978
Από τον Ολυμπο μέχρι τα επιβλητικά Μετέωρα και το εκτυφλωτικό γαλάζιο της Αλοννήσου, η Θεσσαλία είναι ένας τουριστικός προορισμός που προσφέρει εμπειρίες όλες τις εποχές του χρόνου | mythessaly.com

Ολα για τη Θεσσαλία: www.mythessaly.com

Κική Τριανταφύλλη Κική Τριανταφύλλη 29 Απριλίου 2017, 07:00
Από τον Ολυμπο μέχρι τα επιβλητικά Μετέωρα και το εκτυφλωτικό γαλάζιο της Αλοννήσου, η Θεσσαλία είναι ένας τουριστικός προορισμός που προσφέρει εμπειρίες όλες τις εποχές του χρόνου
|mythessaly.com

Ολα για τη Θεσσαλία: www.mythessaly.com

Κική Τριανταφύλλη Κική Τριανταφύλλη 29 Απριλίου 2017, 07:00

Μόλις αρχίσει να φτιάχνει ο καιρός, αλλά και νωρίτερα, όταν ακόμα έχει κρύο θανάσιμο, τι κάνεις για να ονειρευτείς; Γκουγκλάρεις, εννοείται. Και ψάχνεις να βρεις πληροφορίες που θα σε ταξιδέψουν σε μέρη στα οποία έχεις ήδη πάει και τα νοσταλγείς ή σε άλλα που θα ήθελες να δεις. Αν ψάξεις, για παράδειγμα, κάτι σχετικό με τη λέξη Θεσσαλία θα πέσεις σε 1.980.000 αποτελέσματα.

Αν προσθέσεις και τα αποτελέσματα για τις λέξεις Thessaly (2.870.000), Thessalia (1.220.000), Olympus (152.000.000) και κατά προτίμηση το περιορίσεις στο mount Olympus (12.800.000), για να μην μπλέξουν στην οθόνη σου όλοι αυτοί που έχουν αξιοποιήσει προς όφελός τους το μυθικό μας brand, και μετά πας σε επιμέρους αναζητήσεις όπως π.χ. Πήλιο, Βόλος, Σκιάθος, Σκόπελος, Αλόννησος, Μετέωρα, Τρίκαλα, Καρδίτσα, για να μην αναφερθώ στις πάμπολλες τοπικές λιχουδιές, το άθροισμα των συνδέσμων θα φτάσει τα εκατοντάδες εκατομμύρια. Είναι ατέλειωτος ο αριθμός των πληροφοριών για τη Θεσσαλία που «κολυμπούν» στο Διαδίκτυο.

sh_68889538_The-square-of-Makrinitsa-after-sunset
Ηλιοβασίλεμα στην πλατείας της Μακρυνίτσας, στο Πήλιο

Τώρα, όμως, οι πιο αξιόπιστες πληροφορίες για τη Θεσσαλία ως τουριστικό προϊόν έχουν αρχίσει να συγκεντρώνονται σε μια ψηφιακή πλατφόρμα που όσο θα αυξάνεται η επισκεψιμότητά της τόσο πιο πολύ θα ακτινοβολεί το όνομα της Θεσσαλίας διεθνώς. Το σχέδιο που καταστρώθηκε ήταν έξυπνο, μια περιήγηση στη δίγλωσση ιστοσελίδα http://www.mythessaly.com, αρκεί για να το επιβεβαιώσει.

Με το πρώτο κλικ άλλωστε η πανοραμική φωτογραφία των Μετεώρων στην αρχική σελίδα (home page) είναι ικανή να κόψει την ανάσα του επισκέπτη, όπως και όλες οι υπόλοιπες και τα βίντεο που έχουν αναρτηθεί.

Kαι μπορεί η είσοδος στο θεσσαλικό τοπίο να γίνεται μέσα από ελάχιστες “πόρτες” (Τέσσερις Εποχές, Ποικιλόμορφοι Προορισμοί, Εμπειρίες Θεσσαλίας), τα τρία elements της αρχικής σελίδας, όμως, είναι αρκετά  για να μεταδώσουν στον χρήστη την πολυπλοκότητα της φύσης και των ανθρώπων που κατοικούν στον τόπο αυτό και να του δώσουν την ευκαιρία να οργανώσει τις δικές του μαγικές διαδρομές.

The-Holy-Monastery-of-Rousanou_StBarbara
Ιερά μονή Ρουσάνου στα Μετέωρα, μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO

Πίσω από όλο αυτό, βέβαια, υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ και μια σειρά από αναπτυξιακές δράσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση του τουρισμού της Θεσσαλίας παρουσιάζοντας στην Ελλάδα και στον κόσμο ολόκληρο, το αυθεντικό της πρόσωπο και τις ομορφιές της σαν ένα πλήρες σύνολο.

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του πρότζεκτ ήταν το αποτέλεσμα της στρατηγικής συνεργασίας τριών φορέων με εμπειρία. Η Marketing Greece του ΣΕΤΕ, η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Περιφέρεια Θεσσαλίας έφτιαξαν την «Σύμπραξη Τουρισμού για τη  Θεσσαλία» και  παρουσίασαν τον χάρτη των ενεργειών τους σε ειδική εκδήλωση που έγινε πρόσφατα στον Βόλο, με καλεσμένους όλους τους εκπροσώπους των τουριστικών φορέων της Θεσσαλίας.  

