Ακτιβιστές κατά του Πούτιν και των πολιτικών αεροπορικών πτήσεων, μία σύναξη του εξαποδώ, ο ζωομορφισμός της Eurovision. Kαρπούζια Κίνας αντί για κεράσια Αγιάς ή Βοδενών. Καλλιτεχνικά αμπαζούρ, πρώην σκληρά καπέλα Βιετκόνγκ και ορυζώνων. Ανησυχητική ξηρασία και δροσερότατος Ινδός, ρίζες ανθρώπου και ανθέων. Η 9η Μαΐου των δύο εκδοχών και τα ουκρανικά που τέλος δεν έχουν. Τα καρέ της εβδομάδας
Νεκρά φύση λένε οι εικαστικοί, μα δεν εννοούν τον θάνατο της τεχνητής λίμνης Μιντ των ΗΠΑ: τμήματά της ξεράθηκαν, έτσι ο βυθός τους μετατράπηκε σε αυτό το σβολιασμένο χώμα όπου κείται ψόφιο το ψάρι – αν η λίμνη ήταν χωράφι, θα χρειαζόταν γερό σβάρνισμα
Mario Tama/Getty Images
Απόλυτο κοντράστ άνθισης (ή άνθησης) και μαρασμού (ή γήρατος) σε φεστιβάλ ανθοκομίας του Ελ Σαλβαντόρ: το πρόσωπο της γυναίκας λέει ότι ο άνθρωπος αντέχει τη σκληρή ζωή χάρις στις εσωτερικές ρίζες του, τις αόρατες, ενώ τα ποικιλόχρωμα άνθη…
REUTERS/Jose Cabezas
Καρπούζια επαναστατικά, μαγιάτικα, κινεζικά, του κουτιού κιόλας, έτοιμα προς εξαγωγή – αυτά να τα βλέπουν όσοι αντιδραστικοί νομίζουν ότι ακόμη εδώ τρώμε θεσσαλικά και μακεδονικά κεράσια τέτοιαν εποχή (εφ’ όσον, βέβαια, τα αντέχει η οικογενειακή τσέπη)
VCG/VCG via Getty Images
Μόνο χρωματική είναι αυτή η αντίθεση: από τις δύο πολυκατοικίες του Χαρκόβου, η μία έγινε κάρβουνο και η άλλη δείχνει «αθάνατη» παρά τις πληγές της – η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχουν τυχεροί σε τούτο το καρέ, αφού και τα δύο κτίρια καταστράφηκαν
REUTERS/Ricardo Moraes
Από τα ταλέντα της Eurovision ας προβληθεί το νορβηγικό ντουέτο που λανσάρισε ποπ ζωομορφισμό στην εκδοχή της κυνοκεφαλίας – τα παιδιά φορούν ωραία γυαλιά ηλίου που κάνουν ζωηρή αντίθεση με το κίτρινο «δέρμα» τους, ενώ στο καρέ διακρίνεται και ένα ελληνικό σημαιάκι
REUTERS/Yara Nardi
Πυροτεχνήματα στεφανώνουν τον Μόσκοβα το βράδυ της 9ης Μαΐου: τροχιές σφαιρών πανηγυρικού φωτός ενώνουν αψιδωτά τις δύο όχθες του – η προφητεία του πρακτορείου Reuters, περί… συντελείας του κόσμου την Ημέρα της Νίκης επί του γερμανικού φασισμού, δεν επαληθεύτηκε
REUTERS/Evgenia Novozhenina
Αν υπό τέτοια πίεση (ύδατος) μπορεί η κεφαλή του Ινδού να διαλογίζεται, του βγάζεις το καπέλο (εις ένδειξιν σεβασμού) και του το χαρίζεις κιόλας. Αν πλένεται δημοσίως επειδή πένεται ιδιωτικώς, του προσφέρεις πετσέτα και φεύγεις με σκυμμένο κεφάλι – καρέ από το Νέο Δελχί όπου, λένε, επικρατεί καύσωνας
REUTERS/Anushree Fadnavis
Στις 9 Μαΐου φωταγωγήθηκε και το ημέτερο Προεδρικό Μέγαρο στα χρώματα της ουκρανικής σημαίας – διότι στη Δύση (συνεπώς και στην Αθήνα) το ημερολόγιο έδειχνε εορτασμό της Ημέρας της Ευρώπης προς τιμήν της Ευρωπαϊκής Ενωσης
Theodore Manolopoulos/Presidency Handout/SOOC
Στο τσακίρ κέφι της άνοιξης βρισκόμαστε, άνθισαν τα κλαδιά και έβγαλε η γης χορτάρι, όμως ετούτοι εδώ δεν είναι πασχαλίτσες ή, έστω, μαύρα σκαθάρια των αγρών – είναι Βρετανοί φαντάροι που κατέλαβαν τους μπαξέδες των Σκοπίων με την άσκηση «Swift Response»
REUTERS/Ognen Teofilovski
Κάποτε ο Τσαρούχης ζωγράφισε τον Υβ Τριαντάφυλλο, κάμποσους αγγέλους, νέους «με κόκκινες φανέλες» – σε κάποιον από τους τελευταίους είχε βάλει και φτερά (στην πλάτη), έτσι έμοιαζε με τον εικονιζόμενο Τζοβάνι φαν Μπρόνκχορστ, τον κόουτς της Rangers
REUTERS/Russell Cheyne
Η αντιπουτινική περσόνα που βλέπετε είναι μέλος της ρωσικής γκρούπας Pussy Riot και επιπροσθέτως ακτιβίστρια – δραπέτευσε από την πατρίδα της και έδωσε συναυλία στο Βερολίνο στο πλαίσιο αντιπολεμικής περιοδείας
REUTERS/Annegret Hilse
Τα καπέλα είναι βιετναμέζικα, παραδοσιακά, αλλά με τον κατάλληλο φωτισμό έγιναν αμπαζούρ για της ανάγκες της τελετής έναρξης των Αγώνων Νοτιανατολικής Ασίας, αθλητικής φύσεως – οι χορεύτριες είναι άνθρωποι, όχι ολογράμματα, και το καρέ από το Ανόι
REUTERS/Navesh Chitrakar
Δύο άγιοι προστατεύουν την περιοχή απ’ όπου το βραζιλιάνικο χωριό Παραναπιακάμπα θεάται τον κόσμο: Αγιος Ανδρέας λέγεται ο δήμος και Αγιος Παύλος η περιφέρεια – ωστόσο την «Παρασκευή και 13» Μαΐου εκεί ξεβράστηκαν μάγοι και μάγισσες με τα κολοκύθια τους, καθ’ ότι είχαν «συνέλευση»
REUTERS/Amanda Perobelli
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17