Προσθέτει ότι σήμερα οι νέοι και δημιουργικοί βρίσκονται στο έλεος ενός ακόμη πιο βάναυσου νεοφιλελεύθερου οικονομικού περιβάλλοντος, το οποίο, κατά ειρωνεία της τύχης, έχει τις ιδεολογικές απαρχές του στη θατσερική δεκαετία του 1980. Τα απαγορευτικά δίδακτρα, τα υψηλά ενοίκια και οι χαμηλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας είχαν αναπόφευκτα αρνητικό αντίκτυπο στους άλλοτε αξιοκρατικούς κόσμους της τέχνης, της μόδας και των περιοδικών εκδόσεων, οι οποίοι είναι πλέον απρόσιτοι για πολλά επίδοξα νέα ταλέντα που προέρχονται από την εργατική τάξη.
Ο Μάρτιν Γκριν, οξυδερκής παρατηρητής των ρευμάτων της ποπ κουλτούρας του παρελθόντος και του παρόντος, εντοπίζει μια πιο βαθιά αλλαγή στον τρόπο που το παρελθόν στοιχειώνει το παρόν. «Ως έναν βαθμό, οι νέοι ενδιαφέρονταν πάντα για το στυλ και τη μόδα των προηγούμενων γενεών» λέει. Σήμερα, ωστόσο, «φαίνεται να υπάρχει μια πείνα για εκείνη την εποχή, για τις απεριόριστες δημιουργικές δυνατοτήτες που προσέφερε».
