Θέματα

Οι πρώτες (ή και τελευταίες) βοήθειες στο κινητό σου

Με το 80% των smartphones να επισκευάζονται αυθημερόν και τον δείκτη ικανοποίησης των πελατών να ξεπερνάει το 90/100, όλοι καταλαβαίνουμε γιατί η ενσωμάτωση της εξειδικευμένης αλυσίδας επισκευής συσκευών τεχνολογίας iRepair μέσα στα Public οδήγησε σε 50% αύξηση των επισκευών εκτός εγγύησης το 2023
Protagon Team

Αν πήρες καινούργιο smartphone, καλό είναι να προσέξεις ιδιαίτερα τους πρώτους 3 μήνες. Σε αυτό το διάστημα είναι πολύ πιθανό να σπάσει η οθόνη του. Και αν περάσεις «ακέραιος» το πρώτο τρίμηνο, έχεις πάντα τον κίνδυνο να βραχείς – όχι εσύ, το κινητό σου τηλέφωνο. Τόσο, που δεν θα αρκεί απλώς να το στεγνώσεις. Και εκεί χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, μη βάλεις το χέρι σου και κάνεις τα πράγματα χειρότερα (γιατί το βρεγμένο τη βροχή δεν φοβάται, φοβάται όμως εσένα).  Όλα τα παραπάνω δεν είναι ευφυολογήματα. Είναι δεδομένα, data, big data για την ακρίβεια. Και προκύπτουν από τις 84.000 επισκευές που πραγματοποίησαν μέσα στο 2023 τα iRepair στα καταστήματα Public. Και σε αυτά τα μεγέθη, οι αριθμοί έχουν σημασία. Και αξία. Σαν αυτή που έδωσε στους καταναλωτές η στρατηγική αυτή συνεργασία σε Ελλάδα και Κύπρο, η οποία οδήγησε σε 50% αύξηση των επισκευών εκτός εγγύησης το 2023!

Κάθε μέρα, όλο και περισσότεροι/ες επιλέγουν την αγαπημένη αλυσίδα για την επισκευή smartphone, tablet & laptop. Όχι τυχαία. Οι επισκέπτες των 35 πλέον σημείων service iRepair εντός των καταστημάτων Public έχουν πρόσβαση σε μία ολοκληρωμένη γκάμα επισκευής συσκευών τεχνολογίας και υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης από τους iRepair Experts που καλύπτει όλες τις ανάγκες τους για smartphone, tablet, laptop και desktop συσκευές. Μάλιστα, το 80% των smartphones επισκευάζονται αυθημερόν, εκτινάσσοντας τον δείκτη ικανοποίησης των πελατών, που ξεπερνάει το 90/100!

Στατιστικά, μία στις δύο επισκευές smartphone (iOS ή Android) έχει να κάνει με σπασμένη ή ραγισμένη οθόνη. Και σχεδόν μία στις τρεις (ποσοστό 30% επί του συνόλου) σχετίζεται με βλάβη από νερό που έφτασε στη μητρική πλακέτα.

Οι τρεις πρώτοι μήνες από την απόκτηση της συσκευής είναι οι πιο επίφοβοι να συμβεί το «μοιραίο», που όμως δεν είναι και οριστικό, αφού στη συνέχεια αναλαμβάνουν δράση οι 140 iRepair Experts που βρίσκονται στα Public. Οι οποίοι, εκτός των άλλων, θα σε ενημερώσουν, μάλλον θα σε προειδοποιήσουν να αποφύγεις να τους υποκαταστήσεις: η πείρα τους έχει δείξει ότι το 20% των χρηστών smartphone προσπαθούν να επισκευάσουν μόνοι τους τη συσκευή τους, ωστόσο αυτό καταλήγει στο να προκαλούν ακόμα πιο σοβαρά προβλήματα από τα αρχικά.

Αν η συσκευή σου έχει «σβήσει» τα 2 κεράκια, είναι πιθανό να σβήσει κυριολεκτικά, καθώς οι συσκευές άνω των δύο ετών έχουν διπλάσιες πιθανότητες να παρουσιάσουν hardware αστοχίες σε σύγκριση με νεότερα μοντέλα. Επίσης, προβλήματα που σχετίζονται με τις μπαταρίες αντιπροσωπεύουν περίπου το 15% των επισκευών smartphone. Τα προβλήματα συχνά αφορούν τη γρήγορη αποστράγγιση της μπαταρίας έως την αδυναμία συγκράτησης της φόρτισης.

Τώρα γνωρίζεις και εσύ γιατί όλο και περισσότεροι καταναλωτές οδηγούνται στα Public για επισκευή smartphone & laptop.