308
Οι τραπεζίτες όπως φαίνεται επιθυμούν οι πελάτες τους να έρχονται σε επαφή με συστήματα τεχνητής νοημοσύνης και όχι με υπαλλήλους | Shutterstock

Tεχνητή νοημοσύνη αντί τραπεζικών υπαλλήλων

Protagon Team Protagon Team 29 Μαρτίου 2017, 21:19
Οι τραπεζίτες όπως φαίνεται επιθυμούν οι πελάτες τους να έρχονται σε επαφή με συστήματα τεχνητής νοημοσύνης και όχι με υπαλλήλους
|Shutterstock

Tεχνητή νοημοσύνη αντί τραπεζικών υπαλλήλων

Protagon Team Protagon Team 29 Μαρτίου 2017, 21:19

Η Accenture Τechnology Vision είναι μια ετήσια έκθεση στην οποία καταγράφονται οι πιο σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές και τάσεις στον τομέα των επιχειρήσεων. Στην φετινή έκθεση, στο κεφάλαιο που αφορά τον τραπεζικό κλάδο, προέκυψε ένα πολύ ενδιαφέρον εύρημα.

Οι υπεύθυνοι της έκθεσης μίλησαν με 600 κορυφαίους τραπεζίτες του δυτικού κόσμου οι οποίοι, σε ποσοστό 90% ,υποστηρίζουν ότι μέσα στην επόμενη τριετία θα ξεκινήσει η χρήση συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης στις τράπεζες. Οπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η Daily Mail οι υπεύθυνοι της έκθεσης επικοινώνησαν με ειδικούς στον τομέα της τεχνολογίας αλλά και ακαδημαϊκούς οι οποίοι επιβεβαίωσαν ότι η πρόοδος στην τεχνητή νοημοσύνη είναι τέτοια που μπορεί να ξεκινήσει η χρήση της άμεσα στον τραπεζικό τομέα.

Το ακόμη πιο εντυπωσιακό όμως είναι ότι οι τραπεζίτες δεν κάνουν λόγο για χρήση των συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης μόνο σε τομείς όπως η επεξεργασία και η ανάλυση δεδομένων. Οι τραπεζίτες θέλουν να χρησιμοποιήσουν τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης στις επαφές με τους πελάτες αντικαθιστώντας τους τραπεζικούς υπαλλήλους! Σύμφωνα με την έκθεση τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης θα φέρουν επανάσταση τόσο στον τρόπο συλλογής δεδομένων αλλά και στον τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες.

«Το μεγάλο παράδοξο σε αυτή την περίπτωση είναι ότι οι άνθρωποι πιστεύουν ότι οι νέες τεχνολογίες στις τράπεζες θα κάνουν ολοένα και περισσότερο αυτοματοποιημένη και ολοένα και πιο προσωποποιημένη στον πελάτη την λειτουργία τους. Αυτό όμως που βλέπουμε να έρχεται με την χρήση των νέων συστημάτων είναι ότι θα βοηθήσουν τις τράπεζες να αναπτύξουν πολύ πιο προσωποποιημένη σχέση με τον πελάτη από ό,τι σήμερα» αναφέρει ο Αλαν Μάκλνταϊρ, εκ των συγγραφέων της έκθεσης.

Οπως είναι βέβαια ευνόητο τα όσα αναφέρονται στην έκθεση επαναφέρουν με πολύ έντονο τρόπο την συζήτηση που έχει ανοίξει το τελευταίο διάστημα για την απώλεια των θέσεων εργασίας από ηλεκτρονικά συστήματα και από ρομπότ η οποία εκτιμάται ότι μπορεί να λάβει τα επόμενα χρόνια τεράστιες διαστάσεις με ανυπολόγιστες κοινωνικές και οικονομικές συνέπειες σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...