465
|

Πώς ετοιμάζονται οι νέες BMW M4 από τον δρόμο στην πίστα

Γιάννης Κωνσταντόπουλος Γιάννης Κωνσταντόπουλος 10 Σεπτεμβρίου 2020, 19:53

Πώς ετοιμάζονται οι νέες BMW M4 από τον δρόμο στην πίστα

Γιάννης Κωνσταντόπουλος Γιάννης Κωνσταντόπουλος 10 Σεπτεμβρίου 2020, 19:53

Για πρώτη φορά, η BMW M GmbH παρουσίασε τη νέα BMW M4 Coupe καθώς και την αγωνιστική της εκδοχή, τη M4 GT3. Υπάρχει μία ολόκληρη γενεαλογία από φίλους των Μ3 και Μ4 στο βιογραφικό της εταιρείας. Η ιστορία που αρχίζει από το γράμμα «Μ» έχει δεκαετίες πίσω της. Κανένα άλλο μοντέλο στο βιογραφικό των Βαυαρών δεν έχει συνδεθεί τόσο με την απόλαυση της οδήγησης, τις ατέλειωτες πλαγιολισθήσεις και αυτή την ολιστικά σπορ αίσθηση.

Για πρώτη φορά, ωστόσο, η νέα ντιζαϊνίστικη γραμμή -και κυρίως στη σχεδίαση της εμπρόσθιας μάσκας- έχει προκαλέσει τόσα ετερόκλητα σχόλια στο Διαδίκτυο. Για κάποιους, τα κλασικά «βράγχια» είναι ενοχλητικά υπερμεγέθη. Για άλλους -λιγότερους- είναι θέμα χρόνου να εξοικειωθούμε μαζί τους. Και για τους ψυχραιμότερους, η νέα σχεδιαστική γλώσσα της BMW θα έρθει, σχεδόν μοιραία, σε δεύτερη θέση μπροστά στη συνολική απόδοση και οδηγική εμπειρία ενός αυτοκινήτου που μοιάζει αναγκασμένο από το ίδιο του το παρελθόν να γοητεύσει.

 Ενημερωτικά, όπως η νέα M3 Sedan, η M4 Coupe θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος: Εκτός από την έκδοση 480 ίππων με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, θα προσφέρεται επίσης ένα μοντέλο Competition με ισχύ 510 ίππων και 8-τάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic. Η λογική λέει πως σε ένα δυνατό κουπέ, το αυτόματο είναι εμπορικός μονόδρομος. Αλλά είναι ωραίο που οι πιο ρομαντικοί, αυτοί που συνεχίζουν να γοητεύονται από το χειροκίνητο, δεν θα μείνουν παραπονεμένοι. Αξίζει, επίσης, να αναφερθεί πως για πρώτη φορά στα χρονικά των Μ3/Μ4 θα παρουσιαστεί και μία station wagon έκδοση. Διαφορετική, ανατρεπτική και εξόχως πρακτική M3 Touring.

 Το βασικό χαρακτηριστικό που μοιράζονται όλες οι νέες M4 είναι ο νέος, υψηλόστροφος, εν σειρά εξακύλιδρος κινητήρας τεχνολογίας M TwinPower Turbo. Από την πρώτη στιγμή, η ισχυρή κινητήρια μονάδα εξελίχθηκε σύμφωνα με κριτήρια αγωνιστικών επιδόσεων.

 Ο Philipp Eng που οδήγησε την BMW M4 GT3 στο αυστριακό σιρκουί, μετά από μία ευχάριστη πρώτη γεύση, προέβλεψε ότι το μοντέλο θα συνεχίζει  την επιτυχημένη μακροχρόνια παράδοση των οχημάτων BMW M αποδεικνύοντας την αξία του σε πολύ ανταγωνιστικές συνθήκες.

 Από το 2022 και εντεύθεν η M4 GT3 θα αντικαταστήσει τελικά την BMW M6 GT3 ως η κορυφαία πρόταση στο αγωνιστικό πρόγραμμα πελατών της BMW. Από το 2016, η BMW M6 GT3 αποτελεί μέλος της οικογένειας της BMW M Motorsport, έχοντας ήδη κερδίσει στον 24ωρο αγώνα Spa-Franchorchamps, τη χρονιά που έκανε το ντεμπούτο της.

Ωστόσο, πριν η νέα BMW M4 Coupe κυκλοφορήσει κανονικά στο δρόμο και στις αγωνιστικές πίστες,  χωρίς το ειδικό καμουφλάζ, πρέπει να πραγματοποιηθούν τελικές εντατικές δοκιμές. 

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...