Θέματα

H HEINEKEN ανεβάζει τον πήχυ της βιωσιμότητας

Ανακοίνωσε φιλόδοξες δεσμεύσεις έως το 2030 σε θέματα περιβάλλοντος, κοινωνίας και υπεύθυνης κατανάλωσης. Το επιτυχημένο παράδειγμα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας
Protagon Team

Πριν από έξι χρόνια, το 2015, η HEINEKEN ήθελε να μιλήσει στους νέους για τα επιτεύγματά της ως εταιρεία στον τομέα της Βιώσιμης Ανάπτυξης. Το πέτυχε χρησιμοποιώντας έναν διάσημο ολλανδό ράπερ, τον Κέβιν «Μπλάξταρ» Ντε Ράνταμι, ο οποίος σε περίπου 2 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα «τα είπε όλα», με τα δικά του λόγια και τον δικό του ήχο. Στο δικό του κοινό. Γιατί όσο βέβαιο είναι ότι οι νέοι πίνουν μπίρα, άλλο τόσο βέβαιο είναι ότι οι εναλλακτικοί τρόποι να πεις το μήνυμά σου έχουν πολύ μεγαλύτερη επιτυχία

Η HEINEKEN τόλμησε και πέτυχε τον σκοπό της. Δεν ήταν η πρώτη φορά. Η ολλανδική πολυεθνική διακρίνεται σταθερά για την καινοτομία της σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας της, ιδιαίτερα σε ό,τι έχει να κάνει με τη βιώσιμη ανάπτυξη και την εταιρική υπευθυνότητα. Από την παραγωγή και τη διάθεση των προϊόντων της, έως τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές δράσεις της στις χώρες όπου δραστηριοποιείται, η HEINEKEN πρωτοπορεί και πρωτοστατεί. Αυτό έκανε και πρόσφατα, στις 22 Απριλίου 2021, ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας της Γης, όταν πρώτη ανάμεσα στους κορυφαίους ζυθοποιούς του κόσμου ανακοίνωσε την παγκόσμια στρατηγική της για τη βιωσιμότητα, για την επόμενη δεκαετία.

Με σλόγκαν «Brew a Better World – Raise the Bar 2030», η HEINEKEN βάζει και πάλι τον πήχυ πολύ ψηλά στους τρεις πυλώνες της στρατηγικής της: Περιβάλλον – Κοινωνία – Υπεύθυνη Κατανάλωση. Και με χρονικό όριο το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε, θέτει πολύ φιλόδοξους στόχους σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως:

Ισότητα και υπευθυνότητα

Στους πυλώνες της κοινωνίας και της υπεύθυνης κατανάλωσης, βασικές δεσμεύσεις της HEINEKEN είναι:

Η ελληνική επιτυχία

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία είναι ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα εμβληματικής εταιρείας σε θέματα βιωσιμότητας. Η θυγατρική του ολλανδικού κολοσσού στην Ελλάδα, που έχει ανελλιπή παρουσία στη χώρα μας εδώ και 58 χρόνια, αναλαμβάνει να υλοποιήσει την φιλόδοξη αυτή στρατηγική εδώ, εκκινώντας από μία πολύ σημαντική αφετηρία. Η εταιρεία έχει ήδη πετύχει δύο από τους παραπάνω περιβαλλοντικούς στόχους, καθώς εφαρμόζει προγράμματα διαχείρισης υγρών αποβλήτων σε όλα της τα εργοστάσια και έχει επιτύχει τη διαχείριση του 100% των αποβλήτων της, ώστε να μην καταλήγουν σε ΧΥΤΑ.

Παράλληλα, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία:

Ανάμεσα στους βασικότερους στόχους της έως το 2030 είναι:

Δείτε στο βίντεο τις δεσμεύσεις της Heineken έως το 2030 για τη βιωσιμότητα.