Πιο αθλητική σχεδίαση για τη νέα Χ1, ογκώδη «βράγχια», διαθέσιμη σε βενζίνη, πετρέλαιο, plug-in και ηλεκτρική. Πρίμιουμ ανεξαρτήτως των παραπάνω |
Θέματα

Δείτε τη νέα BMW X1 στο The Ellinikon Experience Park

Το αστικό πάρκο, με έκταση πάνω από 70 στρέμματα και «πιάτο» τον Αργοσαρωνικό, πέραν του ότι θα γίνει το μέρος στο οποίο θα συχνάζουν όλο και περισσότερο οι Αθηναίοι, φαίνεται να είναι και ο ιδανικός χώρος επίδειξης νέων μοντέλων. Έτσι τουλάχιστον προκύπτει με την κίνηση της BMW Ελλάς να εκθέσει εκεί τη νέα της X1 στα μάτια και την κρίση του κοινού
Γιάννης Κωνσταντόπουλος

‘Ετσι όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα, καλώς ή κακώς, σας αρέσουν ή τα αντιπαθείτε, τα SUV έχουν γίνει κραταιό μέρος της αγοραστικής πίτας. Ο κόσμος τα αγοράζει γιατί είναι πρακτικά και στο κάτω-κάτω πολλοί θέλουν στο γκαράζ τους τη μετεξέλιξη αυτού που κάποτε έλεγε «τζιπ». Ειδικά αν ανήκει στη λεγόμενη πρίμιουμ κατηγορία; Με στοίχημα.

Αν μη τι άλλο, η BMW ξέρει καλά να φτιάχνει και να πουλάει αυτό ακριβώς. Το πρίμιουμ SUV. Βέβαια, για την ακρίβεια, η γερμανική εταιρεία δεν το λέει έτσι. Το λέει «SAV»’ – που προκύπτει από το ‘’Sports Activity Vehicles’’. Η αλλαγή του βαφτιστικού είναι σκόπιμη. Εφόσον η BMW έχει στο ιστορικό της ένα βιογραφικό με αυτοκίνητα σπορ χαρακτήρα, δεν θέλει η νέα της Χ1 να είναι άλλο ένα SUV. Θέλει να είναι ένα όχημα για σπορ δραστηριότητες.

Εντυπωσιακό εσωτερικό, πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης. Οι τελευταίες, πάντως, κοστίζουν και ανεβάζουν τις ήδη μάλλον υψηλές τιμές

Να σας πω την αλήθεια -έστω και αν θα αγόραζα SUV, SAV ή πείτε το όπως θέλετε, αν είχα άλλες οδηγικές προτεραιότητες συν διευρυμένες οικογενειακές ανάγκες- τα περισσότερα δικά της υπερυψωμένα μοντέλα ξέρουν και να στρίβουν. Η έμφαση είναι στο «και» που μόλις διαβάσατε. Θυμάμαι ακόμη το πόσο κοντά, από οδηγική άποψη, ήταν σε ένα μαζεμένο κουπέ εκείνη η Χ2. Ναι, δεν είχε και τους καλύτερους χώρους αλλά, διάολε, δεν σου έλειπε και πολύ από το λεγόμενο ‘’fun to drive’’ με δαύτη. Αντίστοιχα, δεν ξέρω πώς θα είναι η νέα Χ1. Θα φανεί στην πράξη. Προς το παρόν, πάντως, είναι η πρώτη Χ1, στην τρίτη γενιά της πλέον, που διατίθεται με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με τεχνολογία Plug-in Hybrid (PHEV) ή ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μπαταρία (BEV). Στην τελευταία περίπτωση, ως iX1. Πλουραλισμός.

H νέα X1 με φόντο το The Ellinikon Experience Park. Η νέα πλατφόρμα επίδειξης εταιρικών προϊόντων;

Δείχνει, επίσης, εντυπωσιακή, με μία μινιμαλιστική σχεδίαση στο κόκπιτ, απαραιτήτως πρίμιουμ («αυτό δε θέλετε; αυτό σας δίνουμε», ακούγεται το μότο από τα κεντρικά, στο Μόναχο) και διαθέτει πολύ πράμα σε επίπεδο βασικού εξοπλισμού. Ενδεικτικά; Αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, κυρτό πάνελ οθονών, ψηφιακές υπηρεσίες Connected Professional με ασύρματη σύνδεση για Apple CarPlay-Android Auto και όλα αυτά τα ζητήματα με φωνητικές εντολές και τα τοιαύτα και άλλα που τα ρωτάτε και θέλετε.

Α ναι, δεν ξέρω αν το έχετε ακούσει, αλλά τα καινούργια αυτοκίνητα γενικώς έχουν πάρει την ανιούσα. Εδώ τα υπερμίνι έχουν πάει στον θεό. Δε θα ‘χουν πάει τα πρίμιουμ SUV; Εντάξει, εντάξει, SAV… Έτσι, λοιπόν, η νέα X1 στην έκδοση sDrive18i ξεκινά από €36.920, η sDrive23i ανεβαίνει στα €45.000 ενώ οι αντίστοιχες ντίζελ 18d και 23d από τα €48.200 και €53.650, αντίστοιχα.

Η μοντένα κεντρική κονσόλα είναι εξοπλισμένη με συρόμενο χειριστήριο, τρόπους ελέγχου νεότερης γενιάς και ενσωματωμένη θήκη ασύρματης φόρτισης

Με αυτά ως γενικό πλαίσιο και με τις υψηλές προσδοκίες που τρέφει η ελληνική εισαγωγική για την πορεία του νέου της «παιδιού», μπορείτε να κάνετε την ωραία σας βόλτα στο Ellinikon Experience Park, να τη δείτε αποκλειστικά από τις 10-20 Σεπτεμβρίου αλλά και να διεκδικήσετε μία διήμερη εξόρμηση μαζί της. Όσο δε για περισσότερες πληροφορίες για τη X1 μπαίνετε εδώ και για το υπέροχο, πολυδιάστατο πάρκο στο Ελληνικό εδώ.