Ντάνιελ Κρεγκ: Γυαλί, μαλλί, ζακάρ και παντελόνι κάργκο
Στη νέα καμπάνια του οίκου Loewe δύσκολα αναγνωρίζεται ο Ντάνιελ Κρεγκ | Loewe.com /David Sims
Θέματα

Ντάνιελ Κρεγκ: Γυαλί, μαλλί, ζακάρ και παντελόνι κάργκο

Οι ιδέες για την αρρενωπότητα αλλάζουν. Η πιο πρόσφατη απόδειξη είναι το νέο look του βρετανού σταρ όπως παρουσιάστηκε στην καμπάνια του ισπανικού οίκου Loewe. Σημείο-κλειδί τα μακριά μαλλιά του
Protagon Team
Ο Αντονι Χόπκινς και η χαρά της ζωής

Αλλά ας επανέλθουμε στην καμπάνια και στο νέο look του Κρεγκ που την υποστηρίζει. Αναμφίβολα ο Τζόναθαν Αντερσον, ο οποίος εκτός από σπουδαίος designer και δημιουργικός διευθυντής που κατάφερε να ανανεώσει έναν «γερασμένο» οίκο δίνοντας έμφαση στην ομορφιά της λαϊκής τέχνης και του χειροποίητου, αποδεικνύεται επίσης ιδιοφυΐα του μάρκετινγκ. Το έξυπνο casting του για τις διαφημιστικές καμπάνιες της Loewe βοηθά τον σχετικά μικρό οίκο να απασχολήσει το κοινό για μεγάλο χρονικό διάστημα, τέτοιο που μόνο επιχειρήσεις – μεγαθήρια μπορούν να ονειρευτούν, οι οποίες έχουν πολύ περισσότερα χρήματα να ξοδέψουν για νασ το τροφοδοτήσουν.

Το look του Κρεγκ προκάλεσε πολλά αγαπησιάρικα σχόλια  στα social media και εξίσου πολλές διασκεδαστικές συγκρίσεις, σημειώνει η Αννα Μέρφι στους Times. Δεν τον συγκρίνουν με τον Τζέιμς Μποντ, αν και κάποια τρολ το κάνουν. Εδώ, ο Ντάνιελ θυμίζει κάπως τον κακό Ραούλ Σίλβα του Χαβιέ Μπαρδέμ, που εμφανίστηκε με ξανθιά περούκα στο «Skyfall» (2012), διαπράττοντας κυριολεκτικά ένα κομμωτικό έγκλημα καθοσιώσεως…

Με το μαύρο δερμάτινο μπουφάν και το μαύρο φανελάκι ο Ντάνιελ Κρεγκ θυμίζει κάπως περισσότερο τη συνηθισμένη του εικόνα (Facebook/Loewe)

Να σημειώσουμε, ακόμη, ότι οι κακοί είναι πάντα πιο διασκεδαστικοί κυρίως χάρη στο look τους. Σκεφτείτε, για παράδειγμα κι άλλες ξανθές φράντζες, όπως αυτή του αξέχαστου τρομοκράτη Τόνι (Αντρέας Βιζνιέφσκι), που ήταν το δεξί χέρι του «κακού» Χανς Γκρούμπερ (Αλαν Ρίκμαν) στο «Πολύ Σκληρός για να πεθάνει» (1988) ή του κατά συρροή δολοφόνου Τζορτζ Χάρβεϊ (Στάνλεϊ Τούτσι), στα «Παραδεισένια Οστά» (2009).

Και αν θέλετε περισσότερα παραδείγματα από τον πραγματικό κόσμο, υπάρχουν μπόλικα: ο Μπραντ Πιτ, ο Κρις Χέμσγουορθ και ο μουσικός Κιθ Ούρμπαν, σύζυγος της Νικόλ Κίντμαν, είναι όλοι άνδρες που έχουν κατηγορηθεί για τα «ηλίθια όμορφα μαλλιά» τους όπως τα αποκαλεί το αμερικανικό περιοδικό GQ, μια ελαφρώς διαφορετική αλλά παραπλήσια τάση… Υπάρχει επίσης αυτό που η Αννα Μέρφι των Times αποκαλεί «ανόητα μαλλιά πολιτικού». Πρώτος και καλύτερος ο Μπόρις Τζόνσον με τον Μάικλ Φάμπρικαντ να τον ακολουθεί κατά πόδας. Αλλά αυτό το στυλ παρακαλώ να το αποφύγετε. Οπως και το κατά καιρούς του Ιγκι Ποπ.

Εντάξει, εκτός από το ωραίο μαλλί έχει και άλλα χαρίσματα αυτός ο τύπος (Wikipedia / Glenn Francis)

Σε κάθε περίπτωση ένα πράγμα είναι σίγουρο: αυτό το νέο look του Ντάνιελ Κρεγκ απέχει πάρα πολύ από τον κόσμο του Τζέιμς Μποντ. Κάποτε, οι ήρωες δεν επιτρεπόταν να είναι εκκεντρικοί και ιδιόρρυθμοι. Επρεπε να ταυτίζονται με το πρότυπο της κυρίαρχης αρρενωπότητας, ένα concept με αισθητικό εύρος τόσο στενό όσο οι άλλοι δείκτες του. Το γεγονός πάντως ό,τι ένας πρώην 007, -η προσωποποίηση της στερεοτυπικής, μερικοί θα μπορούσαν να πουν και οπισθοδρομικής αρρενωπότητας- εμφανίζεται τόσο εναλλακτικός, δείχνει πόσο αλλάζουν οι ιδέες γύρω από το πώς πρέπει ή δεν πρέπει να παρουσιάζονται οι άντρες.

Στα παρασκήνια, πριν παρουσιαστεί αυτή η κολεξιόν Loewe τον Ιανουάριο, ο Αντερσον μίλησε για τον «αλγόριθμο της αρρενωπότητας», όπως τον ονόμασε. Ο πρώην Μποντ μαζί με άλλους διάσημους που φορούν τα ρούχα του, όχι μόνο ο Ντάνιελ Κρεγκ και ο Χάρι Στάιλς, αλλά και νεότεροι ηθοποιοί όπως ο Τζος Ο’ Κόνορ και ο Τζέιμι Ντόρναν, είναι ένας από τους ανθρώπους που αλλάζουν αυτόν τον αλγόριθμο. Το αν αυτό είναι καλό ή κακό πιθανότατα καθορίζεται από το αν σας αρέσει ο εαυτός σας -ή ο άνθρωπός σας- με αυτά τα πλεκτά πουλόβερ. Οσο για τη Μέρφι, απλά χαίρεται, όπως γράφει στους Times,  επειδή είναι πια εκτός του παιχνιδιού των γνωριμιών…

Exit mobile version