1035
Το δρομολόγιο του A350-900 ULR της Singapore Airlines: αφού διασχίσει τον Ειρηνικό Ωκεανό, την Αλάσκα και τον Καναδά θα φτάνει στις ανατολικές ΗΠΑ | Airbus

Aπό τη Σιγκαπούρη στη Νέα Υόρκη – η πιο μακρόχρονη πτήση στον κόσμο

Protagon Team Protagon Team 12 Οκτωβρίου 2018, 12:19
Το δρομολόγιο του A350-900 ULR της Singapore Airlines: αφού διασχίσει τον Ειρηνικό Ωκεανό, την Αλάσκα και τον Καναδά θα φτάνει στις ανατολικές ΗΠΑ
|Airbus

Aπό τη Σιγκαπούρη στη Νέα Υόρκη – η πιο μακρόχρονη πτήση στον κόσμο

Protagon Team Protagon Team 12 Οκτωβρίου 2018, 12:19

Πάντα οι αεροπορικές εταιρείες είχαν ένα βασικό πεδίο ανταγωνισμού: ποια θα πετάξει μακρύτερα, ποια θα καταφέρει να έχει στα δρομολόγια της τη μεγαλύτερη απευθείας πτήση στον κόσμο.  Μέχρι πρότινος οι μεγάλοι αντίπαλοι ήταν η Qantas η οποία υπερηφανευόταν για την απευθείας πτήση από το Περθ της Αυστραλίας στο Λονδίνο (διάρκειας περίπου 17 ωρών) και η Qatar Airways η οποία έχει πτήση από τη Ντόχα στο Οκλαντ (Νέα Ζηλανδία) η διάρκεια της οποίας αγγίζει τις 18 ώρες. Οι δύο εταιρείες όμως βλέπουν πλέον την πλάτη της Singapore Airlines.

Στις 6 το απόγευμα της Πέμπτης (ώρα Ελλάδας) ένα Airbus A350-900 Ultra Long Range απογειώθηκε από το αεροδρόμιο Changi της Σιγκαπούρης και αναμενόταν να προσγειωθεί λίγο πριν από τη 1.00 το μεσημέρι της Παρασκευής στο Νιούαρκ του Νιου Τζέρσι, στις ανατολικές ΗΠΑ έχοντας διασχίσει 16.700 χλμ. Με δεδομένο ότι το αεροδρόμιο βρίσκεται σε απόσταση 20 χλμ. από την Νέα Υόρκη η πτήση επί της ουσίας θα συνδέει την ασιατική χώρα με την αμερικανική μητρόπολη. Η Singapore Airlines είχε και στο παρελθόν βάλει στα δρομολόγια της μια απευθείας πτήση ανάμεσα στην Σιγκαπούρη και τις ΗΠΑ με ένα παλαιότερο μοντέλο Airbus αλλά την διέκοψε πριν από πέντε χρόνια επειδή ήταν οικονομικά ασύμφορη.

Οπως αναφέρει σε δημοσίευμα της η ιστοσελίδα Quartz η Singapore Airlines αποφάσισε να επιχειρήσει εκ νέου την απευθείας πτήση με τις ΗΠΑ χρησιμοποιώντας αυτή την φορά το A350-900 ULR το οποίο είναι κατασκευασμένο για πολύωρες πτήσεις. H Singapore Airlines παρήγγειλε επτά A350-900 ULR από την Airbus δύο εκ των οποίων θα χρησιμοποιηθούν στην απευθείας πτήση στο Νιούαρκ ενώ τα υπόλοιπα πέντε θα μπουν στο δρομολόγιο Σιγκαπούρης-Λος Αντζελες που θα ξεκινήσει η εταιρεία σε τρεις εβδομάδες. Μάλιστα η Singapore Airlines πραγματοποίησε μάλιστα στα A350-900 ULR κάποιες επιπλέον τροποποιήσεις.

Η Singapore Airlines έδωσε στην δημοσιότητα μια φωτογραφία από τις τελευταίες προετοιμασίες στο αεροσκάφος που ξεκίνησε την Πέμπτη από την Σιγκαπούρη για την Νέα Υόρκη χωρίς ενδιάμεσο σταθμό

Η μια τροποποίηση αφορούσε τις ήδη αυξημένες δυνατότητα του αεροσκάφους να παραμένει στον αέρα. Με τις μετατροπές που έγιναν το σκάφος που θα εκτελεί το δρομολόγιο Σιγκαπούρης-Νιούαρκ θα μπορεί να πετάει για χρονικό διάστημα περίπου 20 ωρών χωρίς να χρειάζεται ανεφοδιασμό.

Η δεύτερη σημαντική τροποποίηση αφορούσε στην διαρρύθμιση του εσωτερικού του σκάφους αλλά και στον εξοπλισμό του έτσι ώστε το πολύωρο ταξίδι να είναι όσο τον δυνατόν πιο ευχάριστο και ξεκούραστο στους επιβάτες. Στην πτήση αυτή δεν θα υπάρχουν οικονομικές θέσεις αλλά 67 θέσεις business class και 94 θέσεις που χαρακτηρίζονται premium. Οι θέσεις της business class θα βρίσκονται σε μεγαλύτερες αποστάσεις μεταξύ τους από τις θέσεις της premium. Η θέση της business class θα μετατρέπεται αν το επιθυμεί ο επιβάτης σε κρεβάτι. Στους επιβάτες της business class θα προσφέρονται δύο γεύματα κατά την διάρκεια της πτήσης τα οποία θα τα λαμβάνουν όποτε εκείνοι επιθυμούν. Οι θέσεις των επιβατών της premium class θα είναι επίσης πολύ άνετες αλλά δεν

Οι θέσεις στην business class είναι πολύ άνετες και μετατρέπονται και σε κρεβάτι

θα γίνονται κρεβάτι. Στους επιβάτες της premium class θα προσφέρονται τρία γεύματα κατά την διάρκεια της πτήσης αλλά θα τα λαμβάνουν σε συγκεκριμένες ώρες. Φυσικά οι επιβάτες θα έχουν πρόσβαση σε οθόνες και στην διάθεση τους θα υπάρχει μια μεγάλη επιλογή ταινιών, μουσικής και άλλου οπτικοακουστικού υλικού για να περάσουν ευχάριστα κάποιες από τις πολλές ώρες του ταξιδιού.

