574
| Shutterstock

Ασφάλιση οχήματος: το Internet η δημοφιλέστερη πηγή ενημέρωσης για τους έλληνες καταναλωτές

Protagon Team Protagon Team 8 Ιουλίου 2019, 14:17

Ασφάλιση οχήματος: το Internet η δημοφιλέστερη πηγή ενημέρωσης για τους έλληνες καταναλωτές

Protagon Team Protagon Team 8 Ιουλίου 2019, 14:17

Το Ιντερνετ είναι πλέον η Νο1 πηγή ενημέρωσης για τους ενδιαφερομένους, ενώ ένας στους δύο δηλώνουν ότι προτίθενται να να αγοράσουν online ασφάλεια οχήματος σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα. Τα βασικότερα κίνητρα για να κάνουν οι Ελληνες το «κλικ» και να αποκτήσουν το συμβόλαιό τους άμεσα είναι οι χαμηλές τιμές, η αξιοπιστία των ασφαλιστικών εταιρειών και η ευκολία στη διαδικασία. Ο,τι δηλαδή προσφέρει η ψηφιακή πλατφόρμα cosmoteinsurance.gr

Ενας στους δύο καταναλωτές στην Ελλάδα που είναι κάτοχοι ασφαλιστικού προγράμματος, προτίθενται να αγοράσουν online ασφάλεια οχήματος, σύμφωνα με έρευνα της Kantar για λογαριασμό της COSMOTE η οποία διεξήχθη σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 1500 ατόμων. Η έρευνα αναδεικνύει, επίσης, το Internet ως την πιο διαδεδομένη (52%) πηγή ενημέρωσης για την ασφάλεια οχήματος, καθώς και τα κυριότερα κριτήρια με τα οποία οι Ελληνες καταναλωτές επιλέγουν σε ποια εταιρεία θα ασφαλίσουν το όχημά τους: χαμηλές τιμές (όπως βρέθηκε στην έρευνα σε ποσοστό 33% είναι το κίνητρο για την online αγορά ασφάλειας οχήματος), αξιοπιστία ασφαλιστικής εταιρείας, εύκολη διαδικασία και άμεση παραλαβή του ασφαλιστήριου συμβολαίου. Δηλαδή, όσα ακριβώς μπορούν με μερικά κλικ να αντλήσουν ως πληροφορίες και να εξασφαλίσουν οι επισκέπτες του cosmoteinsurance.gr, της ψηφιακής πλατφόρμας που παρέχει ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις και εξατομικευμένες υπηρεσίες ασφάλισης οχήματος, κατοικίας και πρωτοβάθμιας υγείας, από κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα. Πρόσφατα στα παρεχόμενα προγράμματα της υπηρεσίας, προστέθηκαν και οι ασφαλίσεις σκαφών.

«Η ασφάλιση αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας, σε συνδυασμό με τις καλύψεις της οδικής βοήθειας και της νομικής προστασίας, είναι τα πιο δημοφιλή ασφαλιστικά προϊόντα στην ψηφιακή πλατφόρμα cosmoteinsurance.gr. Μεγάλο ποσοστό των πελατών μας ανήκει στα νεανικά target groups, κάτι που επιβεβαιώνει την απόφασή μας να στοχεύσουμε στο digital κοινό των 25-45. Στην ασφάλιση αυτοκινήτου, παρατηρούμε ότι σχεδόν οι μισοί ασφαλισμένοι επιλέγουν πακέτα με πρόσθετες καλύψεις, ενώ η συντριπτική πλειονότητα επιλέγει να ολοκληρώσει την ασφάλιση πληρώνοντας online» ανέφερε ο επικεφαλής της υπηρεσίας Διαμαντής Μπουζάνης.

Η ασφάλιση αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με τις καλύψεις της οδικής βοήθειας και της νομικής προστασίας, είναι τα πιο δημοφιλή ασφαλιστικά προϊόντα στην ψηφιακή πλατφόρμα cosmoteinsurance.gr.

Οι καταναλωτές, με το COSMOTE Insurance, μπορούν με ελάχιστες κινήσεις, εύκολα και γρήγορα, να συγκρίνουν προσφορές από αξιόπιστες ασφαλιστικές εταιρείες, να βρουν προσωποποιημένες προτάσεις για επιπρόσθετες καλύψεις, να επιλέξουν το ασφαλιστικό πακέτο που τους ταιριάζει και να ολοκληρώσουν την συναλλαγή τους, λαμβάνοντας το ασφαλιστήριο συμβόλαιο στο e-mail τους, μέσα σε λίγα λεπτά.

Και όλα αυτά, σε οικονομικές τιμές, λαμβάνοντας υπόψη το Νο1 κίνητρο για την online αγορά ασφάλισης. Στην πλατφόρμα του COSMOTE Insurance οι συνεργαζόμενες ασφαλιστικές εταιρείες παρέχουν προνόμια και ειδικές τιμές με όφελος έως και 40% επί του τιμολογίου τους. Ανεξαρτήτως τηλεπικοινωνιακού παρόχου, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν την ιδανική ασφάλεια αυτοκινήτου και μηχανής και να προσθέσουν παροχές οδικής βοήθειας και νομικής προστασίας στο πρόγραμμά τους.

«Η Ελλάδα είναι μία χώρα με μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης στην ψηφιακή ασφάλιση, συγκριτικά με τον μέσο όρο της Ε.Ε., αφού η διείσδυση αγγίζει στις ανεπτυγμένες χώρες το 45% (στον κλάδο αυτοκινήτων), ενώ στην αγορά μας βρίσκεται μόλις στο 10%. Η είσοδος και η θετική πορεία μας στον κλάδο της ψηφιακής ασφάλισης, θα ενισχύσει σημαντικά την συγκεκριμένη αγορά» σημείωσε ο κ. Μπουζάνης.

Oι πελάτες του cosmoteinsurance.gr έχουν υποστήριξη 24ώρες/7ημέρες από πιστοποιημένους συμβούλους ασφαλίσεων τηλεφωνικά (8018018000 από σταθερό & 2108018000 από κινητό) ή online, για την απάντηση κάθε απορίας και την παροχή βοήθειας σε ό,τι χρειαστούν. Επιπλέον, μέσα από την υπηρεσία παρακολούθησης ζημιάς, οι πελάτες έχουν άμεση εξυπηρέτηση και καθοδήγηση, για την ευκολότερη και γρηγορότερη διεκπεραίωση της αποζημίωσής τους.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...