970
Δράση καθαρισμού σε μία από τις επιλεγμένες παραλίες του προγράμματος «Zero Waste Beaches» | Coca-Cola

Η Coca-Cola ολοκληρώνει με επιτυχία το πρόγραμμά της «Zero Waste Beaches»

Protagon Team Protagon Team 3 Οκτωβρίου 2019, 11:48
Δράση καθαρισμού σε μία από τις επιλεγμένες παραλίες του προγράμματος «Zero Waste Beaches»
|Coca-Cola

Η Coca-Cola ολοκληρώνει με επιτυχία το πρόγραμμά της «Zero Waste Beaches»

Protagon Team Protagon Team 3 Οκτωβρίου 2019, 11:48

Με όραμα «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα», φέτος το καλοκαίρι, η Coca-Cola επέκτεινε το πεδίο εφαρμογής της πλατφόρμας κοινωνικής προσφοράς «Zero Waste Future» και στις παραλίες, μέσα από το πρόγραμμα «Zero Waste Beaches», καταφέρνοντας να συλλέξει 145 τόνους απορριμμάτων.

Το πρόγραμμα, το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με την Οικολογική Εταιρία Ανακύκλωσης και την Ελληνική Εταιρία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης, περιλάμβανε μια σειρά από πρωτοποριακές δράσεις ενημέρωσης των επισκεπτών 9 επιλεγμένων παραλιών, καθώς και εκπαίδευσης των ιδιοκτητών και των εργαζομένων 27 παραλιακών επιχειρήσεων γύρω από τα θέματα της ανακύκλωσης και της κυκλικής οικονομίας.

Καρτελάκι που καλεί τους πολίτες να ανακυκλώσουν τις πλαστικά τους μπουκάλια στους κάδους χωριστής ανακύκλωσης 4 ρευμάτων που θα βρουν στις παραλίες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Ζero Waste Beaches», η Coca-Cola προχώρησε στην τοποθέτηση περισσότερων από 100 κάδων χωριστής ανακύκλωσης τεσσάρων ρευμάτων, για άμεση διαλογή στην πηγή, διαθέτοντας, σύμφωνα με τη νέα ευρωπαϊκή οδηγία, για πρώτη φορά ξεχωριστό ρεύμα για τις πλαστικές φιάλες, ενώ υλοποίησε δράσεις καθαρισμού, σε μια προσπάθεια να διατηρηθούν οι παραλίες όμορφες και καθαρές, τόσο για τους Έλληνες πολίτες, όσο και για τους τουρίστες του εξωτερικού.

Παράλληλα, μέσα από τις διάφορες δράσεις του προγράμματος Zero Waste Beaches, πάνω από 176.000 πολίτες ενημερώθηκαν γύρω από τη σημασία της ανακύκλωσης στις παραλίες.

Δράση καθαρισμού σε μία από τις επιλεγμένες παραλίες του προγράμματος «Zero Waste Beaches»

Για το πρόγραμμα «Zero Waste Beaches» αναπτύχθηκε μια ολοκληρωμένη καμπάνια ευαισθητοποίησης του κοινού για την προώθηση της ανακύκλωσης και της 2ης ζωής των πλαστικών απορριμμάτων, ζητώντας από το κοινό την ενεργή συμμετοχή του με τη χρήση των νέων τεχνολογιών.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης, προχώρησε σε μια πρωτότυπη online διαδραστική ενέργεια που υλοποίησε στο Messenger, με την οποία έδωσε την ευκαιρία στους καταναλωτές να επιλέξουν το αντικείμενο στο οποίο επιθυμούσαν να μετατραπεί η πλαστική τους συσκευασία, καθώς και την παραλία στην οποία θα ήθελαν να τοποθετηθεί του χρόνου το καλοκαίρι.

Ενημερωτικό φυλλάδιο του προγράμματος Zero Waste Beaches με πληροφορίες γύρω από το ζήτημα των απορριμμάτων στις παραλίες

Παράλληλα, μέσω του Messenger, ο χρήστης ενημερωνόταν για το πρόγραμμα, τα αποτελέσματα και για την αξία της ανακύκλωσης συνολικά. Η ανταπόκριση του κοινού στην ενέργεια ήταν ιδιαίτερα θερμή καθώς συμμετείχαν περισσότεροι από 20.000 καταναλωτές.

