174
Μια νόστιμη και υγιεινή σαλάτα που μπορεί να σταθεί και ως ελαφρύ κυρίως γεύμα | TheHealthyCook

Η αποθέωση της δροσερής σαλάτας

Εύη Σκούρα 13 Απριλίου 2017, 00:52
Μια νόστιμη και υγιεινή σαλάτα που μπορεί να σταθεί και ως ελαφρύ κυρίως γεύμα
|TheHealthyCook

Η αποθέωση της δροσερής σαλάτας

Εύη Σκούρα 13 Απριλίου 2017, 00:52

Σαλάτα για μια ιδιαίτερη περίσταση ή για ένα ρομαντικό δείπνο για δύο; Διαλέξτε και πάρτε. Αυτή η πολύ νόστιμη σαλάτα με καπνιστό σολομό, σπαράγγια και σάλτσα  αβοκάντο, μπορεί εύκολα να σταθεί και σαν ένα ελαφρύ κυρίως γεύμα.

Το σπαράγγι ως τρόφιμο είναι προικισμένο με εξαιρετικές ιδιότητες. Έχει διαιτητικές και ιδιαίτερα διουρητικές ιδιότητες. Είναι υδατώδες λαχανικό και όταν είναι φρεσκοκομμένο περιέχει 90-95% νερό. Η σύνθεση του ποικίλει ανάλογα με το στάδιο συγκομιδής του.

Τα σπαράγγια είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος B (όπως φυλλικό οξύ, θειαμίνη (Β1), ριβοφλαβίνη (Β2), νιασίνη (Β3)), σε αντιοξειδωτικές ουσίες (όπως βιταμίνη C, βιταμίνη E, καροτένιο (προβιταμίνη της βιταμίνης Α), οι οποίες εξουδετερώνουν αποτελεσματικά τις ελεύθερες ρίζες και έχουν επίσης και ισχυρή αντικαρκινική δράση) και σε μέταλλα (όπως φώσφορο, ασβέστιο, μαγνήσιο).

Έχουν χαμηλή περιεκτικότητα νατρίου, αλλά έχουν πολύ κάλιο. Η θερμιδική αξία των σπαραγγιών θεωρείται χαμηλή και είναι 26 θερμίδες /100g. Επιπλέον, ένα φλιτζάνι σπαράγγια περιέχει πάνω από 11% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης των διαιτητικών ινών και περίπου το 10% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης της πρωτεΐνης.

Δείτε όλο το κείμενο και τη συνταγή εδώ

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News