Pop-up κατάστημα κάνει σουξέ στο Παρίσι με αλγοριθμικό μακαρόνι με τυρί
To pop-up εστιατόριο «Coquillettes» στο Παρίσι | CreativeProtagon/Instagram
Επικαιρότητα

Pop-up κατάστημα κάνει σουξέ στο Παρίσι με αλγοριθμικό μακαρόνι με τυρί

Η τελευταία λέξη της μόδας του food delivery στη γαλλική πρωτεύουσα είναι ένα πιάτο αξίας 12,90 ευρώ που θα μπορούσε να παρασκευαστεί στο σπίτι μόνο με ένα ευρώ
Protagon Team

Κατά γενικό κανόνα, τα στελέχη της Clone «μαγειρεύουν» ελάχιστα. Αλλά έκαναν μια εξαίρεση για να ανοίξουν ένα «pop-up εστιατόριο» στη Ρι Σεν Ντενί, – έναν (κακόφημο) δρόμο στο κέντρο του Παρισιού που για πολύ καιρό ήταν συνδεδεμένος με τις ιερόδουλες της πόλης-, όπου οι Times συνάντησαν την νεαρή Παριζιάνα και τη φίλη της.

Η pop-up εγκατάσταση, που θα είναι ανοιχτή μόνο για δέκα ημέρες και θα σερβίρει μόνο κοφτό μακαρονάκι με τυρί, είναι κάτι περισσότερο από ένα κόλπο δημοσίων σχέσεων το οποίο αποσκοπεί στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας των Coquillettes στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ολοι οι τοίχοι είναι βαμμένοι ροζ γιατί φαίνονται ωραίοι στο Instagram.

Δεν είναι όμως όλοι ευχαριστημένοι. Η αριστερή καθημερινή εφημερίδα Libération, για παράδειγμα, κατήγγειλε την ιδέα ως μια «πολύ ακριβή γιορτή της οπισθοδρόμησης», που χρεώνει μεταξύ 11 και 13 ευρώ για ένα πιάτο που θα μπορούσε να παρασκευαστεί στο σπίτι με 1 ευρώ. Υποστήριξε ότι η πρωτοβουλία ήταν μια «πολύ μεγάλη πρόκληση», τη στιγμή που εκατομμύρια Γάλλοι διαμαρτύρονταν για την προσπάθεια του Προέδρου Μακρόν να αυξήσει την ηλικία συνταξιοδότησης από τα 62 στα 64 χρόνια. Το δεξιό ειδησεογραφικό κανάλι CNews ανέφερε, εξάλλου, ότι πολλοί χρήστες του Διαδικτύου έκαναν την ίδια επισήμανση, προσθέτοντας ότι το εστιατόριο έχει δημιουργήσει «κακό θόρυβο».

Ωστόσο τα στελέχη της Clone είναι απίθανο να ανησυχούν. Μπορούν να παρηγορηθούν από μια άλλη αγγλοσαξονική άποψη, σύμφωνα με την οποία κάθε δημοσιότητα είναι καλή δημοσιότητα, γράφουν οι Times.

Exit mobile version