Οι παραλίες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα ήταν η παραλία της Αγίας Μαρίνας στα Χανιά, των Λουτρών και του Αγίου Δημητρίου στην Κύθνο, της Έλλης στη Ρόδο, του Μακρύ Γιαλού, της Σκάλας και του Μύρτου στην Κεφαλλονιά, της Γλυφάδας στην Αττική και η Νέα Παραλία στη Θεσσαλονίκη. Το ποσοστό των πλαστικών απορριμμάτων που έχουν συλλεχθεί μέχρι στιγμής από το πρόγραμμα ανέρχεται στο 50% του συνόλου των απορριμμάτων, με τις πλαστικές φιάλες να περιλαμβάνουν το 38%.

Κάδος χωριστής ανακύκλωσης τεσσάρων ρευμάτων που έχει τοποθετηθεί στις 9 παραλίες του προγράμματος «Zero Waste Beaches»

Από τα υπόλοιπα απορρίμματα που συλλέχθηκαν, το 29% ήταν γυάλινα, το 10% χάρτινα και το 11% μεταλλικά. Τα πλαστικά απορρίμματα που θα συγκεντρωθούν συνολικά από τις δράσεις, αφού ανακυκλωθούν, θα μετατραπούν σε 3D εκτυπωμένα αντικείμενα παραλίας από τη δημιουργική ομάδα των The New Raw, και θα τοποθετηθούν του χρόνου το καλοκαίρι στις 9 παραλίες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Με υπευθυνότητα και σεβασμό απέναντι στο περιβάλλον και με οδηγό την καινοτομία, η Coca-Cola ολοκληρώνει το πρόγραμμα «Zero Waste Beaches», που αποτελεί μέρος της νέας της εταιρικής καμπάνιας #NEVERSETTLE και συνέχεια της πολυεπίπεδης πλατφόρμας «Zero Waste Future», που υλοποιείται από τον Σεπτέμβρη του 2018.

Σκεύη από ανακυκλώσιμα υλικά

Με στόχο να διευρύνει τη δράση της και σε άλλους τομείς της καθημερινότητας, η εταιρία σχεδιάζει να παρέμβει σε σχολεία, σε χώρους εστίασης και ξενοδοχεία, δίνοντάς τους προοπτική μηδενικών απορριμμάτων.

Εδώ μπορείτε να δείτε το τηλεοπτικό σποτ του προγράμματος Zero Waste Beaches

Εδώ μπορείτε να δείτε το βίντεο από τη δράση ενημέρωσης του προσωπικού και των ιδιοκτητών στην παραλία του Balux  στην περιοχή της Γλυφάδας στην Αττική

Σχετικά με την The Coca-Cola Company

Η Coca-Cola Company (NYSE: KO) είναι μία «total beverage company», προσφέροντας πάνω από 500 προϊόντα σε περισσότερες από 200 χώρες. Εκτός από τα προϊόντα της Coca-Cola, το χαρτοφυλάκιό μας περιλαμβάνει κάποιες από τις πιο σημαντικές σειρές ροφημάτων στον κόσμο, όπως το Adez με βάση τη σόγια, το πράσινο τσάι Ayataka, το νερό Dasani, οι χυμοί και τα νέκταρ Dell Valle, η Fanta, ο καφές Georgia, η Gold Peak σειρά τσαγιού και καφέ, το Honest Tea, οι χυμοί και τα smoothies Innocent, οι χυμοί Minute Maid, τα αθλητικά ροφήματα Powerade, οι χυμοί Simply, το Smartwater, η Sprite, το Vitamin Water και το νερό καρύδας ZICO.

Αναδιαμορφώνει συνεχώς το χαρτοφυλάκιο της, μειώνοντας τη ζάχαρη στα ροφήματά της και παρουσιάζοντας νέα, καινοτόμα προϊόντα στην αγορά. Προσπαθεί επίσης να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, αναπληρώνοντας την ποσότητα νερού που χρησιμοποιεί στα ροφήματά της και προωθώντας την ανακύκλωση. Σε συνεργασία με τους εμφιαλωτές της, απασχολεί πάνω από 700.000 ανθρώπους, ενισχύοντας την τοπική οικονομία στις κοινωνίες που δραστηριοποιείται, παγκοσμίως.

Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Δραστηριοποιείται στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τη χάραξη της στρατηγικής marketing, την προώθηση, την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση και την προστασία της φήμης των προϊόντων της The Coca-Cola Company.

Παρέχει επίσης τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον που μαζί με την Coca-Cola Hellas, αποτελούν το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα.

Μάθετε περισσότερα για το ταξίδι της Coca-Cola στο www.coca-colacompany.com και ακολουθήστε τη στα Twitter, Instagram, Facebook και LinkedIn.