872
Νέα, όμορφη, με επιτυχίες και άλλο ένα σπουδαίο ορόσημο στην καριέρα της | REUTERS/Carlo Allegri/File Photo

Stop the press: Η Τέιλορ Σουίφτ εκθρόνισε το «Despacito»

Σπύρος Σεραφείμ Σπύρος Σεραφείμ 6 Σεπτεμβρίου 2017, 20:05
Νέα, όμορφη, με επιτυχίες και άλλο ένα σπουδαίο ορόσημο στην καριέρα της
|REUTERS/Carlo Allegri/File Photo

Stop the press: Η Τέιλορ Σουίφτ εκθρόνισε το «Despacito»

Σπύρος Σεραφείμ Σπύρος Σεραφείμ 6 Σεπτεμβρίου 2017, 20:05

Το «Despacito» αποτέλεσε την απόλυτη επιτυχία του φετινού καλοκαιριού, από τη στιγμή κατά την οποία αυτή είναι μετρήσιμη και έχει να κάνει με views στο Youtube, πωλήσεις, αλλά και παραμονή στους πίνακες επιτυχιών.

Για την ακρίβεια, το «Despacito» κατάφερε να γίνει το δεύτερο single στην ιστορία του Billboard Hot 100 το οποίο παρέμεινε για 16 εβδομάδες στη Νο1 θέση. Ετσι, ισοφάρισε το επίσης ιστορικό ρεκόρ του «One Sweet Day» της Μαράια Κάρεϊ και των Boyz II Men, πριν από 21 ολόκληρα χρόνια. Από τότε, πολύ νερό κύλησε στο αυλάκι των παγκόσμιων μουσικών επιτυχιών, χιλιάδες αν όχι εκατομμύρια τραγούδια ακούσαμε και αγαπήσαμε, αλλά κανένα δεν μοσχοπούλησε και δεν ακούστηκε τόσο πολύ, έτσι ώστε να «ισοφαρίσει» τη Μαράια και το boy band. Το «Despacito» είναι πιο σέξι κομμάτι, όσα κι αν έβγαλε στη φόρα η Κάρεϊ, πια, έπειτα από τόσα χρόνια, έμοιαζαν ξεθωριασμένα. Ετσι, το λάτιν κομμάτι, με διαβατήριο από το Πουέρτο Ρίκο, θρονιάστηκε στην κορυφή. Για 16 εβδομάδες. Από τις 5 Σεπτεμβρίου και πίσω. Επειδή αυτή την ημέρα στο Νο1 ανέβηκε η Τέιλορ Σουίφτ.

Εδώ και καιρό το είχαμε αντιληφθεί πως έτσι θα συνέβαινε. Γνωρίζαμε ότι το «Despacito» θα αποσυρόταν, όπως έτσι κι αλλιώς κάνει το καλοκαίρι που γέννησε και ανέθρεψε αυτό το τραγούδι. Είχαμε προσέξει ότι η Σουίφτ και το νέο της single ερχόταν με φόρα να διεκδικήσει τον θώκο τού Billboard Hot 100, ότι παραμόνευε για να διακόψει το απόλυτο success story του πιο κολλητικού τραγουδιού της χρονιάς. Ετσι κι αλλιώς θα έμενε στην Ιστορία το τραγούδι και ο/η ερμηνευτής/ερμηνεύτρια που θα εκθρόνιζε το «Despacito». Τώρα, υπάρχει κι άλλος ένας λόγος που θα θυμόμαστε την Τέιλορ: επειδή δεν άφησε τη λάτιν επιτυχία να κάνει νέο ρεκόρ και να γίνει το τραγούδι με τις περισσότερες εβδομάδες παραμονής στην κορυφή του αμερικανικού singles chart, ξεπερνώντας Μαράια και Boyz II Men.

Η Τέιλορ Σουίφτ επέστρεψε, λοιπόν, με το νέο της single «Look What You Made Me Do», ξεκινώντας από την 77η θέση στα ραδιοφωνικά airplays και σχεδόν αμέσως το Billboard προέβλεψε ότι πολύ γρήγορα θα βρισκόταν στην πρώτη θέση. Οπως και συνέβη…

Ακούστε και δείτε το

Το «Look What You Made Me Do» έχει ήδη σπάσει διάφορα ρεκόρ και συνεχίζει ακάθεκτο. Χαρακτηριστικό είναι ότι μέσα σε μια μέρα κατάφερε να έχει τα περισσότερα streams στο Spotify -τα οποία ξεπέρασαν τα… 8 εκατομμύρια- ενώ ταυτόχρονα στο YouTube είχε τα περισσότερα views, με πάνω από 40 εκατομμύρια. Σε μια ημέρα, το γράφουμε ξανά. Σε μία εβδομάδα, αντίστοιχα, πούλησε περισσότερα από 500.000 downloads. Ετσι, έσπασε άλλο ένα ρεκόρ, αυτό των περισσότερων πωλήσεων ενός single μέσα στην πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του, αφήνοντας πίσω της η Τέιλορ την Αντέλ η οποία πούλησε 480.000 – σε αντίστοιχο διάστημα, με το «Hello».