Larissa_The-ancient-amphitheater
Το αρχαίο αμφιθέατρο της Λάρισας, ένα από τα μεγαλύτερα και σημαντικότερα στην Ελλάδα, κατασκευάστηκε στις αρχές του 3ου αιώνα π.Χ.

Για όποιον ενδιαφέρεται, όμως, η ψηφιακή παρουσίαση του Σχεδίου έχει ήδη αναρτηθεί και μπορεί να περιηγηθεί και να δει αναλυτικά όλα τα σημεία του. Η Θεσσαλία λανσάρεται, πλέον, ως τουριστικός προορισμός που μπορεί να προσφέρει εμπειρίες όλες τις εποχές του χρόνου, ενώ το ελληνικό κομμάτι της καμπάνιας στηρίζεται στις αξίες, στις παραδόσεις και στην υπόσχεση για «Επιστροφή στις Ρίζες».

Μέσω της πλατφόρμας Thessaly Handcrafted by Time, που δημιουργήθηκε για την προβολή της, η περιοχή παρουσιάζεται  ως ένα εργόχειρο του χρόνου που  στο πέρασμά του έπλασε τα τοπία, τους ανθρώπους, τους πολιτισμούς και τους μύθους πάνω σε ένα καμβά από ιστορίες.

Ippasia_dipla_sti_limni
Αλογα ιππασίας πλάι στη λίμνη Πλαστήρα

Για το σύνολο των τουριστικών προϊόντων έχουν σχεδιαστεί περισσότερες από 30 δημιουργικές εφαρμογές, στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα, που εξυπηρετούν τις ανάγκες επικοινωνίας όλων των προορισμών της Θεσσαλίας.

Οι δημιουργικές εφαρμογές και ένα αναλυτικό εγχειρίδιο αξιοποίησης, αποτυπώνονται σε ένα ειδικό Οδηγό Δημιουργικής Εκτέλεσης, έτοιμο προς αξιοποίηση από την Περιφέρεια, τις τοπικές αρχές κι ευρύτερα όσους δραστηριοποιούνται στη προβολή του τοπικού τουριστικού προϊόντος.

Στο πλαίσιο της Σύμπραξης δημιουργήθηκαν:

Ταξιδιωτικές εμπειρίες. Έχουν αναρτηθεί 40 ιστορίες ταξιδιωτικών εμπειριών καθώς και μια πλούσια «τράπεζα» φωτογραφικού υλικού για το σύνολο των προορισμών της Θεσσαλίας.

Trikala
Τρίκαλα, η κεντρική γέφυρα του Ληθαίου ποταμού

Διαδραστική ιστοσελίδα. Μέσω του www.mythessaly.com, προωθούνται στο ψηφιακό περιβάλλον διάφορες ενέργειες που στοχεύουν στη «μεταφορά» του χρήστη στη Θεσσαλία με ζωντανό και εμπειρικό τρόπο. Ο επισκέπτης μπορεί εξάλλου να συμμετέχει δημιουργώντας τη δική του λίστα με αγαπημένους προορισμούς και εμπειρίες.

Διαφημιστικές ταινίες. Σε τέσσερα βίντεο αποτυπώνονται δημιουργικά τα παραμυθένια τοπία της θεσσαλικής γης, από τα επιβλητικά Μετέωρα μέχρι το μαγευτικό Πήλιο και εκτυφλωτικό γαλάζιο των Σποράδων ενώ επίσης δημιουργήθηκε ειδική μουσική που συνδυάζει γνώριμους θεσσαλικούς ήχους με σύγχρονα ακούσματα.

Tyrokouloura_Skopelos
Τυροκουλούρα Σκοπέλου

Ψηφιακή καμπάνια. Το αρχικό λανσάρισμα της Θεσσαλίας, έγινε με την My Perfect Day in Thessaly μέσω του Discovergreece.com, παρουσιάζοντας (σε έξι γλώσσες: ελληνικά, αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ρωσικά και τουρκικά) το σύνολο των προορισμών της Θεσσαλίας ως ιδανικές προτάσεις διακοπών και παράλληλα καλώντας τους χρήστες να σχεδιάσουν τη δική τους ιδανική μέρα στη Θεσσαλία.

Πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων.  Περιλαμβάνει επισκέψεις εκπροσώπων ΜΜΕ από δημοφιλή και υψηλής αναγνωσιμότητας media και επιδραστικούς digital influencers, μέσα από το πρόγραμμα Blogtrotters, την ψηφιακή πλατφόρμα θεματικών ταξιδιών της Marketing Greece, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν τις μοναδικές εμπειρίες της Θεσσαλίας και να μεταφέρουν τις δικές τους ιστορίες στο ταξιδιωτικό κοινό, με αποκλειστικά αφιερώματα, αρθρογραφία και ζωντανή αναμετάδοση περιεχομένου από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Το πρόγραμμα, που στοχεύει στις κύριες αγορές (Γαλλία, Αγγλία, Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία), βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη από το 2016 και συνεχίζεται και το 2017, για το σύνολο των τουριστικών προορισμών της Θεσσαλίας.

summerindolence-2
Θερινή ραστώνη σε παραλία του Πηλίου

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης. Έχει σχεδιαστεί, σε συνεργασία με το SETE Training, για τους επαγγελματίες της Θεσσαλίας που συνδέονται άμεσα ή έμμεσα με τον τουρισμό με στόχο την ποιοτική και λειτουργική αναβάθμιση της τουριστικής επιχειρηματικότητας.

Αρχίστε να σερφάρετε. Το ταξίδι στη Θεσσαλία είναι μαγικό.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

3

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...