249
Τίποτα δεν αξίζει περισσότερο από το βλέμμα των παιδιών μας | ΔΕΛΤΑ

«Για ό,τι αξίζει»: Η νέα καμπάνια της ΔΕΛΤΑ για την αξία των οικογενειακών στιγμών

Protagon Team Protagon Team 19 Μαρτίου 2020, 12:00
Τίποτα δεν αξίζει περισσότερο από το βλέμμα των παιδιών μας
|ΔΕΛΤΑ

«Για ό,τι αξίζει»: Η νέα καμπάνια της ΔΕΛΤΑ για την αξία των οικογενειακών στιγμών

Protagon Team Protagon Team 19 Μαρτίου 2020, 12:00

Φυσικά και δεν μπορούσαμε να το αποφύγουμε. Όπως ήταν αναμενόμενο, ο κορονοϊός πέρασε τα σύνορα της χώρας μας και τώρα όλοι μαζί βιώνουμε πρωτόγνωρες συνθήκες, τις οποίες όλοι μαζί, αντίστοιχα, χρειάζεται να αντιμετωπίσουμε.

Πώς; Ακολουθώντας αυστηρά τις οδηγίες των ειδικών: πρώτα απ’ όλα μένοντας στο σπίτι, και λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για εμάς και την οικογένειά μας.

Αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας και οικογένειας, η ΔΕΛΤΑ δεν θα μπορούσε να μείνει σιωπηλή. Στα πλαίσιο αυτό, η μεγάλη γαλακτοκομική βιομηχανία στηρίζει με τον δικό της τρόπο το κινηματικό #menoumespiti, στέλνοντας ταυτόχρονα ένα μήνυμα αισιοδοξίας και προτρέποντας τον κόσμο να αντιληφθεί τη συνθήκη αυτή ως μια αφορμή για περισσότερο και πιο ποιοτικό χρόνο με τους δικούς μας ανθρώπους.

(Δείτε στο τέλος του κειμένου το βίντεο της καμπάνιας που ανέβασε η ΔΕΛΤΑ στο Youtube)

Με την νέα της καμπάνια «Για κάθε τι που αξίζει» η Δέλτα μάς υπενθυμίζει την αξία των στιγμών με την οικογένεια και τους αγαπημένους μας και μας προτρέπει να δούμε την δύσκολη αυτή συγκυρία ως μια ευκαιρία να συνδεθούμε ακόμα περισσότερο μαζί τους.

Σε μια συγκυρία όπου τόσο η ατομική όσο και η συλλογική ευθύνη επιτάσσουν να μείνουμε σπίτι, ας το δούμε όλοι σαν μια μοναδική ευκαιρία να κάνουμε μια παύση από την καθημερινότητα, τα άγχη & τους φόβους μας, για να αναλογιστούμε τι έχει πραγματικά αξία στη ζωή μας.

Σημείωση

Τη δημιουργική ιδέα, την ανάπτυξη και την υλοποίησή της σε όλα τα μέσα υπογράφει η WUNDERMAN THOMPSON, την ευθύνη της παραγωγής είχε η εταιρεία Parasol, ενώ τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Istok Tornjaski.