460
Σουρεαλιστικές σκηνές στους δρόμους του Λος Αντζελες σκηνοθετημένες από τον Γιώργο Λάνθιμο | Gucci / OfCourseAHorse

Το μοντέλο και το άλογο: η νέα καμπάνια του Γιώργου Λάνθιμου για την Gucci

Protagon Team Protagon Team 10 Ιανουαρίου 2020, 16:11
Σουρεαλιστικές σκηνές στους δρόμους του Λος Αντζελες σκηνοθετημένες από τον Γιώργο Λάνθιμο
|Gucci / OfCourseAHorse

Το μοντέλο και το άλογο: η νέα καμπάνια του Γιώργου Λάνθιμου για την Gucci

Protagon Team Protagon Team 10 Ιανουαρίου 2020, 16:11

Με μια σειρά από σουρεαλιστικές πλην όμως τρυφερές φωτογραφίες και ένα αντίστοιχο βίντεο (δείτε το στο τέλος του κειμένου), με παράδοξο σενάριο, που φέρουν την υπογραφή του Γιώργου Λάνθιμου, σφραγίστηκε για ακόμα μια φορά η συνεργασία του βραβευμένου έλληνα σκηνοθέτη με τον οίκο μόδας Gucci.

Η ιταλική μπράντα είχε πέσει στην αφάνεια και κόντευε να ξεχαστεί τα τελευταία χρόνια εξαιτίας του αντίκτυπου που είχαν οι εσωτερικές διαμάχες της οικογένειας με αποκορύφωμα τον φόνο του Μαουρίτσιο Γκούτσι.

Ο σχεδιαστής Αλεσάντρο Μικέλε, όμως, από την πρώτη στιγμή ανέλαβε τη θέση του creative director του οίκου, κατάφερε να του ξαναδώσει τη χαμένη αίγλη του και να τον επαναφέρει στην κορυφή των brands της υψηλής μόδας. Από την άλλη πλευρά ο Γιώργος Λάνθιμος είναι γνωστός διεθνώς για την ικανότητά του να δημιουργεί παράξενους μαγικούς κόσμους.

Το μοίρασμα του μήλου

Η συνεργασία τους εγκαινιάστηκε το περασμένο καλοκαίρι με μια πολύ ροκ φωτογράφιση της ανδρικής collection Cruise 2020 του οίκου Gucci στα μουσεία του Καπιτώλιου στη Ρώμη και συνεχίστηκε με το φωτογραφικό άλμπουμ «Ωοτοκία».

Οι φωτογραφίες, που φέρουν την υπογραφή του Λάνθιμου, τραβήχτηκαν στην αίθουσα «Λήδα» της Villa Albani Torlonia, ανάμεσα σε ρωμαϊκά και ελληνιστικά γλυπτά, όπου ηλικιωμένοι άνδρες και γυναίκες με λευκά πουδραρισμένα πρόσωπα πόζαραν μιμούμενοι τα αγάλματα, ενώ νεότερα πρόσωπα, τα μοντέλα, κυκλοφορούσαν ανάμεσά τους φορώντας τις εκλεκτικές δημιουργίες του οίκου.

Η νέα καμπάνια του Gucci για την άνοιξη και το καλοκαίρι 2020 με τίτλο «Of Course a Horse», έχει πρωταγωνιστές άλογα και ανθρώπους σε τρυφερές στιγμές. Φιλοξενήθηκε μέσα σε ένα αεροπλάνο κατά τη διάρκεια υποτιθέμενης πτήσης, σε χώρους στάθμευσης, σε παραλίες, στο διάσημο ξενοδοχείο Chateau Marmont του Λος Άντζελες και σε άλλα σημεία του Χόλιγουντ, και σε στιγμές καθημερινές όπως το μποτιλιάρισμα στους δρόμους της πόλης, μια απόλαυση σε τραπεζάκια έξω ή το πλύσιμο αλόγου σε χώρο πλυσίματος αυτοκινήτων, προσφέροντας μια εκπληκτική και σίγουρα ανορθόδοξη οπτική στον θεατή.

Οι δημιουργίες του Gucci δια χειρός Μικέλε είναι για ακόμα μια φορά εκκεντρικές, η δύναμη της εικόνας των αλόγων, εξάλλου, ως σύμβολα ελευθερίας, τονίζει το σπάσιμο των κανόνων. Και ο Λάνθιμος με τη ματιά του καταφέρνει το ζητούμενο, που δεν είναι άλλο από τη σύνδεση της υψηλής μόδας με την τέχνη.