474
Οι επισκέπτες της HORECA είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα νέα προϊόντα της Αθηναϊκής Ζυθοποίας | Αθηναϊκή Ζυθοποιία

H δυναμική παρουσία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην HORECA 2018

Avatar Advertorial 15 Φεβρουαρίου 2018, 17:45
Οι επισκέπτες της HORECA είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα νέα προϊόντα της Αθηναϊκής Ζυθοποίας
|Αθηναϊκή Ζυθοποιία

H δυναμική παρουσία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην HORECA 2018

Avatar Advertorial 15 Φεβρουαρίου 2018, 17:45

550 εκθέτες, ανάμεσά τους οι σημαντικότερες και μεγαλύτερες εταιρείες του ξενοδοχειακού και επισιτιστικού κλάδου- και ένα πλήθος από παράλληλες εκδηλώσεις παρουσιάστηκαν στην φετινή HORECA.

Στην έκθεση συμμετείχε, όπως κάθε χρόνο, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με ένα περίπτερο όπου παρουσίασε τα πιο πρόσφατα projects της εντυπωσιάζοντας για μια ακόμα φορά τους δεκάδες χιλιάδες επαγγελματίες που το επισκέφθηκαν.

Σύστημα BLADE:  Το νέο επαναστατικό σύστημα βαρελίσιας μπίρας BLADE τράβηξε ιδιαίτερα το ενδιαφέρον των επισκεπτών καθώς εξασφαλίζει σταθερή και υψηλή ποιότητα, σε μία πολύ συμπαγή και όμορφη συσκευή. Στο BLADE τοποθετούνται PET βαρέλια 8 λίτρων, ενώ η συσκευή λειτουργεί με ενσωματωμένο συμπιεστή αέρα, οδηγώντας την μπίρα στην κάνουλα, χωρίς απώλειες.

Το BLADE διατηρεί σταθερή τη θερμοκρασία του προϊόντος στους 2ο C, κρατώντας, παράλληλα, τη μπίρα φρέσκια για 30 ημέρες μετά το άνοιγμα του βαρελιού. Ο ελάχιστος χώρος που απαιτεί, η ευκολία στην εγκατάσταση, η χαμηλή κατανάλωση ρεύματος και η υψηλή αξιοπιστία είναι ορισμένα από τα πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις και τα καταστήματα που θα το επιλέξουν.

AZ_HORECA 2018_2 mammos
Η ιστορική μπίρα ΜΑΜΟΣ της Πάτρας που κυκλοφόρησε και πάλι πέρσι, διατίθεται ήδη στην Αθήνα

Μπίρα ΜΑΜΟΣ: Οι επισκέπτες του περιπτέρου της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας είχαν την ευκαιρία να γευτούν την ιστορική μπίρα της Πάτρας, η οποία κέρδισε τις εντυπώσεις τόσο με την απλότητα και την αυθεντικότητά της, όσο και με την ανώτερη ποιότητα της γεύσης της. Να σημειωθεί ότι η ΜΑΜΟΣ επανακυκλοφόρησε πέρυσι στην πόλη της, ενώ πλέον είναι διαθέσιμη και στην Αθήνα, και σύντομα θα διατίθεται πανελλαδικά, ξαναφέρνοντας στο σήμερα αυθεντικές στιγμές του παρελθόντος.

Cider corner: Εντύπωση προκάλεσε, η ειδική γωνιά για τους λάτρεις του μηλίτη. Το «Strongbow», η Νο.1 μάρκα cider στον κόσμο, αλλά και ο «Μηλοκλέφτης», ο νέος μηλίτης της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας που κυκλοφόρησε πέρυσι και έχει ήδη κατακτήσει μεγάλη μερίδα του καταναλωτικού κοινού τράβηξαν ιδιαίτερα το ενδιαφέρον των επισκεπτών.

Low/no alcohol: Πρωταγωνιστικό ρόλο στην παρουσία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στη HO.RE.CA. είχαν και τα προϊόντα με χαμηλή ή μηδενική περιεκτικότητα σε αλκοόλ, που αποτελούν νέα παγκόσμια τάση. Ανταποκρινόμενη στη στροφή των καταναλωτών προς πιο υγιεινές επιλογές, η εταιρία έχει εντάξει τα τελευταία χρόνια στην ευρεία γκάμα προϊόντων της τη δροσιστική «Heineken LIGHT», με λιγότερες θερμίδες και λιγότερο αλκοόλ αλλά όλη τη γεύση, την «Amstel Free», με μηδενική περιεκτικότητα σε αλκοόλ, καθώς και τις «Amstel Radler Lemon» με χυμό λεμονιού και «Amstel Radler Ginger & Lime», με τη χαρακτηριστική δροσιστική και «πιπεράτη» γεύση της.  Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία συνεχίζει να επενδύει στην κατηγορία δημιουργώντας νέες στιγμές κατανάλωσης, από νωρίς το απόγευμα μέχρι αργά το βράδυ.

Athens Bar Tender Final 2018: Στο πλαίσιο του Heineken Star Serve, του προγράμματος εκπαίδευσης του προσωπικού των καταστημάτων για το σωστό τρόπο σερβιρίσματος της «draught Heineken», πραγματοποιήθηκε σε ειδικό χώρο της έκθεσης ο τελικός διαγωνισμός Athens Bar Tender Final 2018. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Λευτέρης Ηλιάκης, ο οποίος θα συμμετάσχει στον παγκόσμιο διαγωνισμό «Heineken Star Serve» που θα πραγματοποιηθεί στο Άμστερνταμ.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...