271
| Facebook/Steve Vranakis

Στιβ Βρανάκης: Από την Google, σύμβουλος του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Μαξίμου

Protagon Team Protagon Team 16 Οκτωβρίου 2019, 14:56
|Facebook/Steve Vranakis

Στιβ Βρανάκης: Από την Google, σύμβουλος του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Μαξίμου

Protagon Team Protagon Team 16 Οκτωβρίου 2019, 14:56

Επικεφαλής δημιουργικού (Chief Creative Officer) στην Προεδρία της Κυβέρνησης, ως ειδικός σύμβουλος του Πρωθυπουργού, ανέλαβε με απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη, ο Στιβ Βρανάκης.

Οπως ανέφερε το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κ. Βρανάκης είναι ένας διακεκριμένος Ελληνας της Διασποράς με σημαντική σταδιοδρομία ως επικεφαλής του Δημιουργικού Εργαστηρίου (Creative Lab) της Google σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, θέση που εγκατέλειψε την περασμένη εβδομάδα, προκειμένου «να προσφέρει τις υπηρεσίες του στη χώρα».

Ο κ. Βρανάκης είναι αυτό που συνηθίζουμε να λέει «πολίτης του κόσμου». Ξεκίνησε από το Βανκούβερ, ενώ η έδρα του τελευταία χρόνια ήταν στο Λονδίνο.

Τώρα θα συμβάλλει συμβουλευτικά στην εκστρατεία re-branding της Ελλάδας στο εξωτερικό, σε συνεργασία με το υπουργείο Εξωτερικών και το Enterprise Greece, καθώς και στο σχεδιασμό, την υλοποίηση και προώθηση περισσότερων καινοτόμων εφαρμογών στις δημόσιες πολιτικές της χώρας.

Σύντομο βιογραφικό

Ο Στιβ Βρανάκης (Steve Vranakis) έχει βραβευτεί για δημιουργίες του, έχοντας εργαστεί σε έργα της Apple και της Amazon στο Ηνωμένο Βασίλειο, για λογαριασμό της NASA, των Hνωμένων Εθνών και της UNICEF. Τα τελευταία οκτώ χρόνια εργαζόταν στο Δημιουργικό Εργαστήριο της Google σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. Αποχώρησε στις 4 Οκτωβρίου για να έρθει στην Ελλάδα.

Με τον Κυριάκο Μητσοτάκη στο Μέγαρο Μαξίμου

Στα έργα του συγκαταλέγεται, μεταξύ άλλων, μια ειδική εφαρμογή που ενίσχυε τη φωνή και τα αιτήματα των νέων στα Ηνωμένα Έθνη, ενώ η δουλειά του έχει γίνει αντικείμενο δημοσιευμάτων σε κορυφαία διεθνή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, όπως οι εφημερίδες The New York Times, Telegraph, Wall Street Journal, Huffington Post και Financial Times.

Eχει αρθρογραφήσει εκτενώς και έχει παραχωρήσει συνεντεύξεις σε μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα, όπως το BBC, το CNN και το CNBC.