Οι φιναλίστ του διαγωνισμού «Φωτογράφος Αγριας Φύσης της Χρονιάς»

Κάθε χρόνο, ο διεθνούς κύρους διαγωνισμός του βρετανικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας καλεί φωτογράφους από όλον τον κόσμο να «βάλουν τη Φύση μέσα σε ένα κάδρο», με στόχο να ενημερώσουν και να ευαισθητοποιήσουν για την ομορφιά και την ευθραυστότητα του πλανήτη μας. Το Natural History Museum έχει επιλέξει τους παρακάτω φιναλίστ και μέχρι τις 5 Φεβρουαρίου το κοινό μπορεί να ψηφίσει την αγαπημένη του φωτογραφία
Αφρικανικοί παπαγάλοι συνωστίζονται για να πιουν νερό, στο εθνικό πάρκο της Νότιας Λουάνγκουα στη Ζάμπια, μετά από παρατεταμένη περίοδο ξηρασίας. «Μετακινούνταν προς τα εμπρός, παίρνοντας σειρά για να πιουν και να κάνουν μπάνιο, σαν να ήταν σε μεταφορικό ιμάντα» γράφει ο φωτογράφος
Luke Massey/Natural History Museum
Εκατομμύρια σολομοί γεννιούνται κάθε χρόνο στη λίμνη Kuril στο νότιο τμήμα της ρωσικής χερσονήσου της Καμτσάτκα, στον Ειρηνικό, προσελκύοντας μεγάλο αριθμό καφέ αρκούδων. Οι εικονιζόμενες αρκούδες στέκονται όρθιες και κοιτάζουν με περιέργεια να δουν τι κάνει ο φωτογράφος. «Η βροχή που πέφτει πάνω στη λίμνη προσφέρει περισσότερη ατμόσφαιρα στο καρέ» σημειώνει ο Μάρκο Ούρσο
Marco Urso/Natural History Museum
Ενα μωρό ουρακοτάγκος βάζει το χέρι του μέσα στη παλάμη της μητέρας του. Ο φωτογράφος αιχμαλώτισε αυτήν την τρυφερή στιγμή στο νησί Βόρνεο της Ινδονησίας, όπου είχε πάει να καταγράψει τις τραγικές επιπτώσεις της εξάπλωσης της καλλιέργειας φοινικέλαιου στον οικότοπο των ουρακοτάγκων
Jami Tarris/Natural History Museum
Οταν οι πολικές αρκούδες βγαίνουν από τις σπηλιές τους στην αρχή της άνοιξης, τα μικρά παραμένουν κοντά στις μητέρες τους για ζεστασιά και προστασία. Η φωτογράφος Ντέμπρα Γκάρσαϊντ περίμενε έξι ημέρες κοντά στη φωλιά τους στο εθνικό πάρκο Γαπούσκ, στη Μανιτόμπα του Καναδά, πριν επιτέλους βγουν. Μέσα σε πολικές θερμοκρασίες, από -35 μέχρι -55 βαθμούς Κελσίου, η φωτογράφος παραλίγο να πάθει κρυοπάγημα και να σταματήσει να λειτουργεί ο εξοπλισμός της, προκειμένου να απαθανατίσει αυτό το τρυφερό στιγμιότυπο
Debra Garside/Natural History Museum
Χαλκοκουρούνα πάνω στο κορμί μίας ζέβρας στο εθνικό καταφύγιο Μασάι Μάρα στην Κένυα της Αφρικής. Αυτά τα πουλιά συνήθως προτιμούν να κουρνιάζουν ψηλά στα φυλλώματα, αλλά το συγκεκριμένο πέρασε μία ώρα απολαμβάνοντας τη βόλτα και τα περαστικά έντομα
Lakshitha Karunarathna/Natural History Museum
«Σε μια προστατευόμενη περιοχή της Χώρας των Ζουλού, στη Νότια Αφρική, το ματωμένο χέρι ενός κυνηγού στηρίζεται πάνω σε ένα ελεφαντόδοντο, καλυμμένο επίσης με το αίμα ενός αφρικανικού ελέφαντα. Το ζώο έπρεπε να πεθάνει λόγω σοβαρής λοίμωξης του χαυλιόδοντα, η οποία δεν μπορούσε να αντιμετωπιστεί. Οι χαυλιόδοντες αφαιρέθηκαν και μεταφέρθηκαν σε χώρο φύλαξης, όπου καταγράφηκαν προσεκτικά σύμφωνα με τη νομοθεσία» γράφει στη συνοδευτική λεζάντα ο φωτογράφος
Peter Chadwick/Natural History Museum
Μία χουλιαρομύτα, είδος ερωδιού, προσγειώνεται στην Τάμπα Μπέι της Φλόριντα, δημιουργώντας με τα φτερά της έναν εντυπωσιακά συμμετρικό σχηματισμό
Steven Blandin/Natural History Museum
«Κάποιες φορές όταν φωτογραφίζεις μεγάλα ζώα, είναι πολύ δύσκολο να τα απομονώσεις από το περιβάλλον, ειδικά όταν αυτό έχει πολλή πληροφορία». Ο φωτογράφος κατάφερε να τραβήξει τις καμηλοπαρδάλεις του πάρκου Μασάι Μάρα με φόντο τον λευκό, συννεφιασμένο ουρανό της Κένυας και παράλληλα να απαθανατίσει τη στιγμή που η μία καμηλοπάρδαλη περιποιείται τον σύντροφο της
David Lloyd/Natural History Museum
Χρησιμοποιώντας την τεχνική της μακράς έκθεσης, ο φωτογράφος αιχμαλώτισε το καπόνι εν κινήσει. Τα θωρακικά πτερύγια του συνήθως είναι κλειστά και απλώνονται όταν θέλει να προστατευθεί από τους θηρευτές του
Mike Harterink/Natural History Museum
«Η Αρκτική είναι πανέμορφη όλον τον χρόνο, αλλά στα τέλη του χειμώνα όταν η θερμοκρασία φτάνει στους -30 βαθμούς Κελσίου, όλα είναι λευκά και ο ήλιος βρίσκεται χαμηλά στον ορίζοντα, γίνεται μαγευτική. Ο φωτογράφος ήταν πάνω σε βάρκα σε ένα φιόρδ απέναντι από το Σβάλμπαρντ της Νορβηγίας όταν συνάντησε την πολική αρκούδα να περπατάει στην άκρη του πάγου με τη λευκή γούνα της να λούζεται στο φως του δειλινού
Josh Anon/Natural History Museum