του τη Δευτέρα στην ανάκληση μιας σειράς κανόνων για την προστασία προσωπικών δεδομένων στο Ιντερνετ, όπως ανακοίνωσε ο Λευκός Οίκος.

Οι Ρεπουμπλικάνοι στο Κογκρέσο την προηγούμενη εβδομάδα πέρασαν την ακύρωση χωρίς υποστήριξη από τους Δημοκρατικούς και παρά τις έντονες αντιδράσεις των υπερμάχων της προστασίας των προσωπικών δεδομένων.

Η συγκεκριμένη εξέλιξη, που ανακοινώθηκε από τον Λευκό Οίκο αργά τη Δευτέρα, αποτελεί μια νίκη για τις AT&T, Comcast Corp και Verizon Communications Inc, οι οποίοι αποτελούν τους μεγάλους παρόχους υπηρεσιών Ιντερνετ στις ΗΠΑ. Βάσει αυτής, ανακαλούνται κανονισμοί που είχαν θεσπιστεί τον Οκτώβριο από την FCC (Federal Communications Commission) επί Ομπάμα, σύμφωνα με τους οποίους οι πάροχοι Ιντερνετ πρέπει να κάνουν περισσότερα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων από ό,τι ιστοσελίδες όπως η Google ή το Facebook.

Οι κανόνες αυτοί δεν είχαν τεθεί ακόμα σε εφαρμογή, αλλά βάσει αυτών θα έπρεπε οι πάροχοι να ζητούν τη συγκατάθεση των καταναλωτών προτού χρησιμοποιήσουν δεδομένα geolocation (επιπλέον δυνατότητες ακριβούς στόχευσης χρηστών με βάση τη γεωγραφική τους τοποθεσία), οικονομικά, ιατρικά κ.α. δεδομένα και το ιστορικό περιήγησης και σκοπούς διαφήμισης και μάρκετινγκ.

Οι υπέρμαχοι της κίνησης αυτής λένε πως οι κανονισμοί αυτοί θα έδιναν στις ιστοσελίδες τη δυνατότητα συλλογής περισσότερων δεδομένων από τους παρόχους υπηρεσιών Ιντερνετ, κάτι που θα συνιστούσε άδικο πλεονέκτημα.

Tην Παρασκευή, οι Comcast, Verizon και AT&T ανακοίνωσαν πως, κατ’ επιλογήν τους, δεν θα πωλούν στοιχεία για το ιστορικό περιήγησης των πελατών τους. Ωστόσο, η Verizon τόνισε πως έχει δύο προγράμματα διαφήμισης που χρησιμοποιούν ανώνυμα δεδομένα περιήγησης, περιλαμβανομένου ενός που χρησιμοποιεί στοιχεία τα οποία μπορεί να ήταν χρήσιμα για διαφημιστές και άλλες επιχειρήσεις.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...