579
Ο παγκόσμιος ποδοσφαιρικός αστέρας, τιμώμενος προσκεκλημένος της Heineken | City of Champions

Η Heineken και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία σκοράρουν με τον Φερνάντο Μοριέντες

Protagon Team Protagon Team 25 Μαΐου 2018, 19:09
Ο παγκόσμιος ποδοσφαιρικός αστέρας, τιμώμενος προσκεκλημένος της Heineken
|City of Champions

Η Heineken και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία σκοράρουν με τον Φερνάντο Μοριέντες

Protagon Team Protagon Team 25 Μαΐου 2018, 19:09

O Φερνάντο Μοριέντες, ο παγκόσμιος ποδοσφαιρικός αστέρας, που στο παρελθόν έχει προσφέρει αμέτρητες συγκινήσεις στους φιλάθλους της Ρεάλ Μαδρίτης αλλά και της Λίβερπουλ, των δυο ομάδων του φετινού τελικού του UEFA Champions League, βρίσκεται στη χώρα μας για τον παγκόσμιο εορτασμό της Heineken® “City of Champions”.

Ο ισπανός αστέρας, το μεσημέρι της Παρασκευής έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Skyfall όπου η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έδωσε την ευκαιρία σε εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Eνημέρωσης να τον γνωρίσουν από κοντά.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να ρωτήσουν τον ισπανό άσσο για το ρόλο του στην εκδήλωση της Heineken® “City of Champions”, καθώς και για το ποιος εκτιμά ότι θα είναι ο μεγάλος νικητής της σπουδαίας αναμέτρησης του Σαββάτου.

Ο ίδιος δήλωσε ότι είναι ενθουσιασμένος που βρίσκεται στην Ελλάδα.

Επίσης, υπογράμμισε ότι ανυπομονεί να γνωρίσει τους τυχερούς που θα συμμετάσχουν στις δράσεις του «City of Champions».

Από αριστερά προς τα δεξιά: Laurent Delmouly Διευθυντής Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ο Μοριέντες και Ελλη Παναγιωτοπούλου, Υπεύθυνη Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας
Από αριστερά προς τα δεξιά: Laurent Delmouly Διευθυντής Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ο Μοριέντες και Ελλη Παναγιωτοπούλου, Υπεύθυνη Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Η Αθήνα γίνεται η πόλη των πρωταθλητών (“City of Champions”) από τη Heineken και την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με ένα παγκόσμιο πάρτι που θα διοργανωθεί στο πλαίσιο της χορηγίας της Heineken® στο UEFA Champions League, από την Παρασκευή 25 Μαΐου έως την Κυριακή 27 Μαΐου. Πρόκειται για ένα τριήμερο γεμάτο εορταστικές εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν σε εμβληματικές τοποθεσίες της πόλης μας.

Οι 200 καλεσμένοι της Heineken θα παρακολουθήσουν το βράδυ του Σαββάτου τον τελικό του UEFA Champions League σε μια φαντασμαγορική εκδήλωση, στο περιστύλιο του Ζαππείου.

Η Έλενα Παπαβασιλείου, παρουσιάστρια της εκδήλωσης “City of Champions” by Heineken, με τον ποδοσφαιρικό αστέρα
Η Έλενα Παπαβασιλείου, παρουσιάστρια της εκδήλωσης “City of Champions” by Heineken, με τον ποδοσφαιρικό αστέρα

Στο “City of Champions”, εκτός από τον Μοριέντες, τιμώμενος προσκεκλημένος θα είναι και ο Κριστιάν Καρεμπέ, και έτσι οι δύο ποδοσφαιριστές, 20 χρόνια μετά την κοινή τους ποδοσφαιρική εμφάνιση στον τελικό του UEFA Champions League, παίζοντας τότε στη Ρεάλ Μαδρίτης, θα βρεθούν ξανά μαζί παρακολουθώντας αυτή τη φορά τον μεγάλο τελικό, στην Αθήνα.

Αναφορικά με την πραγματοποίηση της εκδήλωσης “City of Champions” στην Αθήνα, η Έλλη Παναγιωτοπούλου, Υπεύθυνη Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας δήλωσε: «Η Αθήνα γίνεται φέτος η πόλη των πρωταθλητών (“City of Champions”), τοποθετώντας την στο επίκεντρο ενός παγκόσμιου γεγονότος! Είμαστε πολύ περήφανοι που ως Αθηναϊκή Ζυθοποιία συμβάλουμε προς αυτή την κατεύθυνση, συνεισφέροντας με τις δικές μας δυνάμεις στην ανάδειξη της Ελλάδας και της Αθήνας ως ιδανικούς τουριστικούς προορισμούς διεθνώς».

Ο Φερνάντο, με φόντο την Ακρόπολη - η καλύτερη διαφήμιση για τη χώρα μας
Ο Φερνάντο, με φόντο την Ακρόπολη – η καλύτερη διαφήμιση για τη χώρα μας

Παράλληλα, ο Laurent Delmouly, Διευθυντής Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, σημείωσε: «Στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία και τη Heineken μας αρέσει να βάζουμε δημιουργικότητα και πάθος σε ό,τι κάνουμε. Έτσι και φέτος με το City of Champions φιλοδοξούμε να προσφέρουμε στους τυχερούς φιλοξενούμενούς μας μια ανεπανάληπτη εμπειρία στην πραγματική πόλη των πρωταθλητών, την Αθήνα!».

Η εκδήλωση του “City of Champions”, θα αποτελέσει παράλληλα μεγάλη ευκαιρία προώθησης της Ελλάδας ως δημοφιλούς προορισμού μέσα από την προβολή της τόσο από τα παραδοσιακά ΜΜΕ, όσο και από τα social media παγκοσμίως, ενώ αναμένεται οι τυχεροί συμμετέχοντες να λειτουργήσουν ως θετικοί πρεσβευτές της χώρας μας και της Αθήνας.