234
Μεταξύ άλλων ο υποψήφιος περιφερειάρχης ζητεί να μάθει ποιοι είναι οι εντολείς των δημοσκοπήσεων και ποιοι τις  χρηματοδοτούν | INTIMEnews

Σγουρός: Υπεύθυνοι εταιρειών δημοσκοπήσεων επικεφαλής σε καμπάνιες υποψηφίων περιφερειαρχών;

Protagon Team Protagon Team 24 Απριλίου 2019, 19:00
Μεταξύ άλλων ο υποψήφιος περιφερειάρχης ζητεί να μάθει ποιοι είναι οι εντολείς των δημοσκοπήσεων και ποιοι τις  χρηματοδοτούν
|INTIMEnews

Σγουρός: Υπεύθυνοι εταιρειών δημοσκοπήσεων επικεφαλής σε καμπάνιες υποψηφίων περιφερειαρχών;

Protagon Team Protagon Team 24 Απριλίου 2019, 19:00

Για άθλια προσπάθεια χειραγώγησης της κοινής γνώμης που βομβαρδίζεται μέσω δημοσκοπήσεων που -όπως καταγγέλλει- παραμορφώνουν τους συσχετισμούς στην προεκλογική μάχη για την Περιφέρεια Αττικής, κάνει λόγο ο Γιάννης Σγουρός και θέτει συγκεκριμένα ερωτήματα για τον τρόπο διεξαγωγής των επίμαχων ερευνών.

Μεταξύ άλλων ο υποψήφιος περιφερειάρχης Αττικής ζητεί να μάθει ποιοι είναι οι εντολείς των δημοσκοπήσεων και ποιοι τις  χρηματοδοτούν, ενώ ξεχωρίζει το ερώτημα για το αν υπάρχουν επικεφαλής εταιρειών δημοσκοπήσεων που είναι ταυτόχρονα και επικεφαλής σε καμπάνιες υποψηφίων περιφερειαρχών.

Οπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο κ. Σγουρός, πριν καταφύγει στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου και την Εισαγγελία Καταπολέμησης της Διαφθοράς, ζητεί απαντήσεις στα ακόλουθα ερωτήματα.

1. Ποιοι είναι οι εντολείς των δημοσκοπήσεων και ποιοι τις  χρηματοδοτούν;
2. Πόσο κοστίζει κάθε μία από αυτές τις δημοσκοπήσεις;
3. Πόσες δημοσκοπήσεις έχουν γίνει μέχρι σήμερα για την Περιφέρεια  Αττικής και πόσες έγιναν στις αντίστοιχες εκλογές του 2014. Πώς εξηγείται το αυξημένο ενδιαφέρον για δημοσκοπήσεις στις παρούσες εκλογές, και ποιος ή ποιοι το υποκινούν;
4. Πως εξηγούνται τα ανύπαρκτα δημοσκοπικά ποσοστά των μικρότερων  παρατάξεων που στις προηγούμενες εκλογές έλαβαν αθροιστικά πάνω από 10 % και στις τελευταίες δημοσκοπήσεις λαμβάνουν 1 %;
5. Πως εξηγούνται τα ελάχιστα δημοσκοπικά ποσοστά του ΚΚΕ και της ΧΑ  που αθροιστικά στις προηγούμενες εκλογές έλαβαν πάνω από 20 % και στις δημοσκοπήσεις λαμβάνουν 8 %;
6. Με ποιο μεθοδολογικά ορθό τρόπο διασφαλίζεται, αφενός το αξιόπιστο  και αφετέρου το αδιάβλητο, ακέραιο και αμερόληπτο των  δημοσκοπήσεων αυτών;
7. Υπάρχουν επικεφαλής εταιρειών δημοσκοπήσεων που είναι ταυτόχρονα και επικεφαλής σε καμπάνιες υποψηφίων περιφερειαρχών;