Ο Κώστας Καραμανλής καταρρίπτει τους μύθους που διακινεί η αντιπολίτευση για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς | ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΥΠ. ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΥΠΟΔΟΜΩΝ/Thodoris Anagnostopoulos
Επικαιρότητα

Κώστας Καραμανλής: Οκτώ μύθοι για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών απαντά σε ερωτήματα του Protagon για όσα διακινεί κατά του υπουργείου του η αντιπολίτευση γύρω από τις δημόσιες συγκοινωνίες και τη σύνδεσή τους με τα μέτρα κατά της πανδημίας
Protagon Team

Επικοινωνιακή αντεπίθεση εξαπολύει ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής μετά την επιμονή του ΣΥΡΙΖΑ να του ασκεί κριτική επικαλούμενος ανακριβή, όπως προκύπτει, στοιχεία ή αποσιωπώντας τα δικά του λάθη και παραλείψεις.

Ερωτηθείς ειδικότερα από το Protagon πού βρίσκεται η αλήθεια για τις δράσεις και τις υποτιθέμενες παραλείψεις του υπουργείου του στο θέμα των δημοσίων συγκοινωνιών, o κ. Καραμανλής επισημαίνει μια σειρά από μύθους που έχει καλλιεργήσει η αντιπολίτευση και επιχειρεί με στοιχεία να τους καταρρίψει:

ΜΥΘΟΣ 1: «Δεν βάζετε περισσότερα λεωφορεία και δρομολόγια»
ΜΥΘΟΣ 2: «Δεν πυκνώνετε τα δρομολόγια του Μετρό»
ΜΥΘΟΣ 3: «Δεν βάζετε έξτρα δρομολόγια σε ώρες αιχμής»
ΜΥΘΟΣ 4: «Δεν παίρνετε περισσότερα λεωφορεία»
ΜΥΘΟΣ 5: «Η Κυβέρνηση της ΝΔ ακύρωσε τον διαγωνισμό του ΣΥΡΙΖΑ για την προμήθεια των λεωφορείων»
ΜΥΘΟΣ 6: «Δεν προσλαμβάνετε οδηγούς»
ΜΥΘΟΣ 7: «Δεν κάνετε συμφωνίες με άλλους οδηγούς επαγγελματίες (ΚΤΕΛ-τουριστικά)»
ΜΥΘΟΣ 8: «Δεν λαμβάνετε μέτρα για την προστασία της Υγείας, επιβατών και οδηγών/προσωπικού»

Σε ό,τι αφορά στα μέτρα που λαμβάνονται για την προστασία της υγείας των υπαλλήλων αλλά και των επιβατών, θα μπορούσαμε συνοπτικά να πούμε τα εξής:

Τι λέει και στο «Πρώτο Θέμα»

Εξάλλου,  σε συνέντευξη που παραχώρησε στην κυριακάτικη εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» και τη δημοσιογράφο Φώφη Γιωτάκη, ο Κώστας Καραμανλής, αφού εκφράζει τη βεβαιότητα ότι η χώρα θα αντέξει στη μάχη με τον κορονοϊό, αντεπιτίθεται και εκεί στον ΣΥΡΙΖΑ παρουσιάζοντας την εξέλιξη τόσο των έργων υποδομής, όσο και των παρεμβάσεων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για τα οποία πολλά έχουν λεχθεί το τελευταίο έτος.

Αναφορικά με την πορεία των μεγάλων έργων για τα οποία ο ΣΥΡΙΖΑ τον κατηγορεί για αδράνεια, ο υπουργός απαντά πως «το ένα έργο μετά το άλλο ξεμπλοκάρουν» έπειτα από τέλμα που τα είχε οδηγήσει η προηγούμενη κυβέρνηση. Αναφέρει ενδεικτικά το Μετρό της Θεσσαλονίκης, τη γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος που κινδύνευσε να ματαιωθεί, τον αυτοκινητόδρομο Ε65 του οποίου το νότιο τμήμα έχει προχωρήσει σημαντικά ενώ η ΕΕ άναψε πράσινο φως και για το βόρειο, έπειτα από σχεδόν δέκα χρόνια αβεβαιότητας.

Επίσης,  κάνει λόγο για επενδύσεις 3,3 δισ. ευρώ στο σιδηροδρομικό δίκτυο («το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων που έχουν γίνει ποτέ στη χώρα»), για αντιπλημμυρικά έργα 1,2 δισ. ευρώ, για την νέα περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης, για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα και Υμηττό αλλά και για έργα σε όλη τη χώρα, από τη Μακεδονία μέχρι την Κρήτη, τα οποία θα βελτιώσουν σημαντικά την ποιότητα ζωής των πολιτών.