«Ηταν μια εξαιρετική στιγμή», δήλωσε στον Guardian, η στιλίστρια του Questlove, Ρεμπέκα Πιέτρι. «Το κοστούμι των Oσκαρ ήθελε να τιμήσει τις πηγές της αφρικανικής ταυτότητας, να τις επαναφέρει και να τις παρουσιάσει στην πρώτη γραμμή με προσεκτικό και ουσιαστικό τρόπο. Τα χρυσά Crocs ήταν ένα νεύμα στον πλούτο της δημιουργικότητας που προέρχεται από την αφροαμερικανική κοινότητα». Η Πιέτρι τα αποκαλεί, μάλιστα, «φανταστικό κοινωνικό και δημιουργικό καμβά»…
Αναμφίβολα το χαλαρό και ανεπιτήδευτο look της πανδημίας ευνόησε τα Crocs. Το ερώτημα είναι αν θα μπορέσουν να συνεχίσουν την ανοδική τους πορεία και μετά: «Η πραγματική κινητήρια δύναμη πίσω από την ανάπτυξη των Crocs δεν ήταν η λειτουργικότητά τους, αλλά η στρατηγική των συνεργασιών», παρατηρεί η Πιέτρι. «Εάν συνεχιστεί, μπορεί να είναι εδώ για κάποιο χρονικό διάστημα». Οπως, τώρα που ο Balenciaga μας κάνει να ανατριχιάζουμε με το τακούνι, και τρέχουμε να αγοράσουμε ένα πιο φρέσκο flat μοντέλο με πιο ψηλό αφράτο πέλμα και μπόλικα διακοσμητικά κουμπάκια. (Αγαπώ).
