486
Η TUI δηλώνει ότι στόχος της είναι οι «μακροχρόνιες συνεργασίες και όχι οι ευκαιριακές συμφωνίες» | Sebastian Werner/TUI Fly

Ταξίδι-«αστραπή» του COO της TUI στην Ελλάδα για «μακροχρόνιες συμφωνίες»

Χριστίνα Πουτέτση Χριστίνα Πουτέτση 27 Σεπτεμβρίου 2019, 20:11
Η TUI δηλώνει ότι στόχος της είναι οι «μακροχρόνιες συνεργασίες και όχι οι ευκαιριακές συμφωνίες»
|Sebastian Werner/TUI Fly

Ταξίδι-«αστραπή» του COO της TUI στην Ελλάδα για «μακροχρόνιες συμφωνίες»

Χριστίνα Πουτέτση Χριστίνα Πουτέτση 27 Σεπτεμβρίου 2019, 20:11

Με μεγαλύτερα αεροσκάφη και πυκνότερα δρομολόγια – εφόσον είναι διαθέσιμα – αλλά και με θέσεις πλέον μόνο σε πελάτες που έχουν αγοράσει πακέτα διακοπών της TUI, προτίθεται να καλύψει άμεσα μέρος του κενού που αφήνει η Thomas Cook, ο κορυφαίος και σχεδόν μονοπωλιακός Tour Operator.

Τα παραπάνω ανέφερε σε συνάντηση με δημοσιογράφους, με αφορμή την εσπευσμένη επίσκεψή του στην Αθήνα ο Chief Operating Officer της TUI Σεμπάστιαν Εμπελ, αρμόδιος για τα ξενοδοχεία, την κρουαζιέρα και τις εμπειρίες/εκδρομές, με σκοπό να δηλώσει την πρόθεση του τουριστικού οργανισμού για διεύρυνση των συνεργασιών του στην Ελλάδα. Σε αυτό το πλαίσιο, η TUI είναι ήδη σε συζητήσεις για την υπογραφή συμβολαίων με έλληνες ξενοδόχους, προκειμένου να αντισταθμίσει τις απώλειές τους στο κλείσιμο της σεζόν. Οι συνεργασίες αφορούν σε πακέτα διακοπών από τον Οκτώβριο, αλλά και για την επόμενη χρονιά, συνδέοντας «κρεβάτια με αεροπορικές θέσεις».

Αγνωστο παραμένει ωστόσο τι ποσοστό από τα 1,4 εκατ. πακέτα διακοπών που πουλούσε η Thomas Cook για Ελλάδα, θα καλυφθεί. Ωστόσοο COO εκτίμησε ότι για τη σεζόν του 2020 οι εμπλεκόμενοι στη διεθνή τουριστική αγορά θα καλύψουν το 70% έως 100% του μεριδίου που κατείχε η Thomas Cook στη χώρα.

Ο Chief Operating Officer της TUI Σεμπάστιαν Εμπελ

Ο ίδιος επισήμανε ότι το μεγαλύτερο ζήτημα για την Ελλάδα ως προορισμό είναι η αεροπορική σύνδεση, καθώς «δεν υπάρχουν διαθέσιμα αεροπλάνα», όσο υπάρχει το πρόβλημα με τα καθηλωμένα 737 Max και «ο εγχώριος αερομεταφορέας δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες». Το πρόβλημα των 737 Max αναμένεται να λυθεί σε 12 – 24 μήνες, όπως δήλωσε. Η Τουρκία – από την οποία ξεκίνησε το ταξίδι του υπογράφοντας τα πρώτα συμβόλαια – δεν έχει ανάλογο πρόβλημα συνδεσιμότητας «γιατί έχει ισχυρό αερομεταφορέα». Στη συνέχεια θα μεταβεί στην Αίγυπτο.

Το 2019 σύμφωνα με εκτιμήσεις της TUI, ο τουριστικός οργανισμός έφερε τρία εκατ. τουρίστες στη χώρα, ενώ καταγράφηκε και αύξηση 18% στις προσεγγίσεις της κρουαζιέρας.

Ο κ. Εμπελ φάνηκε καθησυχαστικός λέγοντας ότι η Ελλάδα έχει κάνει «ένα δυναμικό come back», αναγνώρισε όμως τις οικονομικές απώλειες των ξενοδοχείων. Και σημείωσε ότι στόχος του Tour Operator είναι οι «μακροχρόνιες συνεργασίες και όχι οι ευκαιριακές συμφωνίες.  Η κατάσταση είναι και μια ευκαιρία ανάπτυξης για εμάς. Προσπαθούμε να βρούμε μια λύση στην οποία θα είναι κερδισμένοι όλοι», είπε. Στην κατεύθυνση αυτή και απαντώντας σε ερώτηση του Protagon για το τι είδους υποστήριξη περιμένει από την πλευρά του υπουργείου Τουρισμού, ο COO της TUI υπογράμμισε ότι «παραδοσιακά όλες οι κυβερνήσεις έχουν στηρίξει τον τουρισμό», ωστόσο «η Ελλάδα έχει χώρο για βελτίωση στο μάρκετινγκ και τις υποδομές», αναφέροντας ειδικά κάποια αεροδρόμια τα οποία δεν είναι έτοιμα να υποδεχθούν περισσότερο κόσμο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα αεροπορικά slots ήταν και ένα από τα θέματα που συζήτησε ο κ. Εμπελ με τον υπουργό Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, προκειμένου να μπορούν να προστεθούν αεροπλάνα, παράλληλα με θέματα συνδιαφήμισης. Ο τουριστικός οργανισμός θα ενημερώσει σε δέκα μέρες τον υπουργό για το ποσοστό του μεριδίου που θα καλύψει βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...