Οι τιμές των εισιτηρίων (μετ’ επιστροφής) ξεκινούν από τα δύο χιλιάδες δολάρια για τις premium class θέσεις και τα τέσσερις χιλιάδες δολάρια για την business class. Στελέχη της Singapore Airlines μιλώντας στο BBC ανέφεραν ότι υπάρχει έντονο ενδιαφέρον των πελατών της για απευθείας πτήσεις σε μακρινούς προορισμούς. Αποκάλυψαν επίσης ότι οι θέσεις της business class για την πρώτη απευθείας πτήση από την Σιγκαπούρη στο Νιούαρκ πουλήθηκαν όλες αλλά κάποιες θέσεις της premium class παρέμεναν λίγες ώρες πριν γίνει η πτήση απούλητες.

Θέλουν οι άνθρωποι να πετούν για 19 ώρες;

Ενα ερώτημα που τίθεται είναι γιατί να γίνονται τέτοια δρομολόγια και ποιοι είναι εκείνοι που θέλουν να κάνουν αεροπορικά ταξίδια τόσο μεγάλης διάρκειας.

«Η ιδέα πίσω από την δημιουργία αυτών των πτήσεων είναι ότι πρόκειται για ένα προϊόν που μοιάζει θελκτικό. Τα στελέχη των αεροπορικών εταιρειών ευελπιστούν ότι η απευθείας σύνδεση μεγάλων οικονομικών κέντρων θα προσελκύσει επιχειρηματίες που θα κάνουν το ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους αλλά και οικονομικά εύρωστα άτομα που θα έχουν την δυνατότητα να επισκεφτούν μια μεγάλη πόλη χωρίς να χρειάζεται να αλλάζουν αεροπλάνα. Εχει μάλιστα διαπιστωθεί ότι στις περισσότερες περιπτώσεις που δημιουργείται μια απευθείας πτήση για δημοφιλείς προορισμούς πολύ σύντομα η πτήση αυτή γίνεται ιδιαίτερα δημοφιλής» αναφέρει ο Τζέφρι Τόμας, αρχισυντάκτης της ιστοσελίδας Airlineratings.com που καλύπτει ειδησεογραφικά την αεροπορική βιομηχανίας και θα βρίσκεται στην πρώτη πτήση από την Σιγκαπούρη στο Νιούαρκ.

Οι τιμές των εισιτηρίων (μετ’ επιστροφής) ξεκινούν από τα δύο χιλιάδες δολάρια για τις premium class θέσεις και τα τέσσερις χιλιάδες δολάρια για την business class.

«Τα στοιχεία δείχνουν ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι θέλουν πλέον να ταξιδεύουν με απευθείας πτήσεις έστω και αν είναι μεγάλης διάρκειας. Γι αυτό και κατασκευάζονται αεροσκάφη όπως το A350-900 ULR που διαθέτει ψηλότερα ταβάνια και μεγαλύτερα παράθυρα από τα άλλα αεροσκάφη ενώ επίσης διαθέτει ειδικό φωτισμό με στόχο να νιώθουν πιο ευχάριστα οι επιβάτες αλλά και να περιορίζεται το τζετ λαγκ. Τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν ότι αυτές οι πτήσεις ήδη αποτελούν μια νέα πηγή κερδών για τις εταιρείες και ότι θα τις χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότεροι επιχειρηματίες αλλά και εύποροι τουρίστες. Νομίζω ότι έχουμε μπροστά μας την έναρξη μιας νέας εποχής στον τομέα αεροπορικών ταξιδιών» υποστηρίζει ο Τόμας.

Η διαδρομή

Για την απευθείας πτήση από την Σιγκαπούρη στο Νιου Τζέρσεϊ υπάρχουν δύο πιθανές διαδρομές. Η Singapore Airlines για την παρθενική πτήση αποφάσισε να ακολουθήσει εκείνη του Βορείου Ειρηνικού (NOPAC route) και ενημέρωσε έγκαιρα μάλιστα για αυτό τους επιβάτες. Το αεροσκάφος κινήθηκε ανατολικά της Σιγκαπούρης, πέρασε πάνω από την χερσόνησο Καμτσάτκα στη ρωσική Απω Ανατολη, συνέχισε πετώντας πάνω από την Αλάσκα και αφού διέσχισε τον Καναδά προσγειώθηκε στην ανατολική ακτή των ΗΠΑ.

Αν και ο εκτιμώμενος χρόνος της πτήσης είναι οι 18 ώρες και 45 λεπτά τα στελέχη της Singapore Airlines υποστηρίζουν ότι είναι πολύ πιθανό το αεροσκάφος να φτάσει στον προορισμό του 20 λεπτά νωρίτερα από τον εκτιμώμενο χρόνο.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...