Να σημειωθεί, για όσους αγαπούν τις θεωρίες συνωμοσίας ή τις απίστευτες συμπτώσεις, ότι στο βίντεο κλιπ η Σουίφτ αλλάζει το στυλ της 16 φορές. Πόσες εβδομάδες είπαμε ότι έμεινε στην κορυφή το «Despacito»; Σα-τα-νι-κό!

Στο «Look what you made me do», επίσης, μπορούν να δοθούν και αρκετές ερμηνείες αναφορικά με το «σε ποιους απευθύνεται;». Πολλοί ήταν εκείνοι, λοιπόν, οι οποίοι είπαν ότι αυτό το τραγούδι είναι η ευθεία απάντηση της τραγουδίστριας στον Κάνιε Γουέστ.

2017-08-25T160412Z_1592623276_RC1546885200_RTRMADP_3_MUSIC-TAYLORSWIFT
Η Τέιλορ μοιάζει να εγκαλεί τον Γουέστ – και εννοείται ότι το κάνει (REUTERS/Mario Anzuoni/File Photo)

Μια εξαιρετικά γρήγορη σύνοψη της υπόθεσης, για όσους δεν γνωρίζουν: Στο τραγούδι «Famous» που συμπεριλαμβάνεται στο άλμπουμ του Γουέστ «The Life of Pablo», ο Κάνιε ραπάρει σε ένα σημείο τους εξής στίχους: «I feel like me and Taylor might still have sex / I made that bitch famous». Η PR ομάδα της Σουίφτ έσπευσε να δηλώσει πως η τραγουδίστρια ουδέποτε έδωσε την άδεια στον ράπερ για να χρησιμοποιήσει αυτούς τους στίχους, ενώ η ίδια η Τέιλορ φρόντισε να του ρίξει δημόσιο «καρφί» κατά τον ευχαριστήριο λόγο της στα περσινά Grammy. Ως απάντηση σε αυτά, ο Κάνιε υποστήριξε, σε μια σειρά από tweets, πως όχι μόνο είχε ζητήσει την άδεια της Σουίφτ, αλλά είχαν και μια μεγάλη τηλεφωνική κουβέντα σχετικά με το θέμα, όπου η ποπ σταρ είχε βρει τους στίχους αστείους και του είχε δώσει τις ευλογίες της για να τους χρησιμοποιήσει. «Μύλος»…

Είναι προφανές ότι αυτός ο τσακωμός, τελικά, συνεχίζει να απασχολεί τους δύο καλλιτέχνες, από τη στιγμή που υπάρχουν αυτοί οι στίχοι στο νέο της τραγούδι: «I don’t like your little games, don’t like your tilted stage».

«Ισως να είναι συμπτωματικό, τυχαίο», μπορεί να ισχυριστεί κάποιος. Μπορεί. Το μόνο βέβαιο είναι το «Look what you made me do» αποτελεί το πρώτο τραγούδι του νέου δίσκου της Τέιλορ με τίτλο «Repution», ο οποίος θα κυκλοφορήσει στις 10 Νοεμβρίου 2017.

Επίσης σίγουρο, ότι αυτό το τραγούδι είναι το πέμπτο #1 της Swift, ακολουθώντας τα «We Are Never Getting Back Together», «Shake It Off», «Blank Space» και «Bad Blood».

maxresdefault
Μια ιστορική ημέρα: το «Despacito» δεν είναι στο Νο1… (YouTube)

Κι όλα αυτά από ένα κορίτσι που ξεκίνησε να τραγουδά κάντρι, αλλά το γύρισε στο εμπορικό – σόρι, εκεί είναι τα λεφτά. Και, βέβαια, πλέον θα μνημονεύεται ως η τραγουδίστρια η οποία στάθηκε απέναντι στο «Despacito» και το εκθρόνισε από την απόλυτη βασιλεία του.

Αλλά αυτή είναι η μοίρα των σουξέ, αυτά συμβαίνουν στην ευχάριστη και υπέροχη φούσκα των ποπ επιτυχιών και των ρεκόρ τους: σπάνε πολύ εύκολα…