Θέματα

Ζωγραφίζοντας όσο μένουμε σπίτι – με τη Nissan

Εν μέσω κορονοϊού, η ιαπωνική εταιρεία σε προσκαλεί να σχεδιάσεις το αγαπημένο σου μοντέλο. Μία δημιουργική πρωτοβουλία εξαιρετικά αφιερωμένη στην πιτσιρικαρία
Γιάννης Κωνσταντόπουλος

Η ιαπωνική εταιρεία έβγαλε στον «αέρα» 23 νέες σελίδες  για να τις γεμίσουμε με χρώμα, με μερικά από τα πιο αγαπημένα κλασικά αυτοκίνητά της. Τρέχοντα μοντέλα, φουτουριστικά πρωτότυπα, αλλά και «cult classic», όπως τo θρυλικό Bluebird.

Οι σχεδιαστές της Nissan απ’ όλο τον κόσμο, δημιούργησαν αυτές τις σελίδες τις τελευταίες εβδομάδες, μια περίοδο κατά την οποία πολλοί άνθρωποι έμεναν στο σπίτι τους, λόγω της παγκόσμιας πανδημίας  κορονοϊού.

«Η έμπνευσή μας για αυτό το έργο προήλθε από τον σχεδιαστή της Nissan, Giovanny Arroba, το δημιουργικό μυαλό πίσω από το πρόσφατα αποκαλυφθέν πρωτότυπο αυτοκίνητο Ariya», δήλωσε o Alfonso Albaisa, ανώτερος αντιπρόεδρος παγκόσμιου σχεδιασμού της Nissan.

O Gio κλήθηκε να δώσει συμβουλές για το πώς μπορεί κάποιος να γίνει σχεδιαστής αυτοκινήτων. Είπε, απλά και όμορφα, «Σχεδίασε σαν τρελός. Σχεδίασε, σχεδίασε, σχεδίασε».

Σχεδίασε, σχεδίασε, σχεδίασε

«Το draw, draw, draw, (να σχεδιάζεις, να σχεδιάζεις, να σχεδιάζεις), στον κόσμο μας, είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κλείσεις το χάσμα ανάμεσα σε υπέροχες δημιουργικές παρορμήσεις που έχεις στο νου σου  και να τις κάνεις πραγματικότητα».

«Ειδικά όταν αντιμετωπίζουμε αυτή την παγκόσμια πανδημία μαζί», δήλωσε ο Albaisa.

«Η ομάδα των σχεδιαστών μας, παγκοσμίως, εκμεταλλεύεται αυτή τη στιγμή για να δημιουργήσει, να σχεδιάσει, να ονειρευτεί δημιουργικά. Γνωρίζω ότι μερικά από τα καλύτερα έργα τους θα προέλθουν από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε τώρα. Έτσι σκεφτήκαμε,» γιατί να μην δώσουμε σε όλους την ευκαιρία να εκφραστούν δημιουργικά και να την μοιραστούν με εκείνους που θα το εκτιμήσουν;»

Δείτε το σχετικό βίντεο με τον Alfonso Albaisa να εξηγεί τα περαιτέρω μαζί με την πιτσιρικαρία.