458
|

Να κάνεις τη διαφορά στη ζωή των ανθρώπων

Avatar Advertorial 19 Οκτωβρίου 2020, 18:20

Να κάνεις τη διαφορά στη ζωή των ανθρώπων

Avatar Advertorial 19 Οκτωβρίου 2020, 18:20

Το να δίνεις τον καλύτερο εαυτό σου για να κάνεις τη διαφορά στη ζωή των ανθρώπων δεν είναι μόνο ένας στόχος. Είναι ένας σκοπός. Και όταν είναι ο σκοπός μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην Ελλάδα, ζητούμενο είναι το αποτέλεσμα. Η ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσιάζει τις Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2019, το κοινωνικό άθροισμα δράσεων και πρωτοβουλιών που γεννούν οι ανάγκες των τοπικών κοινωνιών όπου δραστηριοποιείται και έχουν πάντα επίκεντρο τον Άνθρωπο: τους εργαζόμενους, τους πελάτες, τους προμηθευτές της, το σύνολο της κοινωνίας.

Πρόκειται, όπως μας ενημερώνει η Εταιρεία, για τον απολογισμό της κουλτούρας προσφοράς, που τη χαρακτηρίζει για περισσότερα από 80 χρόνια. Η φροντίδα για τις τοπικές κοινωνίες, η έγνοια για το περιβάλλον, η στήριξη των παραγωγών και του πρωτογενούς τομέα, η εμμονή στην ποιότητα, στην ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων, των πελατών και των συνεργατών, αλλά και στοιχεία του «χαρακτήρα» της ΑΒ Βασιλόπουλος –όπως η αποφασιστικότητα, η ταχύτητα, η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα– αναδεικνύονται με σύγχρονο, εύληπτο τρόπο στην πολυσέλιδη έκθεση, καθώς και στο σχετικό βίντεο.

Ενδεικτικά, παρουσιάζεται:

• Το ενδιαφέρον της ΑΒ Βασιλόπουλος για τους ανθρώπους της και η επιλογή της να δίνει έμπνευση και ευκαιρίες σε ανθρώπους με ιδέες και όραμα. Μέσα στο 2019, δημιούργησε 379 νέες θέσεις εργασίας, αυξάνοντας τον αριθμό των εργαζομένων σε περισσότερους από 14.500. Προσέφερε επίσης 173.900 ώρες εκπαίδευσης. Ταυτόχρονα, επένδυσε 15,4 εκατ. ευρώ σε παροχές στο προσωπικό της.

• Η στήριξη των τοπικών κοινωνιών. Προσέφερε περισσότερα από 3,1 εκατ. ευρώ σε δωρεές τροφίμων μέσα από τα Προγράμματά της. Μέσω 250 φορέων, στήριξε 123.000 συνανθρώπους μας και μέσα από προγράμματα δωρεάς προϊόντων παρείχε πάνω από 868.000 γεύματα σε όλη την Ελλάδα. Μεταξύ άλλων, μέσω του προγράμματος ΔΙΑΤΡΟΦΗ, διέθεσε πάνω από 200.000 υγιεινά γεύματα σε μαθητές σχολείων.

• Η βαθιά και ειλικρινής σχέση με τους παραγωγούς, μέσα από δράσεις ενίσχυσης της παραγωγής και την καινοτομία, όπως το Πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας. Σήμερα, το 90% των προμηθευτών της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι τοπικοί παραγωγοί!

• Η ευαισθησία για το περιβάλλον. Το 2019, η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακύκλωσε πάνω από 3,5 εκατ. συσκευασίες. Περισσότερα από 8.000 παιδιά εκπαιδεύτηκαν στην ανακύκλωση μέσα από το Κινητό «Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ανακύκλωσης». Κατά 24,6% μειώθηκε η ετήσια κατανάλωση ρεύματος (σε σχέση με το έτος βάσης 2008) στις εγκαταστάσεις της εταιρείας. Ταυτοχρόνως, ακολουθεί τη δέσμευσή της για να μειώσει έως το 2025 κατά 50% τη σπατάλη τροφίμων και κατά 50% τη χρήση πλαστικού.

Όπως σημειώνει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος κ. Βασίλης Σταύρου: «Σε όλη μας τη διαδρομή και σε καθετί που κάνουμε, θέλουμε να αφήνουμε το θετικό μας αποτύπωμα. Για όλους εμάς, αλλά και για τις μελλοντικές γενιές».

Η ΑΒ Βασιλόπουλος ενθαρρύνει τον καθένα από εμάς να είναι αυτό ακριβώς που θέλει. Γι’ αυτό και, όπως μας θυμίζει, δίνει τον καλύτερο εαυτό της για να κάνει τη διαφορά στη ζωή μας.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...