Η ηθοποιός Ντανιέλα Γουέστμπρουκ με total look Burberry
Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, υπήρχε μεγάλος προβληματισμός για το πώς η Burberry είχε χάσει τη φήμη του κατασκευαστή πολυτελών ειδών, εξαιτίας της πανταχού παρουσίας των καρό προϊόντων της και του γεγονότος ότι είχαν πολλαπλασιαστεί οι απομιμήσεις τους. Αλλά ο τότε designer του οίκου Κρίστοφερ Μπέιλι, ενώ δούλευε μανιωδώς στα παρασκήνια για να διασφαλίσει ότι το καρό δεν ήταν η μόνη υπογραφή, που είχε να προσφέρει ο οίκος, παρέμενε ατάραχος προς τα έξω, δηλώνοντας «απλά δεν είμαι σνομπ».
Ηταν μια έξυπνη στάση, που αναγνώριζε το εύρος των προϊόντων του οίκου Burberry. Υπό το πρίσμα του 2022, μάλιστα, η στάση του φαίνεται ακόμα πιο σοφή και πιο ευγενική. Το να αποκλείεις άτομα από την επωνυμία σου επειδή ανήκουν στη «λάθος» τάξη δεν είναι μόνο μάταιο· φαίνεται, επίσης, φρικτά ελιτίστικο. «Αυτά τα πράγματα είναι σημαντικά», τονίζει ο Βόγκελ. «Οι καταναλωτές σήμερα, περισσότερο από κάθε άλλη εποχή, περιμένουν από τις μπράντες που έχουν επιλέξει να έχουν μια ολόκληρη δομή ηθικών πεποιθήσεων, από τη βιωσιμότητα έως τη στάση τους για το σώμα, την ηλικία και το φύλο», λέει.
Οπως η Burberry, λοιπόν, έτσι και η Chanel θα θριαμβεύσει ύστερα από αυτή την τελευταία επίθεση που δέχτηκε. Οταν μια γυναίκα προσπαθεί να καταστρέψει μια τσάντα Chanel, μόνο ένας χαμένος μπορεί να υπάρξει. Και σίγουρα δεν θα είναι η τσάντα…
