1708
Tα κορίτσια του Baywatch σε μία από τις «ιστορικές» πόζες της τηλεοπτικής σειράς | All American Commmunications, Inc

Πώς έγινε κλασικό το μαγιό του «Baywatch»

Protagon Team Protagon Team 27 Αυγούστου 2019, 15:01
Tα κορίτσια του Baywatch σε μία από τις «ιστορικές» πόζες της τηλεοπτικής σειράς
|All American Commmunications, Inc

Πώς έγινε κλασικό το μαγιό του «Baywatch»

Protagon Team Protagon Team 27 Αυγούστου 2019, 15:01

Στην κορυφή της δημοτικότητάς του, το 1990, η τηλεοπτική σειρά «Baywatch» καθήλωνε μπροστά στις οθόνες τους 1,1 δισ. θεατές την εβδομάδα παγκοσμίως. Η σειρά έκανε διάσημες τις ηθοποιούς Πάμελα Αντερσον και Κάρμεν Ελέκτρα, αναβίωσε την καριέρα του Ντέιβιντ Χάσελχοφ ενώ επίσης ενέπνευσε και μια ταινία του 2017.

Και τώρα μπορεί να τη δει κανείς στο Amazon Prime και στο Hulu, σε κόπιες high definition, με 350 νέα πρωτότυπα τραγούδια που προστέθηκαν στη σειρά για να προσελκύσουν τους νεώτερους θεατές. Αλλά ξέρετε πιο είναι το πιο σπουδαίο αναμνηστικό από την εποχή του «Baywatch»;

Το ολόσωμο κόκκινο μαγιό του «Baywatch»

Ολες οι διάσημες σταρ της εποχής μας, από την Κάιλι Τζένερ και τη Σελένα Γκόμεζ, μέχρι τη Χέιλι Μπίμερ και την Τζένιφερ Λόπεζ, έχουν δημοσιεύσει στα social media φωτογραφίες τους με μαγιό τύπου «Baywatch»,  εμπνέοντας τις θαυμάστριές τους να αφήσουν στην άκρη το μπικίνι τους και να εμφανιστούν σε πλαζ και σε πισίνες με φλογερό ολόσωμο μαγιό που κλείνει φέτος τα 30 χρόνια του.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jennifer Lopez (@jlo) στις

«Είναι φοβερό να βλέπεις πώς έχουν αγκαλιάσει αυτή τη μόδα, συχνά προσθέτοντας το hashtag #Baywatch», δήλωσε στους New York Times η ηθοποιός Κέλι Πάκαρντ, η οποία έκανε αρκετές guest εμφανίσεις στη σειρά μέχρι ότου ανέλαβε μόνιμα τον ρόλο της Εϊπριλ Γκιμίνσκι στις σεζόν  8 και 9.

Φέτος, ο Μπράιαν Ντέιβις, σχεδιαστής των μαγιό «Magicsuit» δημιούργησε για τη σεζόν 2019 το «Scuba Blake», ένα ολόσωμο μοντέλο εμπνευσμένο από την στολή των κοριτσιών του «Baywatch», δίνοντάς ένα σύγχρονο twist στην αυθεντική στολή των ναυαγοσωστριών.

Δήλωσε ότι «ως σχεδιαστής μαγιό ήταν αδύνατο να μην εμπνευσθεί από το εμβληματικό μαγιό του “Baywatch”», το οποίο παρά την τιμή του (κοστίζει 150 ευρώ) είχε τεράστια απήχηση φέτος το καλοκαίρι: «Ποιος μπορεί να ξεχάσει την εικόνα της Πάμελα Αντερσον και της Γιασμίν Μπλιθ να τρέχουν στην παραλία με το καυτό κόκκινο ολόσωμο μαγιό τους και τα μαλλιά τους να ανεμίζουν στον αέρα…», είπε.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kylie ✨ (@kyliejenner) στις

