375
|

Στρατηγική συμμαχία Ogilvy και AQ Strategy για τον Τουρισμό

Avatar Advertorial 21 Ιανουαρίου 2021, 18:28

Στρατηγική συμμαχία Ogilvy και AQ Strategy για τον Τουρισμό

Avatar Advertorial 21 Ιανουαρίου 2021, 18:28

H Ogilvy και η AQ Strategy ξεκινούν το 2021 με μια δυναμική και ευρείας εμβέλειας στρατηγική συμμαχία. Το πλέγμα εξειδικευμένων υπηρεσιών που δημιουργείται από τη συνένωση δυνάμεων, είναι μοναδικό στην αγορά του Τουρισμού, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της συνεργασίας είναι το Integrated Growth Model. Η ολιστική προσέγγιση δηλαδή στο business, την στρατηγική και το marketing επιχειρήσεων και Οργανισμών που δραστηριοποιούνται στον τομέα της Φιλοξενίας, του Τουρισμού και της Οικονομίας των Εμπειριών, μέσω της ανάλυσης data και global insights. Οι πολλαπλές λύσεις εκτείνονται σε τομείς όπως η συμβουλευτική σε θέματα επιχειρηματικής ανάπτυξης και στόχευσης, στελέχωσης, οργανωτικής διάρθρωσης, σε συνδυασμό με τη χάραξη στρατηγικής και την εφαρμογή της σε επίπεδο διαφήμισης και marketing, την εις βάθος έρευνα και την ανάλυση δεδομένων για τη χάραξη digital στρατηγικής σε στοχευμένα κοινά. Για την επίτευξη των στόχων κάθε ξεχωριστού project και την αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων, ο μοχλός ανάπτυξης είναι η εξατομίκευση των υπηρεσιών.

Η Ogilvy αποτελεί τη μεγαλύτερη και πιο πολυβραβευμένη διαφημιστική εταιρεία στην Ελλάδα, μέλος του κορυφαίου παγκόσμιου δικτύου με γραφεία σε περισσότερες από 80 αγορές, ενώ η AQ Strategy έχει εξειδικευμένη εμπειρία 30 ετών στους ευρύτερους τομείς του Τουρισμού και ένα εξαιρετικό δίκτυο σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Ο  Θεόδωρος Κοτιώνης, Διευθύνων Σύμβουλος της Ogilvy στην Ελλάδα, αναφερόμενος στη συνεργασία σημειώνει ότι: «Η χρονική στιγμή για τη συνεργασία με την AQ Strategy είναι ιδανική. H επόμενη ημέρα μετά την πανδημία επιφυλάσσει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης τις οποίες οφείλουμε να αναγνωρίσουμε και να διαχειριστούμε άμεσα. Η απόφασή μας να μπούμε δυναμικά και να αναπτύξουμε τεχνογνωσία στον Τουρισμό είναι κομβικής σημασίας, αξιοποιώντας την εμπειρία του δικτύου της Ogilvy και της WPP. Επιθυμούμε μέσω της συνεργασίας μας, να είμαστε πρωτοπόροι στην αλλαγή που προδιαγράφεται για τον Τουρισμό και να συμβάλουμε, μέσω της εξειδίκευσής μας, στην άνοδο του κλάδου στη χώρα μας και διεθνώς».

Ο Γιάννης Τσάκαλος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της AQ Strategy επισημαίνει: «Σε αυτή τη συγκυρία, αντιλαμβανόμαστε ότι επιχειρήσεις και Οργανισμοί που δραστηριοποιούνται στον Τουρισμό, οφείλουν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα τα οποία θα καθορίσουν την ανάκαμψή τους. Η σύμπραξη με την Ogilvy είναι ‘η ισχύς εν τη ενώσει’ και διέπεται από ουσία και αποτελεσματικότητα, με δράσεις μετρήσιμες, συγκεκριμένες, ρεαλιστικές και με χρονοδιάγραμμα. Είναι μια πρωτοβουλία με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και στη βιώσιμη ανάπτυξη του Τουρισμού».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...