407
«SF90» από τα αρχικά της Scuderia Ferrari και από τα 90 χρόνια ζωής της, και «Stradale» επειδή θα κινείται στη δημοσιά... | Reuters

Αποκαλυπτήρια για την πρώτη υβριδική Ferrari με τα 1.000 άλογα

Protagon Team Protagon Team 30 Μαΐου 2019, 22:00
«SF90» από τα αρχικά της Scuderia Ferrari και από τα 90 χρόνια ζωής της, και «Stradale» επειδή θα κινείται στη δημοσιά...
|Reuters

Αποκαλυπτήρια για την πρώτη υβριδική Ferrari με τα 1.000 άλογα

Protagon Team Protagon Team 30 Μαΐου 2019, 22:00

Ενενήντα χρόνια μετά την ίδρυση της αγωνιστικής ομάδας Scuderia Ferrari, το 1929, η φημισμένη μάρκα κυκλοφορεί το νέο της σούπερ μοντέλο, που ταυτόχρονα είναι και το πρώτο υβριδικό της, την SF90 Stradale.

Ο συμβολισμός είναι βαθύς και ισχυρός: «SF90» από τα αρχικά της Scuderia Ferrari και τα 90 χρόνια ζωής και «Stradale» γιατί θα κινείται σε δημόσιες οδούς.

Η SF90 με την ιπποδύναμη των 1.000 αλόγων της είναι πλέον το πιο ισχυρό μοντέλο μαζικής παραγωγής που έχει κατασκευαστεί ποτέ στο Mαρανέλο.

Ωστόσο, η καινοτομία που αλλάζει τους κανόνες στην αγορά των super-cars είναι η επιλογή της Scuderia να κινηθεί πιο οικολογικά. Πιο «πράσινα».

Το νέο μοντέλο λοιπόν, είναι plug-in υβριδικό που σημαίνει πως έχει μια μπαταρία 7,9 kWh που φορτίζεται από πρίζα και βρίσκεται πίσω από τις δύο θέσεις της.

Η καινοτομία αυτή εξασφαλίζει την καθαρά ηλεκτρική κίνηση για έως και 25 χιλιόμετρα και με ταχύτητα που φτάνει έως και τα 135 χλμ./ώρα.

Οπως σημειώνει η ιταλική Corriere, το αυτοκίνητο με μήκος 4,71, πλάτος 1,97 και ύψος 1,19 μέτρα ζυγίζει 1.570 κιλά – δηλαδή είναι κατά 200 κιλά βαρύτερο από αυτό του προγενέστερου super-car της μάρκας, της LaFerrari, κάτι που οφείλεται στο υβριδικό σύστημα που προσθέτει 270 κιλά.

Βέβαια, το βάρος ουδόλως επηρεάζει τις επιδόσεις καθώς η SF90 Stradale κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα και τα 0-200 σε μόλις 6,7, ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 340 χλμ./ώρα.

Και αισθητικά όμως, η SF90 Stradale είναι εντυπωσιακή, καθώς τα πίσω φώτα είναι για πρώτη φορά τετραγωνισμένα αντί για τα παραδοσιακά κυκλικά στα οποία μας είχε συνηθίσει η Ferrari, ενώ οι δύο μεγάλες εξατμίσεις είναι τοποθετημένες ψηλά στον προφυλακτήρα.

Ο κινητήρας είναι η εκδοχή των 780 ίππων του υπερτροφοδοτούμενου V8 των 3.900 κυβικών της μάρκας, που κινεί τους πίσω τροχούς,

Πίσω του υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας, ενώ άλλοι δύο κινούν τους εμπρός τροχούς, γεγονός που καθιστά το μοντέλο τη δεύτερη τετρακίνητη Ferrari, μετά την GTC4 Lusso.

Χάρη στο νέο, πιο επίπεδο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 8 σχέσεων, που μπορεί να διαχειριστεί μέχρι και 1.200 Nm, είναι τοποθετημένος 15% πιο χαμηλά σε σχέση με τα άλλα μοντέλα που κινεί.

Η συνολική απόδοση των ηλεκτροκινητήρων φτάνει τους 220 ίππους, με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να ανεβαίνει στους 1.000 ίππους.

Οι παραδόσεις της νέας Ferrari θα ξεκινήσουν το 2020, με άγνωστη προς το παρόν τιμή.

Ακρως εντυπωσιακό το κόκπιτ της SF90 Stradale