378
| INTIMEnews

Σε λειτουργία η επέκταση του Μετρό στον Πειραιά: Αεροδρόμιο – Λιμάνι σε μία ώρα

Protagon Team Protagon Team 30 Σεπτεμβρίου 2022, 14:06
|INTIMEnews

Σε λειτουργία η επέκταση του Μετρό στον Πειραιά: Αεροδρόμιο – Λιμάνι σε μία ώρα

Protagon Team Protagon Team 30 Σεπτεμβρίου 2022, 14:06

Στην πορεία των έργων επέκτασης του δικτύου του Μετρό αναφέρθηκε σε συνέντευξή του στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή της ΕΡΤ, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης,  τονίζοντας αρχικά ότι μέσα στις επόμενες ημέρες δίνεται στην κυκλοφορία η επέκταση της Γραμμής 3 στον Πειραιά, που θα συνδέσει το μεγαλύτερο λιμάνι με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας σε λιγότερο από μία ώρα.

Μέχρι τα τέλη του 2022 εξάλλου, αναμένεται να προκηρυχθεί και το έργο της επέκτασης της Γραμμής 2 προς Ιλιον, για να ακολουθήσουν σε επόμενη φάση, οι επεκτάσεις προς Μενίδι και Ζεφύρι.

Οσον αφορά τη Γραμμή 4 του Μετρό, ο υφυπουργός ανέφερε ότι ορίζοντας ολοκλήρωσης του επίσης ιδιαίτερα σημαντικού έργου είναι τα επτά χρόνια, στο τέλος, δηλαδή, του 2029.

Για πρώτη φορά, σημείωσε, στην κατασκευή της νέας Γραμμής χρησιμοποιείται «σε μεγάλο βαθμό υπόγεια εκσκαφή για να περιορίσουμε την όχληση», ενώ θα φυτευτούν 2.000 νέα δέντρα στην Αθήνα, καθώς επίσης για πρώτη φορά θα γίνουν, σε συνεργασία με τον δήμο της Αθήνας, αρχιτεκτονικοί διαγωνισμοί για την ανάπλαση των πλατειών.

Οταν ολοκληρωθεί η Γραμμή 4, εκτιμάται ότι καθημερινά θα μετακινούνται επιπλέον 340.000 επιβάτες μόνο με τη συγκεκριμένη γραμμή.

Στην τελική ευθεία έχει μπει πλέον και το Μετρό της Θεσσαλονίκης.

«Ημουν στη Θεσσαλονίκη όταν ξεκίνησε το Μετρό και μετά από τόσα χρόνια δεν έχει ολοκληρωθεί. Είναι λογική η δυσπιστία και η αμφισβήτηση των κατοίκων. Δεν μπορούμε να κάνουμε τα έργα υποδομών πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης», ανέφερε ο κ. Καραγιάννης και διαβεβαίωσε ότι το έργο θα τελειώσει στα τέλη του 2023.

Σχετικά με το FlyOver, γνωστοποίησε ότι «το αμέσως επόμενο διάστημα υπογράφουμε τη σύμβαση, η οποία έχει έρθει από το Ελεγκτικό Συμβούλιο».

«Το έργο έχει χρόνο κατασκευής την τετραετία και πρόκειται -είπε- να απελευθερώσει την πόλη από το κυκλοφοριακό, καθώς θα διπλασιαστεί ο όγκος των οχημάτων που εξυπηρετείται ανά ώρα, από τις 5.000 σήμερα στις 10.000 ανά κατεύθυνση».

«Ο σιδηρόδρομος από μεγάλος ασθενής μεγάλος πρωταγωνιστής»

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε και στην πρωτοβουλία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να προχωρήσει στον διαχωρισμό ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, οι οποίες έχουν πλέον ξεκάθαρες αρμοδιότητες.

«Στόχος -τόνισε-  να γίνει ο σιδηρόδρομος από μεγάλος ασθενής, ο μεγάλος πρωταγωνιστής». «Η προσοχή μας είναι στραμμένη στο να οργανώσουμε και να κατασκευάσουμε ένα σοβαρό σιδηροδρομικό δίκτυο συνδεδεμένο με τα λιμάνια της χώρας. Σε έναν κόσμο που αλλάζει δεν μπορούσε να μην υπάρχει σύνδεση των λιμανιών με τον σιδηρόδρομο», παρατήρησε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News