Το μοντέλο «Baywatch» έχει γίνει τάση εδώ και τουλάχιστον δύο χρόνια. Το καλοκαίρι του 2017, η εταιρεία Swimsuits for All, που παράγει ολόσωμα μαγιό σε απίθανα πολλά σχέδια, παρουσίασε για παράδειγμα, μια διαφημιστική καμπάνια με τα μοντέλα Ασλεϊ Γκράχαμ, Νίκι Τέιλορ και Τεγιάνα Τέιλορ ως ναυαγοσώστριες και παρτά κόκκινα μαγιό στο στυλ «Baywatch» ενώ και η σειρά «Pool Rules» της Chromat με αρκετές εκδοχές κόκκινων ολόσωμων μαγιό σε όλα τα μεγέθη είχε θέμα τις ναυαγοσώστριες.

Στην αρχή

Οι ενδυματολόγοι της σειράς  εμπνεύστηκαν τα μαγιό του «Baywatch» από εκείνα που φορούσαν οι πραγματικοί ναυαγοσώστες στις παραλίες της Νότιας Καλιφόρνιας. Ο Γκρεγκ Μπόναν, δημιουργός της σειράς και ναυαγοσώστης ο ίδιος, ζήτησε από την εταιρία μαγιό «TYR», να τους βοηθήσει στον σχεδιασμό. «Ήθελα να είναι πρακτικά και να δουλεύουν πραγματικά πάνω στο σερφ», είπε.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη CHROMAT (@chromat) στις

Η εταιρία, λοιπόν, δημιούργησε ένα κόκκινο μαγιό ως πρότυπο και στη συνέχεια πήρε τα μέτρα όλων των ηθοποιών που έπαιζαν τις ναυαγοσώστριες και το προσάρμοσε στο σώμα της κάθε μιας. Ο στόχος, είπε ο Μπόναν, ήταν το μαγιό να κολακεύει τις σταρ.

Για παράδειγμα το μοντέλο που φορούσε η Αλεξάνδρα Πολ είχε ψηλό λαιμό και γυμνούς ώμους, ενώ πιο κοντές ηθοποιοί όπως η Ερικα Ελένιακ, η Πάκαρντ και η Ελέκτρα φόρεσαν μοντέλα παρτά στους γοφούς, ώστε να φαίνονται πιο ψηλές και με πιο μακριά πόδια.

«Δεν προσπαθήσαμε ποτέ σκόπιμα να είμαστε σέξι. Το θέμα ήταν να είναι αθλητικά και λειτουργικά» δήλωσε ο Μάικλ Μπερκ, ένας άλλος δημιουργός της σειράς. Το ίδιο συνέβη και με το περίφημο τρέξιμο σε αργή κίνηση, μια ιδέα του Μπόναν όταν τράβηξε σε slow motion τους ολυμπιακούς δρομείς των 100 μέτρων για να αναδειχθεί το αθλητικό τους στυλ.

Οι Νίκι Τέιλορ, Τεγιάνα Τέιλορ και Ασλεϊ Γκράχαμ στην καμπάνια της Swimsuits for All (photo: Facebook / Ashley Graham)

«Όταν κάναμε το πρωτότυπο μουσικό μας βίντεο για να πουλήσουμε το “Baywatch”, τραβήξαμε τους ναυαγοσώστες σε αργή κίνηση για να δημιουργήσουμε την ένταση», είπε ο Μπερκ, «Και ξαφνικά προέκυψε αυτό το πολύ σέξι πράγμα».

Με το πέρασμα  του χρόνου, τα μαγιό «Baywatch» κυκλοφόρησαν σε πολλές διαφορετικές εκδοχές από εταιρίες αθλητικών ειδών όπως οι Speedo, JAG και Kiwi. Τα ντεκολτέ έγιναν πιο βαθιά και το κόψιμο στους γοφούς ανέβηκε πιο ψηλά ενώ εμφανίστηκαν και παραλλαγές με φερμουάρ μπροστά.

Τρεις δεκαετίες, όμως, μετά την πρώτη του εμφάνιση στις τηλεοπτικές οθόνες το κόκκινο ολόσωμο μαγιό του «Baywatch» εξακολουθεί να είναι εξίσου γοητευτικό και σέξι.