Το βιβλίο είναι μια προσπάθειά να παρουσιαστούν οι βασικοί «γαστρονομικοί Μύθοι» του Πηλίου |
Θέματα

Ένα γαστρονομικό οδοιπορικό χρειάζεται crowdfunding

Οι γαστρονομικές ανησυχίες ενός ξενοδόχου που εξιστορεί την παράδοση του Πηλίου σε ένα βιβλίο: 34 ιστορίες και 63 συνταγές, που ενώνουν το χθες με το σήμερα, το βουνό με τη θάλασσα, το περιβόλι με τον βοτανόκηπο και τελειώνουν γύρω από ένα τραπέζι στην αυλή.
Protagon Team

Έχουν και οι ξενοδόχοι γαστρονομικές ανησυχίες. Ένας από αυτούς είναι ο Φιλάρετος Ψημμένος με τη σύζυγο του Μαριάννα. Δημιούργησαν τον Ξενώνα ΑΜΑΝΙΤΑ στην  Τσαγκαράδα Πηλίου, μεταξύ βουνού και θάλασσας, με βαθύσκια δέντρα, πλούσιες πηγές νερού και σμαραγδένιες παραλίες.

Ο Φιλάρετος Ψημμένος

Στα 11 χρόνια της λειτουργίας του ξενώνα, έχουν κάνει μεγάλη προσπάθεια να ανακαλύψουν και να αναδείξουν δημιουργικά την τοπική γαστρονομία. Στο ταξίδι αυτό συλλέξανε  πληροφορίες, συνταγές και ιστορίες, τις οποίες μοιράζονται με τους επισκέπτες τους.

Το ενδιαφέρον και ο ενθουσιασμός τους για το υλικό αυτό, ήταν το έναυσμα για μια πιο συστηματική καταγραφή. Έτσι έγραψαν ένα βιβλίο 150 σελίδων, με τίτλο «Οι γαστρονομικές ιστορίες ενός ξενοδόχου», με 34 ιστορίες και 63 συνταγές, που ενώνουν το χθες με το σήμερα, το βουνό με τη θάλασσα, το περιβόλι με τον βοτανόκηπο και τελειώνουν γύρω από ένα τραπέζι στην αυλή.

Ο ξενώνας ΑΜΑΝΙΤΑ στην Τσαγκαράδα Πηλίου

«Οι γαστρονομικές ανησυχίες ενός ξενοδόχου» δεν είναι βιβλίο μαγειρικής, αλλά ούτε και βιβλίο λαογραφίας, λένε οι δημιουργοί του. «Είναι μια προσπάθειά μας να παρουσιαστούν οι βασικοί ‘γαστρονομικοί Μύθοι’ του Πηλίου» μέσα από τα δικά τους μάτια. Είναι ένα βιβλίο φτιαγμένο από παράδοση, ιστορίες, συνταγές, αναζητήσεις στο internet, συζητήσεις με γιαγιάδες, συντροφική αγάπη, ευχές της μάνας, αναμνήσεις, μύθους και βουνό. Οικογενειακό και χειροποίητο.

Στόχος των δύο δημιουργών είναι το βιβλίο να βγεί σε δύο εκδόσεις, ελληνική και αγγλική. Για τη συγκέντρωση των χρημάτων της έκδοσης η οικογένεια Ψημμένου έχει δημιουργήσει μια καμπάνια crowdfunding – συγκέντρωσης των χρημάτων από το κοινό – ουσιαστικά προπωλώντας αντίτυπα του βιβλίου.

Η καμπάνια βρίσκεται στη διεθνή πλατφόρμα Indiegogo στο https://igg.me/at/amanitabook