Πολλοί Κινέζοι θεώρησαν ότι οι Dolce & Gabbana κοροϊδεύουν τον πολιτισμό και την κουλτούρα τους | weibo
Επικαιρότητα

Ρατσιστική διαφήμιση ακυρώνει το ντεφιλέ των Dolce & Gabbana

To διάσημο δίδυμο των μόδιστρων κατηγορείται για δεύτερη φορά μέσα σε ένα χρόνο για ρατσισμό -και μάλιστα με το ίδιο "θύμα", την κινεζική κουλτούρα
Protagon Team

To ντεφιλέ μόδας των Dolce & Gabbana που είχε προγραμματιστεί για την Τετάρτη το βράδυ στη Σανγκάη ακυρώθηκε, με τους δυο μόδιστρους να κατηγορούνται για ρατσισμό -και μάλιστα για δεύτερη φορά μέσα σε ένα χρόνο με το ίδιο «θύμα», την κινεζική κουλτούρα.

Ο λόγος της ακύρωσης ήταν η -το λιγότερο αμφιλεγόμενη- καμπάνια #DGLovesChina για την προώθησή του ντεφιλέ που προκάλεσε την οργή πολλών εκατοντάδων χρηστών των κοινωνικών δικτύων.

Στο επίμαχο βίντεο που ανέβηκε στο Weibo, την βασική πλατφόρμα κοινωνικών μέσων της ασιατικής χώρας, μια νεαρή Κινέζα προσπαθεί να φάει ιταλικά φαγητά, όπως ζυμαρικά, πίτσα, και κανόλι με «τσόπστικς».

Η καμπάνια θεωρήθηκε ρατσιστική λόγω του ότι πολλοί Κινέζοι θεώρησαν ότι οι Dolce & Gabbana κοροϊδεύουν τον πολιτισμό και την κουλτούρα τους.

Εδώ και 24 ώρες πολλοί χρήστες, κυρίως από την Κίνα, σπεύδουν να γεμίσουν με επιθετικά σχόλια τον προσωπικό λογαριασμό των δυο μόδιστρων αλλά και τον επίσημο λογαριασμό της φίρμας, ενώ «τρεντάρει» και το hashtag «Boycott Dolce».

Από την πλευρά τους οι δυο σχεδιαστές, μετά από τις θυελλώδεις αντιδράσεις, αναγκάστηκαν να ενημερώσουν τους καλεσμένους -ανάμεσα τους και πολλούς διάσημους από τις ΗΠΑ- πως το σόου ακυρώνεται.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που οι Dolce & Gabbana αντιμετωπίζουν τέτοιες κατηγορίες, καθώς μέσα σε διάστημα 18 μηνών είναι η δεύτερη φορά που κατηγορούνται για ρατσισμό.

Μια προηγούμενη καμπάνια για την προώθηση του #DGLovesChina, τον Απρίλιο του 2017, θεωρήθηκε πως παρουσιάζει το Πεκίνο «υποανάπτυκτο».