Τι είναι αυτό που μπορεί να ενώσει δύο θρύλους της μεγάλης οθόνης, εκτός φυσικά από μια κινηματογραφική ταινία; Η απάντηση είναι, προφανώς, μια καλοπληρωμένη διαφήμιση.
Οι δυο αστέρες του κινηματογράφου Αλ Πατσίνο και Ρόμπερτ Ντε Νίρο συναντιούνται ξανά, αυτή τη φορά όχι μπροστά στην κάμερα ενός σκηνοθέτη, αλλά για χάρη της πρώτης τους κοινής καμπάνια μόδας με τη Moncler.
Η καμπάνια του ιταλικού οίκου πολυτελείας, με τίτλο «Warmer Together», είναι «ένας ύμνος στη φιλία και στη διαχρονική ανθρώπινη σύνδεση». Μέσα από ασπρόμαυρες φωτογραφίες και σύντομα βίντεο, οι δύο εμβληματικοί ηθοποιοί στέκονται ο ένας δίπλα στον άλλον φορώντας τα ζεστά ρούχα της εταιρείας.
Οι χολιγουντιανοί σταρ, που τα προηγούμενα χρόνια στάθηκαν δίπλα-δίπλα στα κινηματογραφικά πλατό για να δημιουργήσουν εμβληματικά έργα όπως «Νονός ΙΙ», «Ο Ιρλανδός» και «Ενταση», μετουσιώνουν με αυτόν τον τρόπο την έννοια της ζεστασιάς, της αγάπης και της συντροφικότητας, σύμφωνα με τη μάρκα.
«Επί δεκαετίες η Moncler συνδέεται με τον χειμώνα και τα puffer jackets, αλλά πάντα ένιωθα ότι η Moncler κρύβει κάτι πιο βαθύ: αγάπη και αίσθηση συντροφικότητας», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Ρεμό Ρουφίνι, όπως μεταδίδει το WWD.
«Αυτές οι αξίες έχουν διαμορφώσει όλα όσα πράττουμε εδώ και πάνω από 70 χρόνια. Σε κάθε προϊόν και σε κάθε καμπάνια υπάρχει μια συνεπής συναισθηματική και ανθρώπινη σύνδεση. Μέσα από την ιστορία της φιλίας τους, ο Αλ Πατσίνο και ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο ενσαρκώνουν όλα όσα πραγματικά αντιπροσωπεύει η Moncler: αγάπη, ζεστασιά και την πεποίθηση ότι ενωμένοι είμαστε όλοι καλύτεροι», συμπλήρωσε.
Η καμπάνια, που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη από τον φωτογράφο Platon, περιλαμβάνει ασπρόμαυρες εικόνες και μια σειρά από μικρού μήκους ταινίες που επικεντρώνονται σε πέντε θέματα: φιλία, σεβασμός, σύνδεση, εμπιστοσύνη και ζεστασιά.
Ως σάουντρακ της καμπάνιας, ο ράπερ Tobe Nwigwe, μαζί με τη σύζυγό του Fat, ηχογράφησαν μια νέα διασκευή του κλασικού κομματιού του Μπιλ Γουίδερς «Lean on Me».
