Πότε Μαρία Κάλλας, πότε Ανίτα Εκμπεργκ αλλά πάντα Μόνικα Μπελούτσι
| CreativeProtagon
Θέματα

Πότε Μαρία Κάλλας, πότε Ανίτα Εκμπεργκ αλλά πάντα Μόνικα Μπελούτσι

Η ιταλίδα σταρ δεν είναι απλά ωραία και σέξι. Σπούδασε νομικά, είναι πολύγλωσση και έχει πρωταγωνιστήσει σε ταινίες τέχνης αλλά και σε υπερπαραγωγές. Και τώρα υποδύεται στο θέατρο την ελληνίδα ντίβα έχοντας στο μεταξύ υποδυθεί και τη σουηδέζα σεξοβόμβα σε ένα ντοκιμαντέρ για την «Dolce Vita» του Φελίνι
Protagon Team
H Ντέβα Κασέλ σε επίδειξη του Dior

Σε ηλικία 14 ετών, η Ντέβα  έγινε το πρόσωπο ενός αρώματος Dolce & Gabbana και έκτοτε συνέχισε με εμφανίσεις σε ντεφιλέ και εξώφυλλα περιοδικών. Και η ερωτική της ζωή είναι ήδη αντικείμενο προσοχής στον γαλλικό Τύπο. «Εχει το ένα πόδι στο σχολείο και την κανονική ζωή και το άλλο στον κόσμο των ενηλίκων. Ξέρει τι σημαίνει να δουλεύεις», λέει η Μόνικα Μπελούτσι για την κόρη της που ακολουθεί τα χνάρια της διάσημης μαμάς της.

Η Ντέβα έχει ήδη 600.000 ακολούθους στο Instagram. Η Μπελούτσι πιστεύει ότι τα social media έχουν βοηθήσει τη γενιά της κόρης της να παρακάμπτει όσους τους κλείνουν τον δρόμο: «Λέει ότι τους είναι πιο εύκολο από ό,τι ήταν για εμάς, γιατί όταν έχεις ταλέντο, μπορείς να το δείξεις αμέσως». Το να είσαι κόρη δύο πολύ διάσημων ηθοποιών, εξάλλου, μπορεί να σε βοηθήσει επίσης να προβάλλεις το ταλέντο σου.

Παρόλα αυτά, η Μόνικα Μπελούτσι παραμένει προστατευτική και χάρηκε όταν ανακάλυψε ότι η βιομηχανία της μόδας είχε γίνει λιγότερο ύπουλη από ό,τι όταν ήταν εκείνη μοντέλο πλήρους απασχόλησης. «Οι νέοι δεν είναι ανταγωνιστικοί όπως στο παρελθόν, είναι πιο υπεύθυνοι», λέει. «Οι κατηγορίες ήταν επίσης πιο κλειστές: το  μόντελινγκ και η υποκριτική  δεν μπορούσαν να συμβαδίζουν. Αλλά δεν είναι πια έτσι».

Η Μπελούτσι επικροτεί μοντέλα όπως η Εμιλι Ραταϊκόφσκι, που τώρα μιλούν πιο ελεύθερα. Η ιταλίδα καλλονή νιώθει ότι η ίδια στάθηκε τυχερή: «Ξεκίνησα όταν ήμουν πολύ μικρή, αλλά ταυτόχρονα πήγαινα και σχολείο. Και όταν ασχολήθηκα με τον κινηματογράφο, ήμουν ήδη 25 και ανεξάρτητη. Μπήκα στον κόσμο του κινηματογράφου ήδη προστατευμένη», λέει.

Θυμάται ότι εμφανίστηκε σε μια ταινία παραγωγής του Χάρβεϊ Γουάινσταϊν, τη «Μαλένα» (2000), όπου υποδυόταν το αντικείμενο του πόθου όλων των ανδρών σε ένα σικελικό χωριό του 1942. Ωστόσο, είχε να κάνει μόνο με τον Τζουζέπε Τορνατόρε, τον ιταλό σεναριογράφο και σκηνοθέτη της ταινίας. «Ο Τορνατόρε με επέλεξε. Νομίζω ότι η Miramax ήθελε άλλη ηθοποιό, πιο διάσημη από εμένα», αποκαλύπτει. Οπως έχει συμβεί πολλές φορές, όμως, η ερμηνεία της υπήρξε εμβληματική.

Η ίδια είναι καλλονή. Ποια είναι η άποψή της για την ομορφιά; «Ζούμε σε έναν κόσμο που κυριαρχεί η εικόνα», λέει, «αλλά η δουλειά δεν έχει να κάνει με την ομορφιά. Αν είναι απλώς θέμα ομορφιάς, δεν μπορείς να δουλέψεις περισσότερο από πέντε λεπτά», τονίζει,

Exit mobile version