Να, εδώ, οι πολίτες φωνάζουν προς τον Αλέκο Φλαμπουράρη (αριστερά στο πανό) τα αιτήματά τους σε διαδήλωση έξω από το Μαξίμου | Menelaos Myrillas / SOOC
Επικαιρότητα

Τι ζήτησαν οι 862 πρώτοι πολίτες στο σάιτ του Φλαμπουράρη

Κι όμως, την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της νέας ιστοσελίδας «Καθημερινότητα» -που φέρνει πιο κοντά πολίτες και πολιτικούς- ο υπουργός Επικρατείας Αλέκος Φλαμπουράρης δέχθηκε 862 αιτήματα, προτάσεις ή... σχόλια
Protagon Team

Λοιπόν τι άκουσαν οι άνθρωποι της «Καθημερινότητας»; Ποια είναι τα αιτήματα που δέχθηκε στην πρωτοποριακή ιστοσελίδα του ο υπουργός Επικρατείας; Και τι καινούργιο έμαθε για τη λειτουργία του Δημοσίου ο Αλέκος Φλαμπουράρης τις πρώτες επτά ημέρες λειτουργίας αυτού του δίαυλου επικοινωνίας που δημιούργησε για να «μετατρέψει την απρόσωπη σχέση της κρατικής λειτουργίας με τους κατοίκους, ειδικά τους πιο αδύναμους, σε προσωπική σχέση που απαιτεί σεβασμό, φροντίδα, αλληλεγγύη»;

Την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της ιστοσελίδας kathimerinotita.gov.gr, από τις 9 μέχρι τις 16 Φεβρουαρίου, κατατέθηκαν συνολικά 862 θέματα. Από αυτά τα 839 αφορούσαν σε προβλήματα που απασχολούν τους κατοίκους ή προτάσεις για την επίλυσή τους και τα υπόλοιπα 23 αποτελούσαν αρνητικά σχόλια. Τουλάχιστον αυτοί είναι οι αριθμοί σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο ίδιος ο υπουργός την Παρασκευή.

Αναμενόμενα και με μεγάλη διαφορά, τα περισσότερα ζητήματα που τέθηκαν προς «επίλυση» στο σάιτ εμπίπτουν στον τομέα των υπουργείων Εργασίας και Οικονομικών καθώς ψηλά στην κατάταξη των αιτημάτων βρέθηκαν προβλήματα ή προτάσεις σχετικά με φορολογικές υποθέσεις και με προγράμματα του ΕΣΠΑ. Παράλληλα, συγκεντρώθηκαν αρκετά αιτήματα σχετικά με ελλείψεις σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό τα οποία αφορούν στο υπουργείο Υγείας.

Σημαντικός αριθμός περιπτώσεων, σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση του υπουργείου Επικρατείας, αφορά στην καθυστέρηση έκδοσης δικαστικών αποφάσεων, στην αποπληρωμή αποζημιώσεων αγροτών και πληγέντων από πάσης φύσεως καταστροφές, στη ρύθμιση πολεοδομικών ζητημάτων και στην πάταξη της εγκληματικότητας.

«Είναι αυτονόητο ότι ένα μεγάλο ποσοστό των αιτήσεων αφορά χρόνιες παθογένειες της δημόσιας διοίκησης, που αυτή την περίοδο γίνονται προσπάθειες να περιοριστούν στο ελάχιστο», επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Οπως επίσης αναφέρεται, η εν λόγω υπηρεσία λειτουργεί ακόμη σε πιλοτική μορφή. Κατά την πλήρη λειτουργία της θα απασχολεί συνολικά 25 άτομα, που θα αποσπαστούν από άλλους τομείς της δημόσιας διοίκησης και δεν προβλέπεται να γίνει καμία νέα πρόσληψη. Οι σχετικές αιτήσεις ενδιαφέροντος έχουν ξεπεράσει τις 230.

Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι οι υπηρεσίες του υπουργείου Επικρατείας έχουν προωθήσει τα παραπάνω αιτήματα στις αρμόδιες υπηρεσίες.

Δυστυχώς, όμως, οι καταχωρήσεις των πολιτών δεν έχουν δημοσιοποιηθεί στην ιστοσελίδα επομένως δεν θα μπορέσουμε κι εμείς οι υπόλοιποι να δούμε πώς και εάν ο κ. Φλαμπουράρης θα εκπληρώσει τη δέσμευσή του. Οπως είχε πει όταν ανακοίνωσε τη δημιουργία του σάιτ: «Η επίλυση των προβλημάτων θα είναι το κύριο μέλημά μας».