Στα 2,5 ευρώ -από 2,8 ευρω που είναι σήμερα- φέρεται να έχει «κλειδώσει» το ύψος των διοδίων στη νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, για την οποία «τρέχει» ο σχετικός διαγωνισμός από το ΤΑΙΠΕΔ.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, το υπουργείο Υποδομών έχει απορρίψει την πρόταση περί κλιμακωτού κομίστρου και πλέον στόχος του είναι η επιτάχυνση των διαδικασιών του διαγωνισμού που εισέρχεται στη δεύτερη φάση του, αυτή της κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών από τους οκτώ υποψήφιους διεκδικητές της σύμβασης – ει δυνατόν εντός του α’ τριμήνου του 2023.
Υπενθυμίζεται ότι για τη νέα 25ετή σύμβαση παραχώρησης του οδικού άξονα έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον οι Abertis, η ιταλική INC SpA (Gruppo Fininc), η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – ΑΒΑΞ – Adrian Infrastructure, η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – First Centier, η κοινοπραξία Brisa – Auto Estradas de Portugal – Rubicone Bidco, η κοινοπραξία της Egis Projects με τις επενδυτικές εταιρείες Bauban και DIF, η κοινοπραξία του ομίλου Κοπελούζου με την αυστραλιανή Macquarie και η κοινοπραξία Vinci – Μυτιληναίος – Mobility Partners.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News