Η εταιρία, λοιπόν, δημιούργησε ένα κόκκινο μαγιό ως πρότυπο και στη συνέχεια πήρε τα μέτρα όλων των ηθοποιών που έπαιζαν τις ναυαγοσώστριες και το προσάρμοσε στο σώμα της κάθε μιας. Ο στόχος, είπε ο Μπόναν, ήταν το μαγιό να κολακεύει τις σταρ.
Για παράδειγμα το μοντέλο που φορούσε η Αλεξάνδρα Πολ είχε ψηλό λαιμό και γυμνούς ώμους, ενώ πιο κοντές ηθοποιοί όπως η Ερικα Ελένιακ, η Πάκαρντ και η Ελέκτρα φόρεσαν μοντέλα παρτά στους γοφούς, ώστε να φαίνονται πιο ψηλές και με πιο μακριά πόδια.
«Δεν προσπαθήσαμε ποτέ σκόπιμα να είμαστε σέξι. Το θέμα ήταν να είναι αθλητικά και λειτουργικά» δήλωσε ο Μάικλ Μπερκ, ένας άλλος δημιουργός της σειράς. Το ίδιο συνέβη και με το περίφημο τρέξιμο σε αργή κίνηση, μια ιδέα του Μπόναν όταν τράβηξε σε slow motion τους ολυμπιακούς δρομείς των 100 μέτρων για να αναδειχθεί το αθλητικό τους στυλ.
«Όταν κάναμε το πρωτότυπο μουσικό μας βίντεο για να πουλήσουμε το “Baywatch”, τραβήξαμε τους ναυαγοσώστες σε αργή κίνηση για να δημιουργήσουμε την ένταση», είπε ο Μπερκ, «Και ξαφνικά προέκυψε αυτό το πολύ σέξι πράγμα».
Με το πέρασμα του χρόνου, τα μαγιό «Baywatch» κυκλοφόρησαν σε πολλές διαφορετικές εκδοχές από εταιρίες αθλητικών ειδών όπως οι Speedo, JAG και Kiwi. Τα ντεκολτέ έγιναν πιο βαθιά και το κόψιμο στους γοφούς ανέβηκε πιο ψηλά ενώ εμφανίστηκαν και παραλλαγές με φερμουάρ μπροστά.
Τρεις δεκαετίες, όμως, μετά την πρώτη του εμφάνιση στις τηλεοπτικές οθόνες το κόκκινο ολόσωμο μαγιό του «Baywatch» εξακολουθεί να είναι εξίσου γοητευτικό και σέξι.
