Τον καιρό της πανδημίας οι άνθρωποι προχωράνε πιο εύκολα σε δραστικές αλλαγές
Ωστόσο, καθώς το look εμφανιζόταν όλο και πιο συχνά σε ντεφιλέ μεγάλων οίκων όπως οι Off-White και Celine και σε διαφημιστικές καμπάνιες των Yves Saint Laurent και Gucci, τα σχόλια που προκαλούσε γινόντουσαν όλο και λιγότερο δηλητηριώδη: «Τα πράγματα περνάνε από την πασαρέλα στην πραγματικότητα, αλλά νομίζω ότι χρειάζονται περίπου τρία ή τέσσερα χρόνια», λέει στο BBC Culture ο Τζον Βάιαλ, hair stylist των επιδείξεων στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου, «Χρειάζεται απλά χρόνος για να προσαρμοστούν τα μάτια των ανθρώπων».
Η διαδικασία προσαρμογής, όμως, επιταχύνθηκε κατά την πανδημία. Η αδυναμία πρόσβασης σε κομμωτήρια έκανε πολλούς ανθρώπους να πάρουν τα μαλλιά τους στα …χέρια τους. Τα κεφάλια έχουν γίνει πιο ακατάστατα και τα look πιο χαλαρά, το μουλέτι, εξάλλου, είναι πιο πρακτικό. Ακόμη, οι μεγάλες περίοδοι κοινωνικής απομόνωσης αποδείχτηκαν ιδανικές για πειραματισμούς. Όταν δεν έχεις να πας πουθενά ούτε να αρέσεις σε κανέναν, εύκολα μπορείς να δοκιμάσεις κάτι πιο δραστικό: «Ολοι είναι πιο γενναίοι και πιο πρόθυμοι για αλλαγή», λέει η Λούλού Ρίτσαρντς για τους πελάτες της.
Ναι στο μουλέτι, λοιπόν, και στις παραλλαγές του. Μετά από όλα αυτά όμως αναρωτιέμαι τώρα εγώ: Λέτε να ξαναγυρίσουν και οι βάτες και να φουσκώσουμε τους ώμους σε φόρμες και σε νυχτικά; Απαπαπα…
