388
|

Το Time άλλαξε λογότυπο για πρώτη φορά στην ιστορία του: VOTE!

Protagon Team Protagon Team 22 Οκτωβρίου 2020, 15:26

Το Time άλλαξε λογότυπο για πρώτη φορά στην ιστορία του: VOTE!

Protagon Team Protagon Team 22 Οκτωβρίου 2020, 15:26

Είναι σαφές ότι τα περισσότερα μέσα ενημέρωσης στις ΗΠΑ έχουν πάρει θέση εν όψει των εκλογών –θέση υπέρ του Τζο Μπάιντεν. Είναι απολύτως αποδεκτό, συνηθίζεται τα ΜΜΕ να κάνουν δημοσίως «endorse» έναν υποψήφιο, για να ξέρει ο αναγνώστης τι πρεσβεύουν. Ο μόνος που φαίνεται να μην το αποδέχεται είναι ο Ντόναλντ Τραμπ, που σε όλες τις ομιλίες του κατηγορεί τα media και τους δημοσιογράφους ως διεφθαρμένους, αμφισβητώντας τα ρεπορτάζ τους και φυσικά τις (εναντίον του) δημοσκοπήσεις.

Σε αυτό το πλαίσιο, ιστορικές εφημερίδες, από τους New York Times, την Boston Globe και την Washington Post έως την κατά κανόνα ουδέτερη USA Today, και θρυλικά περιοδικά όπως το Rolling Stone και το New Yorker, αλλά και ουσιαστικά κάθε έντυπο που σέβεται τους αναγνώστες του, έχουν δημοσιοποιήσει ότι στηρίζουν την εκλογή του Μπάιντεν στις 3 Νοεμβρίου –μόνο-δυο τρία τοπικά φύλλα έχουν δηλώσει ότι στηρίζουν τον Τραμπ.

Αυτό που έκανε όμως το Time είναι χωρίς προηγούμενο. Το εμβληματικό περιοδικό κυκλοφορεί αλλάζοντας τον τίτλο του: αντί TIME σε VOTE, καλώντας δηλαδή τους Αμερικανούς να ψηφίσουν. Μολονότι δεν είναι μια δημόσια ανακοίνωση υπέρ του Μπάιντεν, είναι μια σαφής στήριξη του υποψηφίου των Δημοκρατικών, καθώς το κόμμα κάνει μεγάλη εκστρατεία για να αυξήσει τη συμμετοχή των εκλογέων –το 2016 η αποχή είχε στοιχίσει στη Χίλαρι Κλίντον την απώλεια κρίσιμων πολιτειών.

Είναι η πρώτη φορά στη σχεδόν εκατονταετή ιστορία του περιοδικού που συμβαίνει κάτι τέτοιο.

«Λίγα πράγματα θα διαμορφώσουν τον κόσμο που θα αναδυθεί, περισσότερο από το αποτέλεσμα των επερχόμενων προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ», σημείωσε η συντακτική ομάδα του περιοδικού.

«Στις 3 Νοεμβρίου (ή έστω λίγο μετά), θα έχουμε επιτέλους μια απάντηση στο ερώτημα τι σήμαιναν αυτά τα τέσσερα χρόνια αποσυμπίεσης» έγραψε με νόημα η Μόλι Μπολ, πολιτική αναλύτρια και συγγραφέας. «Είναι μια απόφαση όχι τόσο για το ποιες πολιτικές προτάσεις θα αποδεχτούμε, αλλά για το ποια πραγματικότητα αποφασίζουμε συλλογικά να κατοικήσουμε».

«Για να σηματοδοτήσουμε αυτήν την ιστορική στιγμή, αλλάξαμε για πρώτη φορά στη σχεδόν εκατονταετή ιστορία μας το λογότυπό μας στο εξώφυλλό μας στην αμερικανική έκδοση, με την επιταγή προς όλους μας να ασκήσουμε το καθήκον μας, να ψηφίσουμε», σημείωσε το Time.

«Βρισκόμαστε σε μια σπάνια στιγμή. Αυτήν που θα χωρίσει την Ιστορία στο “πριν” και στο “μετά” για πολλές γενιές. Είναι αυτό το είδος των στιγμών στις οποίες αναγνώστες σε αυτή τη χώρα, αλλά και σε όλον τον κόσμο, στρέφονται στο Time».