H λιμουζίνα του Μακρόν στο Παρίσι | Reuters
Θέματα

Από το νεότατο Peugeot 5008 του Μακρόν ως το Θηρίο του Τραμπ

Οι μεγάλες χώρες εξασφαλίζουν στους ηγέτες τους αυτοκίνητα δικής τους παραγωγής με όλον τον εξοπλισμό που εγγυάται άνεση, ασφάλεια αλλά και διαφήμιση της εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας. Δείτε π.χ., πώς θα μπορούσε να μετακινείται στην Αθήνα ο Μακρόν αν έφερνε μαζί του τη λιμουζίνα του
Protagon Team

Το αυτοκίνητο με το οποίο μετακινείται ένας ηγέτης υπακούει σε δύο αφεντικά. Το πρώτο είναι είναι η ασφάλεια και η άνεση – ο πρόεδρος ή ο πρωθυπουργός πρέπει να μην κινδυνεύουν και να είναι άνετοι να μπορούν να διαβάσουν μια έκθεση ή να πιουν ένα ρόφημα κερδίζοντας χρόνο με τις μετακινήσεις τους. Το δεύτερο είναι η δήλωση, το μήνυμα, η εμπιστοσύνη στα εγχώρια προϊόντα, εφόσον αυτά υπάρχουν. Ο πρόεδρος των ΗΠΑ δεν μπορεί παρά να κυκλοφορεί με το καμάρι της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ο γάλλος ομόλογός του οφείλει να διαφημίσει τα γαλλικά μοντέλα, η γερμανίδα καγκελάριος να κυκλοφορεί με ένα γερμανικό αμάξι, ακόμα και ο κινέζος ηγέτης, κινέζικο θα πάρει. Τώρα τι συμβαίνει με τους έλληνες πολιτικούς αυτό είναι μια άλλη, πονεμένη, ιστορία…

Eνα Peugeot 5008 για τον Εμανουέλ
κι ένα Suv Premium DS για τον Μακρόν

Με ποιο αυτοκίνητο θα μετακινηθεί στους δρόμους της Αθήνας την Πέμπτη και την Παρασκευή ο Εμανουέλ Μακρόν, δεν είναι ακόμα γνωστό. Πάντως την 14η Ιουλίου, κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων για τον εορτασμό της Πτώσης της Βαστίλης, ο πρόεδρος της Γαλλίας χρησιμοποίησε το νεότατο Peugeot 5008, μέσα από το οποίο χαιρετούσε τα πλήθη όντας ο επικεφαλής της αυτοκινητοπομπής. Το ότι οι Γάλλοι είναι οι πιο τοπικιστές μεταξύ των ευρωπαϊκών λαών είναι γνωστό και αυτό δεν μπορεί να θεωρηθεί απαραίτητα κακό. Και για τον λόγο αυτό, πέρα από το SUV της Peugeot που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ρεν και από τον περασμένο Μάρτιο έως σήμερα οι πωλήσεις του έχουν ξεπεράσει ήδη της 20.000, o Μακρόν χρησιμοποιεί και το νέο DS 7 Crossback, πρώτο SUV της πολυτελούς μάρκας του ομίλου PSA (Peugeot – Citroën).

Μετά τον Φρανσουά Ολάντ, ο οποίος πριν από μια πενταετία φωτογραφήθηκε μέσα σε μία υβριδική DS5, ο νέος ένοικος του Ελιζέ απαθανατίστηκε στην Λεωφόρο των Ηλυσίων Πεδίων μέσα στο SUV της γαλλικής φίρμας που προκαλεί ανοιχτά τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η Vecchia Signora των προέδρων της Ιταλίας

Οι Ιταλοί μπορούν να δουν και θαυμάσουν από κοντά (ή έστω και τηλεοπτικά) την κομψή και αρχοντική προεδρική λιμουζίνα Flaminia Cabriolet-Landaulet 33 – την οποία λάτρευε ο Τζόρτζιο Ναπολιτάνο και χρησιμοποιεί σήμερα και ο Σέρτζιο Ματαρέλα – μόνο σε ιδιαίτερες περιστάσεις, όπως η εθνική εορτή της Ιταλικής Δημοκρατίας στις 2 του Ιούνη αλλά και η ημέρα που ο πρόεδρος Ματαρέλα ανέλαβε τα καθήκοντά του. Πρόκειται για ένα κόσμημα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας που σχεδιάστηκε από τον Πινινφαρίνα το 1960 έπειτα από σχετικό αίτημα του τότε προέδρου Τζοβάνι Γκρόνκι ενόψει της επίσκεψης στην Ιταλία της βασίλισσας Ελισάβετ Β’ της Βρετανίας. Συνολικά κατασκευάστηκαν μόλις τέσσερα οχήματα.

«Το Θηρίο» του Ντόναλντ Τραμπ

Μεταξύ των δεκάδων πρακτόρων που φροντίζουν για την ασφάλεια του αμερικανού προέδρου, η Cadillac One που χρησιμοποιεί ο Ντόναλντ Τραμπ για τις μετακινήσεις του είναι γνωστή ως «The Beast»,«Το Θηρίο». Ο χαρακτηρισμός, ωστόσο, δεν είναι καθόλου υπερβολικός αν αναλογιστεί κανείς ότι οι πόρτες αυτού του τεθωρακισμένου περισσότερο άρματος παρά αυτοκινήτου ζυγίζουν όσο και οι πόρτες ενός Boeing 757 ενώ η αμερικανική προεδρία διαθέτει κι ένα αεροσκάφος αποκλειστικά για τη μεταφορά του ανά τον κόσμο. Το κόστος κατασκευής του ξεπερνά το ένα εκατομμύριο δολάρια.

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ:

Μια λιμουζίνα «made in Russia» για τον Πούτιν